Gootti.net

Nahkatakit

Kirjoittanut: Wampyyre (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.08.2009 19:07
Musta nyt jo hyvin kulunut lyhyt vähän paksumpi talvimalli, nahkaliikkeestä ostin ja hinta oli jotain 100-200 e välillä. Toinen on valkoinen biker-mallinen, jonka sain ilmaiseks äidiltä joka oli ihastunut siihen nettikaupassa, mutta takin saavuttua totesi sen näyttäneen paremmalta mallin päällä. Kysyi sitten että huolisinko minä sitä ja totta kai otin sen vastaan. En vain ole käyttänyt kun ei oikein ole siihen sopivaa alaosaa..

Haaveissa on trenssimallinen musta ja lyhyt punainen biker-mallinen...
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2009 15:52
Mulla on kovimmassa käytössä polvipituinen musta ja kulunut nahkatakki. Ostin muutama vuosi sitten UFFista 7 eurolla Nilkkapituisen taas olen löytänyt second hand shopista. Jokunen vuosi sitten oli käytössä äidiltä ns. perinnöksi saatu pinkinvärinen lantiopituinen. Voi kun mä tykkäsin siitä paljon! Menin siis hajottamaan sen. Nahka oli jo liian kulunut meikäläisen käyttöön. Mulla oli myös harmahtava biker-takki, kaduttaa että myin sen.
Toivottavasti löytäisi taas pian jonkun uuden nätin nahkatakin.
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2009 12:44
omistan 2 nahkatakkia.
toinen polveen asti, siskolta saatu musta,
toinen lyhyt jossa on resorit helmassa ja hihoissa. Sen ostin joskus pari vuotta sitten ellokselta (?).
Sitten, laitanpa vielä yhden, joka ei niinkään ole takki, vaan liivi. Veljeltä sain, koska hän ei synttärilahjastaan pitänyt. Lyhyt, minulle hieman pieni prätkäliivi, mutta kuitenkin ihana.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2009 12:52
Miul on pitkä musta nahkatakki, sain sen 2 vuotta sitte synttärilahjaks.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2009 19:07
mulla on 2 nahkarotsia. Toinen on tekonahkaa jatäynnä patcheja ja niittejä etc., toinen ihan normaali aitoa nahkaa. pidän nahkatakeista
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2009 00:37
Miulla on musta täyspitkä Nahka-Albertista tai Nahkahuoneelta (ei voi muistaa) vuosia sitten ostettu nahkatakki, jota on jouduttu kaventamaan, ja vyötäröä nostamaan, sekö vielä helmaa lyhentämään istuvuuden saamiseksi kohdalleen kun tällainen hobittityttönen olen.
Nyt olen aivan rakastuntu takkiini, kun mummo sen kuntoon ompeli tässä vajaa kk sitten kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.10.2009 19:36

Lainaus: missEmily

mutta kun jokaisella pissiksellä on sellaisen päällä.

Suurin ero on siinä, että useimmiten ne pissisten takit on 69e hooämmältä ja -krhm- muovia. Voi sitä tekonahaksikin sanoa, mutta siinä on se sama huono puoli kuin (ainakin joissain) demonian kengissä: se ei kestä pakkasta.

Hyviä nahkatakkeja ei usein löydä, ja kannattaa olla kirppareillakin varuillaan, nahkana myydään usein tekonahkatekeleitäkin. Ikävä kyllä, helpoin tunnusmerkki varmalle nahalle on vähintään 20e hinta, ei sekään silti mitään takaa. Ei auta kuin opetella itse tunnistamaan materiaali. Ja tämä kasvissyöjä oikeuttaa nahkatakkinsa sillä, että kaikki kolme ovat second handia ja siten eettisempiä kuin kaupasta uutena ostettu keinokuitukauhistus.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.01.2010 17:18

Lainaus: Neiti Kooma

Ja tämä kasvissyöjä oikeuttaa nahkatakkinsa sillä, että kaikki kolme ovat second handia ja siten eettisempiä kuin kaupasta uutena ostettu keinokuitukauhistus.

Kiitos samoin!
Mulla käytössä äidin vanha, 70-luvun lopulta oleva tummanruskea karvakauluksinen. Hyvin siro ja jakkumainen, rakastan sitä takkia!
Oli vielä tovi sitten Tukholmasta kirpparilta ostettu pitkä ja musta, mutta ei istunutkaan lopulta yhtään ja kaappiin jäi. Muokkaushommia en osaa itse. Myin kirpparilla eteenpäin ja hyvin jäi käteen rahaa
Nyt siis musta nahkis hakusessa, mielellään puolipitkä, kevyt ja naisellinen. Vyön kanssa ois tietysti kiva.
Toinen vaihtoehto olisi niinikään naisellinen, mutta steampunktyylinen ruskea, jota voisi itse vielä muokkailla vähän lisää.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 11.01.2010 18:36
Ohan noita kertynyt. On tommonen perus prätkärotsi eniten varmaan käytössä selkään maalattu (Siouxsie & The Banshees ja new model Army) pari patchiakin löytyy.
Sit on yks ohuemmasta nahasta ruskee, mut vähän saman mallinen(kesäkäytössä talvella liian ohut).
Lisäks on vintissä joku perus seiskytluvun takki faijalta jossa on semmoset resorit.

Löytyy myös yks semmonen pitkä nahkatakki jota oon pitkään ajatellu ruveta tuunaamaan, koska ne on jotenki niin tylsän näkösiä. Mitään en oo vielä hankkinu mut tarkotuksena olis varmaan pistää siihen useemmilla väreillä maalauksia, parikymmentä patchia ja joku 100-300niittiä lopuks ajattelin haudata sen vaikka hiekkaan pariks päiväks ja voilá mulla on siisti pitkä nahkatakki ja sit jos tulee vaikka madmax teemabileet jonnekki ni on asuki valmiina.
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.01.2010 21:01

Lainaus: HepZusi

Löytyy myös yks semmonen pitkä nahkatakki jota oon pitkään ajatellu ruveta tuunaamaan, koska ne on jotenki niin tylsän näkösiä. Mitään en oo vielä hankkinu mut tarkotuksena olis varmaan pistää siihen useemmilla väreillä maalauksia, parikymmentä patchia ja joku 100-300niittiä lopuks ajattelin haudata sen vaikka hiekkaan pariks päiväks ja voilá mulla on siisti pitkä nahkatakki ja sit jos tulee vaikka madmax teemabileet jonnekki ni on asuki valmiina.

Ja jos teet vaan ton viimesimmän, sulla on melko autenttisen näkönen Fields of the Nephilim-rotsi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit