Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: "MALLIKANSIO"

• Vastaa
Ninni, nuo aikaisemmassa viestissäsi linkitetyt Marko Mastosaaren ottamat valokuvat eivät tunnu näkyvän. Ne kuvat olisi siirrettävä ensin jonnekin nettiin nähtäväksi, kuten vaikka tuonne Imageshackiin tai Flickriin, jonka jälkeen voit linkittää tehdä sellaisen kuvalinkin (sellaisen jossa ne kuvat näkyvät miniatyyriversioina suoraan viestissä) tai sitten tehdä hyperlinkit kuviin.

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Ai siis kuvia ei voi lisätä tänne suoraan kovalevyltä ellei ne ole netissä? No, pitääpä katsella jos vaikka flickriin laittaisin.... Kiitoksia neuvosta!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Ai siis kuvia ei voi lisätä tänne suoraan kovalevyltä ellei ne ole netissä

Ei voi, ainakaan minun tietääkseni.
Mä olen itse käyttänyt viime aikoina kuvaboxi.fi palvelua

pimeys=hulluus

• Muokkasi: Sir J the Ambivalent
  • Vastaa
URL
Oon vähän äreän näköinen kun oon just heränny. Löytyy anttilan syyskuvastosta!

Elämästä voi tehdä karusellin tai karun sellin.

• Vastaa
Ketjussa on ollut kiinnostusta kuville ja Vantaan kaupungin järjestämälle studiokurssille voisi mahdollisesti päästä malliksi kuvapalkkiolla. Tai sitten kuvata ulkona esim syksyn värejä tai muuta teemaan sopivaa taustaa hyödyntäen.

Tässä muutama itse ottamani gootti- tai muuten synkistelyhenkinen kuva:

Eli jos TFP/TFCD (Time for Prints/Time for CD) periaatteella toteutut kuvaukset kiinnostavat, voi lähettää mailia. (eurmal [at] gmail [dot] com)
  • Vastaa
oi o.o

Olin täällä, olen siellä huomenna

• Vastaa
guzmolla on homma hanskassa jos näin voi sanoa. Todella tyylikkäitä valokuvia. Samanhenkistä meininkiä kuin mitä tuo vaka vanha Trnquill on tottunut tekemään. guzmon listaamista potreteista tuo kolmas ylhäältä häiritsee kuitenkin sillä lailla, että olisi hyvä tietää mikä prenikka on tuon miehen koppalakissa. Jos se on joku kommaritähti niin kilin killit sentään. Lakin väritys ja nauha on ainakin Wehrmachtin meininkiä henkivää, mutta sen lippa näyttää aika pieneltä ja kokardia en tunnista. Häiritsevä yksityiskohta! (Näin tehdään tikusta asiaa.)

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Lakin väritys ja nauha on ainakin Wehrmachtin meininkiä henkivää, mutta sen lippa näyttää aika pieneltä ja kokardia en tunnista. Häiritsevä yksityiskohta!

Näyttää ihan vanhalta junailijan/asemapäällikön/konduktöörin lakilta. Näkyykö siinä kokardissa VR...

Allekirjoittaneen pituus voi olla enintään 205 senttimetriä.

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Jos se on joku kommaritähti niin kilin killit sentään. Lakin väritys ja nauha on ainakin Wehrmachtin meininkiä henkivää,

Mun mielestä se ei oo ainakaan tähti. Vaan joku saksalainen merkki

pimeys=hulluus

• Vastaa
En ole varma hatun alkuperästä. Artisti toi sen studiolle, mutta VR:n konduktöörin lakki se ei ainakaan ollut
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!