Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Mallikansio"

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.07.2008 17:04

Lainaus: FrozenCorpse

Jos rakastaa kameran edessä oloa, ni eiköhän se mallia tarkoita.. Kameran takana on kuvaaja, edessä malli.

No kai minä sen nyt tajusin, mutta mietin vain, että tarkoittiko missEmily kameran takana olemista, koska lause kuulostaa epäloogiselle.
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.08.2008 19:59
Haaveena olisi kyllä malli, mutta monet asiat menevät edelleni ja se asia on jäänyt vähän syrjään.
Voisihan sitä joskus yrittää kun riittää vaan varmuutta ja aionkin joskus. Ihan varmasti. Kunhan olen vaan valmis.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.08.2008 20:40
Itse tahtoisin itsestäni sellaisia hienoja kuvia joissa on jotain ideaa mutta kun en osaa olla normaalisti tai poseerata kameran edessä >.< Ja näytän aina tyhmältä. Kuten miittikuvista huomaa
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2008 23:40

Lainaus: Mortale

Itse tahtoisin itsestäni sellaisia hienoja kuvia joissa on jotain ideaa mutta kun en osaa olla normaalisti tai poseerata kameran edessä >.< Ja näytän aina tyhmältä. Kuten miittikuvista huomaa

Mulla on muuten ihan sama ongelma. En voi siis missään kuvissa olla normisti. En siis missään. Ellei mua kuvata salaa. Mun vakioilme on huulet suun sisään hiukan tai enemmän.
Yleensä nauraessaan enemmän, ja itkiessään.
Näytän lähinnä pulikoivalta kalalta!
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2008 16:10
Tykkäisin kyllä olla malli, tykkään olla kuvattavana ja näytänkin suht järkevältä kuvissa, mutta en oo tarpeeksi kaunis enkä laiha. Näytösmalliksikaan en sopisi, koska olen liian lyhyt, alle 160cm enkä tästä yhtään kasva Olen kyllä sen verran nuori että ei tän ikäisenä mikään muu kuin lapsimalli voisi olla 14-vuotias siis olen. Hiusmallina oleminen voisi kyllä mulle sopia, koska mulla on pitkät ja paksut hiukset.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.08.2008 17:48

Lainaus: Mysteriouss

mutta en oo tarpeeksi kaunis enkä laiha.

Ei varsinkaan valokuvamallin tarvitse olla laiha, ja nykyinen mallimaailman muotihan on että mallin pitäisi olla ennemminkin erikoisen kuin kauniin näköinen.

Olen kyllä sen verran nuori että ei tän ikäisenä mikään muu kuin lapsimalli voisi olla 14-vuotias siis olen.

No tuohan alkaa olla nyky normien mukaan oikea aika aloitella mallin uraa! Parikymppisenähän keskiverto malli jää eläkkeelle.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2008 02:46
mah, saas nähä minkalaisia kuvia tulee ens viikolla
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • • Muokkasi: Mysteriouss
  • Lähetetty: 08.08.2008 14:16

Lainaus: BronzeRain

Ei varsinkaan valokuvamallin tarvitse olla laiha, ja nykyinen mallimaailman muotihan on että mallin pitäisi olla ennemminkin erikoisen kuin kauniin näköinen.

Lainaus: BronzeRain

No tuohan alkaa olla nyky normien mukaan oikea aika aloitella mallin uraa! Parikymppisenähän keskiverto malli jää eläkkeelle.

Ihanan kannustavia kommentteja
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.08.2008 16:51

Ihanan kannustavia kommentteja

Nooh, ollos hyvä vaan.

Narf, kuulinpa tänään että meillä on koulussa joka vuosi muotinäytöksiä, joissa esitellään vaatetuspuolen saavutuksia, ja parturi-kampaajat ja kosmetologit tarvitsevat malleja opinnäytetöihinsä. Tämäkin selvisi niinkin lempeällä tavalla kun tulin opettajan kuullen maininneeksi että pitäisi tehdä jotain tälle tukalle niin hän paukaisi että sinne vaan parturipuolelle laitettavaksi ja sitten kuvattavaksi. Sitten alkoi katselemaan arvioivasti ja totesi että sinä tulet sitten näytösmalliksi, kun olet mallin näköinenkin. Ja jatkoi vihjailevasti että kosmetologipuolellakin tarvitsevat meikkipäitä. Voi apuva...
Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.08.2008 14:30
En ihan heti ryhtyis vaateripustimen hommiin...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit