Gootti.net

Nahkatakit

Kirjoittanut: marlene (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.02.2015 20:08
Nahkatakkien ym nahkaasusteiden hoitoon EI käytetä mitään silikoni pohjaisia hoitoaineita! tukkivat nahan pinnan ja estävät lopullisesti minkään oikeanlaisen hoitoaineen imeytymisen,joten asuste on tavallaan pilattu lopullisesti! itse käytän biltemasta hankittua nahkaöljyä art.36-4524 Se on orgaanista ja imeytyy esim yön yli oltuaan erttäin hyvin,ja käsittely kannattaa tehdä jopa 2-3 kertaa. Käsittelyn voi uusia vaikka 2 vuoden välein. Esim pled nimisessä tuotteessa sanotaan että se sopii nahalle, no,saahan sillä hienon kiillon mutta se silikoni! Näin minua on opastanut vanha verhoilja mestari.
Kirjoittanut: GhostOfSandels (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.07.2015 17:16
Miul on useampi nahkatakki, on tullu vähä sieltä sun täältä bongailtua. Nuorempana tungin yhden turhankin kalliin nahkarotsin täyteen rautaa ja pulttia ja vaikka mitä kirpparilta löysin toisen samanlaisen nahkarotsin 70 eurolla. Tsekkasin nettikaupoista kyseistä rotsia, siellä olisivat myyneet useemmalla satasella. Ai että nautin. Pitkän n. nilkkoihin asti ylettyvän nahkatakin löysin myös kirpparilta 40 eurolla. Ei paha sekään, oikeaa nahkaa kun oli. Eräs tuttava antoi lahjaksi ison nahkatakin talvikäyttöön jossa hullun iso karvavuori Kyllä nahkatakki olla pitää kesät ja talvet \m/
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2015 08:43
Yhyhyhyy, miun rakas punainen takki tekee kuolemaa. No, olen hyvilläni kun 40 € tekonahkatakki on pari vuotta vuotta käytännössä kevään, (kesän) ja syksyn käyttöä kestänyt, nyttemmin alkanut halkeilla.
Toivottavasti löytyisi jostakin yhtä mukava takki ensi syksylle.
Kirjoittanut: Lena Tuhkalehto (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2015 15:08
Nahkatakki on (ollut jo pitkään) minulle hyvin rakas vaatekappale. Kaapista löytyy useampikin - itse asiassa neljä - nahkatakkia, joista kolmesta ikävä kyllä olen kasvanut ulos. Ainoa tällä hetkellä omistamani nahkatakki, johon saan läskini kääräistyä ongelmitta, on kirpparilta kympillä löydetty musta ja vähän kulahtanut aitonahkainen rotsi. Sen olen koristellut kangasmerkeillä. Enemmän punk-henkinen kuin varsinaisesti gootahtava, oikeastaan. Tungin siihen niittejäkin, mutta ne kaikki tippuivat matkan varrelle. Pitkä nahkatakki löytyy myös, mutta se kuuluu niihin, jotka eivät enää mene edestä kiinni... *tuska* ja *kärsimys*

Nahkatakki on minun turvavaatteeni, joka käy kaiken kanssa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit