Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Mallikansio"

Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2008 23:41
Aiemmin olen tähän näköjään vastannut, mutta kuvia en ole esille laittanut tänne.. hmm.. nyt on tuolla minun profiilissani viimeisimmästä projektista muutama kuva

ja kritiikkiä otetaan vastaan :3
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2008 23:50
Tuplapostauksia voisi välttää...

(hei, sähän sanoit että kritiikkiä otetaan vastaan! )
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.11.2008 00:06
Olen oikein ilkeä ja pistän Suomen näyttävimmän miesmallin mallikansion esille, joskin kuvat ovat Irc-Gallerian kautta mutta saa luvan käydä nyt.
Ja ei, kuvissa en ole minä. Onnekseni.

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=veski&alb um_id=2100068

Ja olen oikein rakastunut farkkuun.
  • Lähetetty: 15.11.2008 00:08

Lainaus: Piiskansiima

(hei, sähän sanoit että kritiikkiä otetaan vastaan! )

Niinpä taisin sanoa :3
Kehittävä kritiikki on aina paikallaan
ei sitä muuten voi ottaa opikseen.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 15.11.2008 13:34

Lainaus: oneesan

ja kritiikkiä otetaan vastaan :3

Kuvista päätellen olet geneettisesti ihan hyvää ainesta, joten sinuna kävisin kiittämässä äiskää ja iskää hyvästä DNA:sta.

Lainaus: Chrystalis

Olen oikein ilkeä ja pistän Suomen näyttävimmän miesmallin mallikansion esille [...]

Siis daa, kuka hän on? Tässäkö on joku sisäpiirin sisäpiirin inside-tzoukki? Te olette täällä palstalla joukolla kurnuttaneet Veskistä tai Veskusta paljon, joten tämä kuvissa esiintyvä henkilö on nimimerkistä päätellen hän. En näe hänessä mitään tavanomaisesta poikkeavaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.11.2008 13:56

Lainaus: kuopassa

Siis daa, kuka hän on? Tässäkö on joku sisäpiirin sisäpiirin inside-tzoukki? Te olette täällä palstalla joukolla kurnuttaneet Veskistä tai Veskusta paljon, joten tämä kuvissa esiintyvä henkilö on nimimerkistä päätellen hän. En näe hänessä mitään tavanomaisesta poikkeavaa.

No se on inside vitsi joka syntyi Soihdussa !
Kyseinen herrasmies oli ahdistellut maileilla erästä foorumilaistamme mitä äklöimmillä tavoilla, ja tämä on goottien kosto

Lainaus: Chrystalis

Ja olen oikein rakastunut farkkuun.

Joo, ja varsinkin tuohon "kivipestyyn". YÖÖÖÖKK
  • Lähetetty: 15.11.2008 13:59

Lainaus: poison

ja tämä on goottien kosto

Hei lapset rakkaat.. en tahdo marmattaa, mutta eiköhän se kuitenkin ala jo riittää? :)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.11.2008 14:14

Lainaus: oneesan

en tahdo marmattaa, mutta eiköhän se kuitenkin ala jo riittää?

Jos olisit nähnyt kyseisen heppulin lähettämät viestit, ymmärtäisit tuon toiminnan.
Mutta joo, ehkä vitsin väännön voisi jo lopettaa.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 15.11.2008 14:21

Jos olisit nähnyt kyseisen heppulin lähettämät viestit, ymmärtäisit tuon toiminnan.
Mutta joo, ehkä vitsin väännön voisi jo lopettaa.

Pedofilian rajoja melkein hipoo kun äijä hakee alle 25v seuraa netistä ei hyvä... toivottavasti lopettaa ajoissa
  • Lähetetty: 15.11.2008 14:32

Jos olisit nähnyt kyseisen heppulin lähettämät viestit, ymmärtäisit tuon toiminnan

Paljon mahdollista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit