Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Mallikansio"

Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: raato
  • Lähetetty: 16.09.2009 13:52
Olen joskus nuorempana käynyt "mallikoulun" ja piti päästä siihen firmaan malliksi mutta yritys meni konkkaan nyt olen hakenut toiselle firmalle listoille, mutta pitäisi sinne lähettää kuvia missä on normaalit vaatteet päällä, kevyt meikki naamassa ja ei lävistyksiä... Tällä hetkellä kuvausjutut ovat olleet "liian erilaisia", joten taitaa tämä jäädä huvin vuoksi kameran edessä keikistelyyn. Valokuvamallin ala on aina kiinnostanut, mutta olen liian erilainen listoille ja liian iso (leveys suunnassa). Pituutta olisi kyllä sopivat 174cm. Salitreeni alkaa kirjoitusten jälkeen, mutta ei minusta koskaan mitään tikkua saa :P

"Gootti" yms. muita "malleilu" kuvia löytyy galleriasta nikillä Lucrezia jos jotakin kiinnostaa
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.09.2009 21:27
Olen ollut lähinnä ystäville malleina heidän kuvistöihinsä tai vapaampiin päähänpistoihin. Niissä kyllä on pääasiana oikeastaan ollut kuvan kokonaisuus eikä mallin pärstä, joten homma on ollut helppo. Nyt olen menossa kokeilemaan malleilua tuon Koivuniemen Jannen luo.

Parhaimpia kuvia, joita minusta on otettu, oli eräs kuvasarja, joka oikeastaan oli oma kuvistyöni, mutta minun piti olla itse malli. Ystäväni kuvasi tuon ja yhdessä muokkasimme kuvat. Niissä lillun vedessä ja suoraan yläpuolelle kameraan. Linkittäisin mielelläni, mutta kuvat ovat niin perhanan isoja jo jpeg-muodossa, etten ole saanut niitä mihinkään yleisesti esille. Noita muita kuvia on irc-galleriassa Roupeiro-nimimerkin takana, mutta siellä nyt on kaikkea muutakin enemmän tai vähemmän edustavaa...

En koe olevani kovin kuvauksellinen, mutta minusta on kiva kokeilla kaikenlaista. Mukavaa, ettei se 170cm haamuraja ole tällä amatööritasolla välttämätön, koska meikäläisellä siihen olisi vielä matkaa, jos edes kasvaisin enää.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2009 20:47

Lainaus: Scarlet Widow

Mukavaa, ettei se 170cm haamuraja ole tällä amatööritasolla välttämätön, koska meikäläisellä siihen olisi vielä matkaa, jos edes kasvaisin enää.

Sanopa muuta.. Itsellä juuri tuo pituus on suurin ongelma, ei taidetä tätä tyttöä catwalkilla nähdä
Valokuvissahan pituudella ei ole merkitystä, ellei sitten satu olemaan poikkeavan lyhyt selkä tai jalat (itsellä jälkimmäinen, mutta ei sentään erityisen pahasti)
Mukavaa, että näin paljon ihmisiä on innostunut mallailusta, ja mikäpä sen hauskempaa, jos ei pelkää rakastella kameraa, ja saa itsestään kerrankin niitä edustavia kuvia.

Ja

Lainaus: raato

raato
: Otathan tarkoin selvää, millaiselle firmalle kuviasi laitat. Suomi24 palstalla käytiin kovaa keskustelua tuossa vähänaikaa sitten aiheesta. Vilkaises joutessas.
En tahdo kuulostaa siltä kuin yrittäisin päteä, mutta oikeasti olen kuullut aikamoisia kauhutarinoita, joita en haluaisi kenenkään joutua kokemaan...
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.09.2009 20:57
Oneesan:
Tiedän kyllä, että monia huijausfirmoja on olemassa. Tämä on ihan tunnettu firma jonka toimistollakin olen käynyt. Listoille ei pääse pelkillä erilaisilla kuvilla kun välittää normaaleja "fashionmalleja". Enkä aio maksaa kuvista, joten otan joskus tutuilla kuvaajilla normaalimpia kuvia jos jaksan. Harmi ettei erilaisia mallitoimistoja oikein löydy kun normaali muotiala ei pahemmin inspiroi. Mutta kiitos vinkistä! Voisi käydä ihan huvin vuoksi lukemassa.
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2009 15:04
Jee! Olin viikonloppuna Janne Koivuniemen studiolla, ja hän otti tosi hyviä kuvia (ne mitä näin siitä kamerasta). Odotan innolla muokkailujen valmistumista. Kehui jopa minua tosi hyväksi malliksi, kun ilmeitä ja asennetta osasi vaihdella monipuolisesti. Luulin, että olen ihan uuno kameran edessä. Ehkäpä menen uudestaankin. =)
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.09.2009 20:26
http://pourriturenoble.deviantart.com/art/A-Differ ent-Story-105975767

Tässä erään kaverini profiili deviantartissa. Hän on loistava valokuvaaja, toimin kerran mallina, linkissä olevassa kuvassa siis minä.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2009 07:33
Scarlet, Janne on todella mukava kuvaaja Itse käynyt 3 kertaa ja jotkut jopa 9:n
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.09.2009 12:01
AuroraBorealis,
vau,todella kaunis kuva .Tuollaisen kun joskus itsestään saisi tai osaisi ottaa jostakusta toisesta voisi aikanaan kuolla hieman onnellisempana .
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit