Gootti.net

Vaarallista menoa

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.03.2007 17:14
Tuossa kerran Pasilassa siskoni kyytiä odotellessa tuli joukko tummaihoisia lökäpöksyjä mulle nauramaan ja kyselemään mogertqvalla suomella, että mikäs mä luulen olevani? Kun en oikein vastaillut tai kummemmin reagoinut, alkoi yksi heistä tönimään, jolloin nousin ylös ja painelin suorinta tietä vartijalle kommentoimaan hädissäni, että täällä meinataan kiinni käydä. Vartija sanoi, että hän menee, mä voin selviytyy ulos kun vaa näytän ketkä/kuka oli asilla. Onko muille sattunut jotain vastaavaa, että käyty kii ku et oo kuten muut tahtois? Aika pelottavaa,vaikka ei ne toki ois tehny sen pahempa, mutta tuo oli jo liikaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.03.2007 17:48
Ei mulla kukaan oo kiini käynyt, mutta joskus aseman kulmilla myöhään yöllä ovat nuo tummapintaiset jengiläiset jotain häiriköineet. Mut kun oon aina selvinpäin, niin en oo lähtenyt nujakkaan mukaan, enkä provosoitunut. Se on parasta. Ja mulla on sen verran kokoa ja näköä, ettei ne ihan heti liiviin ui
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.03.2007 17:55
Tuohan on luonnollista. Nehän vain tulivat näyttämään sinulle missä kaappi seisoo ja kuka määrää. Että kuka on herra tässä talossa. Tässä maassa. Kukkahattutädit ja yhteiskunnan viholliset importtaavat tähän maahan sellaista porukkaa, jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja, tai halua noudattaa maan tapoja (maassa maan tavalla, you know), tai kykyä käyttäytyä sivistyneesti tai osoittaa kunnioitusta maan kantaväestöä kohtaan. Tiedän ratkaisun tällaisten pulmien häivyttämiseksi, mutta se ei ole sellainen ratkaisu, josta voisi julkisesti puhua.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.03.2007 21:37
No 1-2 kesää sitten joku tummaihoinen kännissä oleva mies tuli selittämään mulle mun skottiruudullisesta minihameesta ja sano et oon liian nuori käyttämään sitä. -__-
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.03.2007 21:44
Kertaalleen Saksassa pisti tosissaan jännittäen, kun metrossa samaan loossiin istui lauma juopuneita uusnatseja... siinän ne sitten huusivat ja lauloivat ja minä yritin olla mahdollisimman huomaamaton etteivät olisi kysyneet mitään ja näin todenneet minun olevan ulkomaalainen. En mä tiedä onko tilanne samanlainen valkonaamoille, mutta ihan varmuuden varalta siltikin. Intialaisen vaihtaritoverin kanssa liikkuessa kun meinas pariin otteeseen tulla ongelmia...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.03.2007 22:09

Lainaus: Melia

Kertaalleen Saksassa pisti tosissaan jännittäen, kun metrossa samaan loossiin istui lauma juopuneita uusnatseja

Joskus Hesan metrossa on ollut tilanteita, joissa olisin toivonut paikalle juopuneita uusnatseja Eli ne tummapintaiset jengiläiset häiriköineet
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.03.2007 22:33
Syy siihen, miksi ne tummahipiäiset häiriköi, on enimmäkseen ihmisten asenteet. Kun heitä ei edes halutakaan yhteiskunnan jäseniksi, niin ylläripylläri he syrjäytyvät ja näitä ongelmia tulee. Kultturillisten erojen vuoksi heidän vanhempansa eivät osaa kasvattaa nuoria Suomen olosuhteisiin ja soppa on valmis.

Rasismi on heikkojen ihmisten ominaisuus. Minäkin vihaan häiriköitä, mutta rodulla ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Turpaan olen saanut, aina suomalaiselta.

Tämän pulman ratkaisu on asennekoulutus suomalaisille ja tiukka koulutus ulkomaalaisille, jotta he oppivat Suomen yhteiskunnan tavoille. Ei se sen kummempaa ole. Valitettavasti tähän ei ole kenellekään halua ja kiinnostusta, joten lynkkausmieliala rehottaa valtoimenaan.
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.03.2007 01:14
Suomalaiset ovat yhtä pahoja kuin muutkin ihmiset, hakkaavat aivan samalla tavalla ja julmia ovat. Olen huomannut sen itse monia kymmeniä kertoja ja selviytynyt joko naarmuilla tai paljon huonommassa kunnossa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 06.03.2007 01:58

Lainaus: Ximmo

Kun heitä ei edes halutakaan yhteiskunnan jäseniksi, niin ylläripylläri he syrjäytyvät ja näitä ongelmia tulee.

Ainakaan minä en halua tämän yhteiskunnan jäseneksi sellaisia henkilöitä, joilla ei ole koulutusta, käytöstapoja tai kunnioitusta ihmisyyttä kohtaan (tällä viittaan mm. Oulussa tapahtuneisiin joukkoraiskauksiin).

Kultturillisten erojen vuoksi heidän vanhempansa eivät osaa kasvattaa nuoria Suomen olosuhteisiin ja soppa on valmis.

Onhan noita kaikenlaisia kursseja, koulutuksia, tukihenkilöitä ja muita turvaverkostoja, jotka auttavat nuorta ja vanhaa sukupolvea sopeutumaan. Kun kaikki annetaan tarjottimella, niin miksi sitä ryhtyisikään "sopeutumaan".

Tämän pulman ratkaisu on asennekoulutus suomalaisille ja tiukka koulutus ulkomaalaisille, jotta he oppivat Suomen yhteiskunnan tavoille.

Pulmaan on pari muutakin ratkaisua.

Yksi on, että ulkomaalainen monotetaan maasta ulos välittömästi & viivytyksettä jos ei opi ihmisten tavoille. Poistoprosessin käynnistyttyä haitallinen aines olisi mätettävä rajan toiselle puolelle ilman viivytyksiä, ilman selvityspyyntöjä tai valitusmahdollisuutta. Kukkahattutätien interventiot poistoprosessin käynnistyttyä vievät vain veronmaksajien rahoja.

Toinen ratkaisu on valita maahanmuuttajat. Ei yksinkertaisesti päästetä Suomeen huonoa ihmisainesta, eli sellaista ainesta, joka on esim. kotimaassaan syyllistynyt kansanmurhaan. Tai joukkoraiskauksiin.

Lainaus: poison

Joskus Hesan metrossa on ollut tilanteita, joissa olisin toivonut paikalle juopuneita uusnatseja

Sama täällä. Tuntisin oloni vieläkin turvallisemmaksi jos metrossa vartioisi pari Schutzstaffel-miestä kullakin ovella.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: seidar
  • Lähetetty: 06.03.2007 03:39
Kolme raiskaustapausta Oulussa, jokaisessa epäiltynä joukkio ulkomaalaisia. Mitä siitä pitäisi ajatella?

Edit: Mahdollisesti hieman ot, mutta kytköksiä löytyy.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit