Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Stereotypiat ja kliseet, joita inhoat/rakastat?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2008 13:49

Lainaus: Deadboy

Camot. Ne kun on nasuille

Heh, ensimmäinen mielikuva tuosta oli Nalle Puhin Nasu maastokuosissa...
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.09.2008 14:21
Joskus tuo loimusametti miellytti omaa silmääni, siis muiden päälle, itselleni se ei ole ikinä sopinut, näytin dorkalta... siis enemmän kuin normaalisti Ei se on iso ei tätä nykyään. Yhdyn myös näihin taotao kajaalien vihaajiin, itse en ainakaan halua näyttää siltä, että olen kuin turpaani saanut. Suitsukkeet aiheuttavat migreenin, enkä niitä ole muutenkaan ikinä oikein ymmärtänyt. Ja aika monesti menee tämä punaviinin juonti kliseekin yli. Okei siihen saattaa vaikuttaa myös se, että myös punaviini aiheuttaa minulle monissa tapauksissa migreenin. Mutta ainakin henk.koht. valkoviini maistuu paremmalta.

Itselleni ei myöskään tuo linnanneitoilu sovi, hirmu epäkäytännöllistä onnettomuus alttiille ihmiselle. Mutta ne jotka osaavat olla näissä vaatteissa kotonaan, niin niiden päällä homma toimii. Kunhan vaatteita ei ole tehty mistään PVCstä ja pullonkorkeista. Cyber look on kanssa ihan jees, joillakin. Tämäkin tyyli näyttää upealta ihmisten päällä, jotka ovat siihen panostaneet, eivätkä vain ohimennen sutaisseet jotakin.

Itse yhdistän mielelläni huulipunassani mustaa ja tummanpunaista, sillä olen itsekin tullut siihen tulokseen, että pelkästään mustat huulet on aika kököt... paitsi silloin kun haluaa kunnolla pelleillä stereotypioilla.

Myös minua kiinnostaa kliseisti okkultismi yms. Ja tykkään takorautaisista jutuista. Oma kojootti tyylini edustaa "yksinkertaisuus on kaunista" asennetta.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.09.2008 14:55

Lainaus: MissAnnThrope

Musta huulipuna ei myöskään sovi juuri kenellekkään.

Lällällällää mulle sopiikin! Kuuluu myös vakiovarustukseeni. Meikkaan muutenkin noin sata kertaa enemmän kuin keskiverto suomigootti, joten sopii kokonaisuuteen.

Aiemmin mainitut pentagrammit saavat niskavillani pystyyn! Liitän sen jotenkin niin paljon nykyään HIMiin että ei vaan pysty tajuun miten se ois gootia.
Ja myöskin aiemmin mainitut pääkallot. Siis niitä on jokapaikassa.

"Olen gootti koska olen masentunut ja ajattelen joskus "pahoja" asioita..." Ööö, siis nykyään melkein kaikki on jossain elämänvaiheessaan masentuneita! Ja pahoja tms. asioita miettii joskus jokainen.

"Goottius on ohimenevä teinivaihe." Ei ole! Grrrr >:F

Aiemmin mainittu päälakea myöten valuva musta tukka on ällöä eikä goottia.
Niin ja yleensäkin se ajattelu, että kaikki musta on goottia. Joudun vielä nykyäänkin selittämään usein äidilleni että vain siksi että T-paita on mustan värinen, se ei ole "gootti T-paita".

Myöskin se "gootiksi ryhtyminen" saa veren kiehumaan.

Niin ja lopuksi se "Pukeudun goottityylisesti = Olen siis gootti." ARGH!
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 22.09.2008 15:21

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Lällällällää mulle sopiikin! Kuuluu myös vakiovarustukseeni. Meikkaan muutenkin noin sata kertaa enemmän kuin keskiverto suomigootti, joten sopii kokonaisuuteen.

ole sitten onnellinen, jos kuulut näihin harvoihin ihmisiin .

Ankheihin , risteihin ja pääkalloihin olen minäkin kyllästynyt. Niitä on lähes kaikilla ja jokapaikassa.

Lempi kliseekseni/stereotypiakseni mainittakoon korkeat korot, sukkanauhat, näyttävät meikit ja (mieshenkilöiden) androgyynisyys.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2008 15:31
Inhokkeja ovat pandakajaalit, gootiksi "rupeaminen" ja se että gootit olisivat masentuneita ja/tai epäsosiaalisia. Myös ainainen kinastelu siitä kuka tai mikä on true, kyllästyttää urakalla. Mustasta huulipunasta olen sitä mieltä, että osasena (ei koko huulet mustattu) meikkiä oikeinkäytettynä se on jopa kaunista ja kokomustat huulet sopii hyvin harvoille, mutta kai niitäkin on.

Lempi kliseekseni/stereotypiakseni mainittakoon korkeat korot, sukkanauhat, näyttävät meikit ja (mieshenkilöiden) androgyynisyys.

Veit sanat suustani Voisin vielä lisätä tuohon korsetit.
  • Lähetetty: 22.09.2008 15:50
Tuosta mustasta huulipunasta sen verran vielä, että se suttaa ihan sikana ja jos se on huonosti sen huomaa.

Jatkakaa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.09.2008 16:01
Nocturne

Jep. Ja varmasti kaikki jotka käyttävät mustaa huulipunaa kuvittelevat sen sopivan heille. ;D Minun mielestäni se sopii aivan äärimmäisen harvoille ja äärimmäisen harvojen asujen ja meikkityylien kanssa. Olen mustahuuliagnostikko; uskon että se sopii jollekulle kun näen sellaisen ihmeen.
  • Lähetetty: 22.09.2008 16:44

Lainaus: Heetteri

Olen mustahuuliagnostikko; uskon että se sopii jollekulle kun näen sellaisen ihmeen.

Sama täällä. Mistäköhän muuten tuokin klisee on lähtöisin... siis se, että kuuteilla on mustat hiukset tupeerattu kuolleeksi ja mustat huulet?
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.09.2008 16:52

(mieshenkilöiden) androgyynisyys.

Hehaa, eipä tarvinnut itse kirjoittaa.

Tosiaan, mielestäni tuo on yksi hienoimpia piirteitä koko kuuttityylissä.
Tuonkin voi silti vetää yli, sellaisiakin tapauksia on nähty D:
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.09.2008 16:53

Lainaus: Nocturne

Mistäköhän muuten tuokin klisee on lähtöisin... siis se, että kuuteilla on mustat hiukset tupeerattu kuolleeksi ja mustat huulet?

miä oon kans miettiny ihan samaa. madonnallahan on joskus ollu mustaa huulipunaa (joskus kaaaauan kauan sitten) jossain kuvassa ja en luokitttelisi madonnaa gootiksi. joten kai se on jonku 80-luvun juttu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit