Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nahkatakit

Kirjoittanut: diluted (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.04.2009 19:44
Otsikosta voittekin jo päätellä jotain.
Yleistä keskustelua nahkatakeista. Mistä ostit omasi, millainen nahkatakki sinulla on?
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.04.2009 21:48
Jaahas, tähän voisin vastata että en ole kovin kova nahkatakkien käyttäjä, mutta kyllä niitä löytyy siitä huolimatta itseltäni kaksi.
Toisen olen ostanut uutena todella kalliilla kekäleeltä joskus aikoinaan ja toisen ostin kuopiossa käydessäni nahkaliikkeen alennusmyynnistä.
Molemmat ovat ihan naistenmalleja leikkauksiltaan, toinen on nilkkoihin asti ylettyvä ja toinen polviin, molemmat taitaa olla lampaan nappanahkaa.
Joskus käytin, mutta nyt on jäänyt nuo takit vähän tuonne pyörimään, kun olen siirtynyt lähinnä sametti ja pvc takkeihin
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.04.2009 08:47
Friitalan miesten nahkatakki, hitusen polven yläpuolelle jäävä helma. Kirpputorilta lähes uutta vastaavassa kunnossa, ainoa "vika" takissa oli värin kuluminen soljesta. Hinta hulppeat 20e
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.04.2009 12:02
Nahkatakit
Minulla on pikkuriikkinen biker-mallinen takki, jonka ostopaikka on mysteeri... Halpa se oli joka tapauksessa. Syksylle olisi tarkoitus hankkia uusi, tämä vanha on aika huonolaatuinen ja huonokuntoinen...

Pitkä nahkatakki olisi myös kiva, mutta yleensä kaikki mallit ovat minulle liian isoja, ja helma laahaa maata reippaasti
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.04.2009 12:07

Lainaus: neo_shaman

Minulla on pikkuriikkinen biker-mallinen takki, jonka ostopaikka on mysteeri... Halpa se oli joka tapauksessa. Syksylle olisi tarkoitus hankkia uusi, tämä vanha on aika huonolaatuinen ja huonokuntoinen...

Heh. Minullakin on ikivanha rotsi josta en edes muista mistä se hankittiin. Se oli silloin kymmenisen vuotta sitten aivan uusi ja maksoi jotain 20 markkaa. Halvasta hinnasta huolimatta se on todella laadukas ja ihan käyttökelpoinen vieläkin... Mitä nyt vähän taskut repsottaa
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 15.04.2009 12:25

Lainaus: neo_shaman

Pitkä nahkatakki olisi myös kiva, mutta yleensä kaikki mallit ovat minulle liian isoja, ja helma laahaa maata reippaasti

Sähän voisit ostaa semmosen puolpitkän trenssimallisen, ni sit se vois olla just sopivan pitunen!

Mulla, on yks ruskee lyhyt prätkätakkimallinen jonka ostin UFF:ista viime keväänä ja vintillä pitkä nahkatakki, jota käytin joskus nelisen vuotta sitten enemmän.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2009 12:34
Mulla on sellanen naistenmallia oleva musta ja pitkä nahkatakki. Se silleen on hauskasti leveempi tuosta vyötäröltä alaspäin, oon huono selittäjä
Mutta mä sitten rakastan tota takkia Mul on ollu se ny joku 2vuotta vissiinki piakkoi. Ostin sen kankaanpäässä sijaitsevasta Anxteri - liikkeestä, tuskin sanoo mitään mutta kumminkin
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2009 12:39
Pitkä, nilkkoihin ulottuva nahkatakki on se rakkain takkini. Ihan jostain nahkaliikkeestä sen ostin. (en minä mitään nimiä muista) Ja ihan naistenmallia on.
Toinen nahkatakkini on hiukan paksummalla vuorella ja ihan tuollainen vajaa polvipituinen. Sen minä löysin aikoinaan kirpputosilta huikeaan 8 euron hintaan. Yksi tasku taisi olla vuoresta rikki, mutta muuten oli oikein hyvässä kunnossa. Mustia molemmat.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.04.2009 12:46

Lainaus: HepZusi

Sähän voisit ostaa semmosen puolpitkän trenssimallisen, ni sit se vois olla just sopivan pitunen!

Totta! Ehkä ostankin sellaisen seuraavaksi... No, olen niin ihastunut tuohon biker-malliin, että tuskin vaihdan.
Onko kenelläkään muuten kokemusta niittien lyömisestä/"ruuvaamisesta" aitoon nahkaan? Miten onnistuu ja jääkö kuinka pahat jäljet?
Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mr_Yeudah
  • Lähetetty: 15.04.2009 14:09
Noh mulla on just sellanen prätkä rotsi,pitkä takki(liian pieni nykyää),ruskea nahkatakki,
ja myös pvc:tä oleva pitkä takki. Yleensä pidän sitä prätkä takkia. (Leather Heavenista),
(Pitkä takki käytettynä nahkamaailmasta),(Ruskea takki papalta),
(Pvc pitkä takki blackgroupista). Hinnat järjestyksessä:250e,80e,ilmainen,110e.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 22 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit