Joskus tuo loimusametti miellytti omaa silmääni, siis muiden päälle, itselleni se ei ole ikinä sopinut, näytin dorkalta... siis enemmän kuin normaalisti

Ei se on iso ei tätä nykyään. Yhdyn myös näihin taotao kajaalien vihaajiin, itse en ainakaan halua näyttää siltä, että olen kuin turpaani saanut. Suitsukkeet aiheuttavat migreenin, enkä niitä ole muutenkaan ikinä oikein ymmärtänyt. Ja aika monesti menee tämä punaviinin juonti kliseekin yli. Okei siihen saattaa vaikuttaa myös se, että myös punaviini aiheuttaa minulle monissa tapauksissa migreenin. Mutta ainakin henk.koht. valkoviini maistuu paremmalta.
Itselleni ei myöskään tuo linnanneitoilu sovi, hirmu epäkäytännöllistä onnettomuus alttiille ihmiselle. Mutta ne jotka osaavat olla näissä vaatteissa kotonaan, niin niiden päällä homma toimii. Kunhan vaatteita ei ole tehty mistään PVCstä ja pullonkorkeista.

Cyber look on kanssa ihan jees, joillakin. Tämäkin tyyli näyttää upealta ihmisten päällä, jotka ovat siihen panostaneet, eivätkä vain ohimennen sutaisseet jotakin.
Itse yhdistän mielelläni huulipunassani mustaa ja tummanpunaista, sillä olen itsekin tullut siihen tulokseen, että pelkästään mustat huulet on aika kököt... paitsi silloin kun haluaa kunnolla pelleillä stereotypioilla.

Myös minua kiinnostaa kliseisti okkultismi yms. Ja tykkään takorautaisista jutuista. Oma kojootti tyylini edustaa "yksinkertaisuus on kaunista" asennetta.
Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.