Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: Cyberventilatio (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.10.2006 22:34
Itse on pakko antautua ja toppatakki ostettava :/ Mutta muokkailen sitä talven mittaan
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.10.2006 22:54
Mä otin tänään villakankaisen mustan pitkän talvitakin esiin. Pakko ku alkaa palella. Se on vaan ikävä, kun kaulakorut ei näy sen alta. Suomi on ikävä maa gootille.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 27.10.2006 16:47
Lainaus: poison Suomi on ikävä maa gootille.

Mutta kun auringonvaloa on vain muutama kuukausi, niin ei tarvitse huolehtia koko aikaa siitä että ruskettuuko vai eikö. Eeehehehee.

Lainaus: devilsbride Aiheesta poikkeaa, mutta tietääkö kukaan mistä muualta kuin Morticiasta löytäisi sellaista A-linjaista hametta, joka on hyvä vyötärökorsetin kanssa?

Koitahan Huuto.nettiä, ellet ole jo kokeillut. Sieltä minä olen monet hameeni hankkinut - ja halvalla. Siellähän on kokonainen osasto Koottivaatteille.

Ja oi, mukavaa, toinen ikivanhojen takkien ystävä

(Ei hemmetti mulla räjähtää vielä joku päivä verisuoni päässä näiden päivitys ja hymiöjuttujen kanssa ><' Uuaaarghhh!!)
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.10.2006 10:25
Ostin nyt talveksi mustan pitkän, ehkä hiukan maihari tyylisen takin. Ei järin gootti tyyliä noudattava, mutta ehkäpä pienellä muokkauksella parempi. Kellään ideoita miten voisin 'kustomoida' sitä?
Kirjoittanut: SirEmbryo (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.10.2006 19:03
Viime talvena minulla oli pitkä musta lampaannahkatakki, joka osoittautuikin kylmäksi ja Vähintäänkin Huonoksi kylmän suojaksi.

Lainaus: Kahleet Oon jo pitkään ettiny jotain nättiä pitkää takkia esim. villakangas takkia tms.. Niin hei, kertokaan mistä sellaisia löydätte? Ei kuitenkaan houkuttele näyttää talvisin sulokkaan gootittaren sijaan siltä michelin ukolta. Ymmärrätte varmaan?

No itse ostin kirpputorilta vain 18 eurolla itselleni upean punaisen pitkän villakangastakin, jossa on helmassa laskokset, ja johon on tulossa myös punaista pitsiä röyhelöiksi hihoihin. (Ja ehkä solkiakin tulevaisuudessa.) Takki osoittautui ihanan lämpimäksi, eikä sen kanssa tarvitse kaulahuiviakaan, sillä vaikka ylimmän napin laittaisikin kiinni(takissa merimiesnapit, 2 riviä, ja yhdellä rivillä 3 nappia), se näyttää edelleenkin hyvältä.(Varsinkin, kun kaulukset nostaa ylös.) Kannattaa siis kierrellä kirpputoreilla- tulee huomattavasti halvemmaksi. Samanlainen takki- jonka nyt ostin kirpputorilta- olisi varmasti maksanut tavallisessa vaateliikkeessä vähintäänkin 100 euroa. Mutta jos päätät pysyä maiharityylisessä takissasi, niin... Pystytkö kuvailemaan sitä vähän tarkemmin, niin neuvoja olisi helpompi antaa..? Kuva olisi vielä parempi. : )
Kirjoittanut: Moondancer (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.10.2006 19:45
Lainaus: poison Mä otin tänään villakankaisen mustan pitkän talvitakin esiin. Pakko ku alkaa palella. Se on vaan ikävä, kun kaulakorut ei näy sen alta. Suomi on ikävä maa gootille.

Totta...

Niin, miten mie pukeudun talvella..? Ihan muuten tavallisesti paitsi tietysti lämpimämpää takkia käytän. Eli yleensä se on sellainen pitkä huopatakki tai nahkatakki.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.11.2006 16:56
mulla on vuosia sitten ostettu pitkä toppatakki, mutten haluaisi sitä päälle laittaa. tänäänkin pistin monta paitaa nahkatakin alle ja jätin osan niistä sitten kaappiin. Musta, pitkä villakangastakki olisikin hyvä, voisi tosiaan lähteä kirppareita kiertelemään. en halua pyytää vanhemmilta enää yhtään rahaa vaatteisiin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.11.2006 17:02
Lainaus: Iiriva Musta, pitkä villakangastakki olisikin hyvä,

Mä aion just maanantaina mennä ostaan sellasen . Mulla on jo ennestäänkin, mut sen vois laittaa vaikka goottikirppikseen myyntiin, kun on mulle pieni. Pipo on yks kynnyskysymys. ei millään haluis pitää, ja peittää mustaa kuontaloaan, mutta kun meinaa pää jäätyä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.11.2006 17:49
SirEmbryon takki kuulostaa ihanalta! jos vaikka pitkän villakangastakin saisin, itsekin sitä kustomoisin. Mutta pieni kokoni tulee olemaan ongelma.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2006 18:23
Tänään ostin paksut puuvillasukkikset syväjäätymisen estämiseksi. Seuraavaksi ostan uuden villakangastakin, pituudeltaan vähän yli polven. Vanha pomppani on vuodelta nakki ja alkaa olla jo sen näköinenkin. Omistan myös pitkän villakangastakin, mutta ei sitäkään jaksa koko ajan käyttää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit