Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nahkatakit

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2009 19:57
Kaapistani löytyy kolme eri nahkatakkia, täyspitkä nahkatakki jonka ostin huuto.netistä 60 eurolla (oikea hinta oli jotain 200 euron pintaan eli oli oikea löytö!), vähän käytetty joten erittäin siistissä kunnossa, yhden napin vaan jouduin vaihtamaan kun vanha oli haljennut.

Toinen on prätkärotsin tyylinen jonka ostin joskus jostain ns. tavisvaatekaupasta. Yksityiskohdat kuitenkin olivat tässä takissa niin kivat omaan silmään ja malli muutenkin kiva joten lähti mukaani.

Ja kolmas sitten puolipitkä nahkatakki joka on vähän liian iso. Tätä ei yleensä tulekaan enää käytettyä sen vuoksi. Harmi sinänsä koska takki on ostettu uutena ja on vähäisen käytön jäljiltä erinomaisessa kunnossa.

Sitten on vielä keinonahkatakki jossa ihanat karvareunat hihansuissa ja helmassa sekä kauluksessa.

Lainaus: missEmily

Olisiko jollain antaa vinkkejä mistä saisi hyviä ja hyvän hintaisia nahkatakkeja.

Oman takkini tosiaan löysin huuto.netistä, sieltä tekee välillä todella hyviä löytöjä edullisesti! Toisen pidemmän nahkatakkini ostin tarjouksesta nahkatakkeja myyvästä liikkeestä ja ilman tarjousta hinta olisi ollut sen parisataa euroa, täyspitkä liki 300 euroa.. Toisaalta nämä takit on todella laadukkaita ja kestää kovassakin käytössä. Mutta tarjouksia kannattaa käydä tsekkailemassa jos ei noin paljon halua takista maksaa.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 02.05.2009 23:08
Itselläni on 3 nahkatakkia (kaikki mustat): yhden (ns. prätkärotsin) olen ostanut eurolla Korson kirppikseltä ja neulonut tavallisella neulalla ja langalla hihamerkkejä kiinni (paitsi suurta Cannibla Corpse-selkämerkkiä, s'on hakaneuloilla kiinnitetty ) mutta sitä en erityisemmin pidä. Muut ovat äidin vanhoja joita hän ei enää itse käytä. Toinen niistä on kovaa nahkaa ja ulottuu polviin asti, ja toinen on pehmeämpi ja ulottuu juuri ja juuri takamukseen. Pidän kaikista näistä, mutta harmittaa, että kesän tullessa niiden kaikkien pitää istua kaapissa koska en halua lämpöhalvausta kun kävelen ulkona
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2009 17:43
Mulla on kans 3 nahkatakkia.
1 piiitkä nahkatakki,ostettu kirpparilta viidellä eurolla
sit on 2 lyhyttä,oiskohan 80-70 luvulta,iskä on mulle säästäny ne
pitkällä nahkatakilla ei oikein viitti tuulessa kävellä,meinaa lähtee lentoon x)
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.05.2009 15:04
Miten te löydätte hyviä nahkatakkeja kirppiksiltä? Meillä päin kaikki on sellaisia rumia miesten nahkatakkeja, jotka ei näyä todellakaan hyvältä päällä.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 09.05.2009 15:59
Itse ostin juuri tänään uuden nahkatakin kun vanhasta olikin jo napit revenneet ja saumat paukkunut. Tällä kertaa en pitkää löytänyt joka vähän ehkä harmittaa mutta ostin sitten ''prätkä''-tyylisen nahkatakin jonka selässä on kotka. Kirpparilta ostin ja ihan käyttämätön.
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.05.2009 10:05
Ostoslistalla on nahkatakki ihastuin täysin isukin vanhaan prätkärotsiin,joka oli harmillisesti niin kulutettu ettei enään nahaksi tunnistanu.nyt vaan oottelemaan että pääse kaupoille.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.05.2009 13:38
Olen etsinyt sellaista pitkää naisten nahkatakkia itselleni mutta en ole löytäny mistään... Olen heikkone nahkatakkeihin ja varsinkin pitkä nahkatakkisiin miehiin
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.05.2009 13:46

Lainaus: Little Vampire

Olen etsinyt sellaista pitkää naisten nahkatakkia itselleni mutta en ole löytäny mistään... Olen heikkone nahkatakkeihin ja varsinkin pitkä nahkatakkisiin miehiin

Ehkä se mies pitkällä nahkatakilla on helpompi löytää ja lähteä siitä muokkaamaan. Mun kaapissa on exältä saatu pitkä, musta nahkatakki, se pitäisi viedä ompelijalle että saisi kavennettua hartioista. Muutoin mä olen hankkinut omat nahkatakkini UFF:ilta ja käynyt teettämässä niihin haluamani muutokset. Useimmiten ne kaulukset ovat sellaisenaan aivan kamalia. En ole toistaiseksi löytänyt nahkatakkia, joka olisi ilman tuunaamista minulle mieleinen. Nahka ei kyllä muutenkaan ole suosikkimateriaalini.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2009 12:08
Minulta löytyy kolme nahkatakkia; Yksi pitkä, toinen puolipitkä ja kolmas lyhyt. Pitkä löytyi kierrätyskeskukselta ollessani siellä töissä, maksoi 4o markkaa. Puolipitkä on kaverin takki, vaihdettiin päikseen, kun hän piti enemmän minun silloisesta nahkatakista, ja minä taas himoitsin samanlaista takkia kuin sillä Lyhyen ostin joskus ex-työkaveriltani 80 markalla, kun oli vähän rahapulassa.
Nykuään tulee harvemmin käytettyä nahkatakkia, tosin talvella se pitkä takki on hyvä päällä.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2009 20:42
Mulla on 2 nahkatakkia ja yksi feikki, kaikki mustia. Lyhyt prätkätakki ja noin puoleen sääreen ulottuva pitkä, ne on siis aitoja. Feikki on taas puoleen reiteen ja ihan huippukunnossa ottaen huomioon että se on kohta yhden 10 vuotta ollut kaapissa. Kaulus on hiukan kovettunut ja halkeillut niskan puolelta, mutta muuten se onkin vallan mainiossa tilassa, kuten muutkin.

Semmoinen numeroa liian iso prätkärotsi ois ostoslistalla, siksi reilumman kokoinen että mahtuisi vaatetta alle, niin voisi käyttää vähän pidempään, jos ei ole lämmin vuori. Pitkää nahkatakkia käytin joskus pitkän neuletakin kanssa talvisin, mutta -20 oli vähän liikaa, ainakin minulle ja ostin untuvatakin niitä kelejä varten.
Tämä rakkaus nahkatakkeihin on varmaan isän peruja, sillä on kans musta prätkärotsi ja polviin asti ulottuva takki, musta sekin. Syytän siis häntä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 11 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit