Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.10.2006 19:09
Ei hirveästi muutu. Minä olen sen verran vaihtolämpöinen, että mulle ei tule kuuma kesällä eikä kylmä kovin herkästi talvella. Paitsi ääriolosuhteissa.

Talvella mulla on semmoinen varmaan kakskymmentä vuotta vanha vakosamettitakki, jossa on tikkivuori. Suomalainen, tottakai
Kaulahuivi on oltava, kun takissa on kietaisumallinen kiinnitys, että se paljastaa sitten kaulaa liikaa.
Hameilla menen, oli kesä tai talvi, mutta talvella alle on laitettava lekkarit tai kahdetkin. Ja alushame, jos on joku vähän ohuempi hame.
Paitoihin ei vaikuta, läpinäkyvät hihat niissä usein on. Vaikka olisikin pakkasta ja paljon^^
Kenkiin ei vaikuta, mummokengät ne on, mutta talvimallisissa on oltava hiukka enemmän reunaa, muuten tulee lunta sisään. Kyllä korkkareillakin pärjää mutta useimmiten on nuo helpommat kengät.
Ja hattu päässä \,,/
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.10.2006 19:18
Lyhyt rotsi vaihtuu pitkään, mustaan rotsiin (ei kauheen kylmille ilmoille sovi, ellei tunge villapaitaa alle). On mulla noita pitkiä, mustia talvirotseja jotka on nilkkoihin asti, toiset polvipituisia. jotkut näyttää hyvältä vaan kiinni ollessaan, joten sit vaan leveä, pitkä hame ja sen alle ties mitkä villahousut ja kasa sukkiksii, yläosalla ei oo väliä, koska rotsia täytyy pitää kii. Eniten diggaan niistä pitkistä, nilkkoihin asti olevista rotseista, joita voi pitää auki, ja sit voi alla olla vaik korsettikin. Oon aina ollu minihamefriikki, pidän niitä usein talvellakin, mut yleensä pitkiä hameita sen hemmetin kylmyyden takia. Pipoo en käytä ikinä, kengät on samat talvella kuin kesälläkin; paksupohjaset transformerit, nyörisaappaat (ellei äärettömän liukasta) ja maiharit on tietty käytännöllisimmät.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2006 01:46
Kengät mulla on samat ympäri vuoden, underground-maiharit, joissa ei paljo korkoo ole (mulla sitä pituutta on jo muutenki tarpeeks) ja samettihame täytyy olla vähintään polviin asti. Paksut sukkahousut ja paksut sukat...
Villakangastakki, mustat mokkasormikkaat ja kaulahuivi. Monta paitaa vaan päällekkäin... Silti aina kylmä!
Kyllähän toi kylmyys rajoittaa pukeutumista aika ikävällä tavalla.
Pipoa en käytä, ihan sama kuinka kylmä tulis x)
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2006 17:36
Eipä kamalasti vaikuta...paksummat sukkahousut ja pitkä sametti takki.
(kauheimmilla pakkasilla pikä valkoinen villakangastakki)
Kaulahuivit tulevat,niihin on ihanaa kietoutua!
ja kengät vaihtuvat maihareiksi.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.10.2006 18:08
Itseasiassa taidankin hankkia sellaisen käytännöllisen pakkashaalarin, tai jopa avaruuspuvun.. ehkä.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2006 19:47
Velvet Grey: Jos saan kysyä, mistä olet tuon aiivan upean takin hommannut, joka noissa miittikuvissakin näkyy?
En tiedä mihin tämä viesti olisi pitänyt laittaa, mutta tänne tällä kertaa.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.10.2006 00:06
Raivokyynel: mainitsit että sinulla on varmaan parikymmentä vuotta vanha vakosamettitakki. Itselläni on isoäitini vanha xD myönnän se on 70-luvulta! pheh hyvin on säilynyt. Hieman vain haalsitunut ja ratkennut muutamasta paikasta, nyt ollut puolisentoista vuotta käytössäni.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.10.2006 13:38
Lainaus: Henna Jos saan kysyä, mistä olet tuon aiivan upean takin hommannut, joka noissa miittikuvissakin näkyy?

Kiitos. Löysin kirpputorilta aikoinaan samettisen juhlajakun, ja vaihdoin siihen nuo napit eräästä toisesta kirpparilta löytämästäni takista. Nyt tuo on vaan niin huonossa kunnossa, että on vaihdettava uuteen :P
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.10.2006 19:59
Aiheesta poikkeaa, mutta tietääkö kukaan mistä muualta kuin Morticiasta löytäisi sellaista A-linjaista hametta, joka on hyvä vyötärökorsetin kanssa? Tarkoitan sellaista joka ei näytä typerältä korsetin kanssa, ettei hame lähde töksähtäen suoraan alspäin korsetista vaan leveästi sivuille. oLen hirmu tarkka tällaisista asioista.
Ääh, olen aika huono selittämään, mutta jos joku sellaisista hameista jotakin tietä, kertokaa ihmeessä!
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.10.2006 20:07
En oikein tiedä millaista hametta tarkoitat, mutta sellaisenhan voisi varmaankin tehdä itse, tai jos ei taidot riitä (eivät itsellänikään) niin kait jossain pystyy teettämään.
Itelläni on serkkuni tekemä ihana musta hame, jossa tylliä alla. Sen kanssa tulee sellainen vaikutelma että vyötärö on aivan ihanan kapean näköinen
Jos nyt kukaan tuosta edes mitään tajusi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit