Gootti.net

Vaarallista menoa

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.03.2007 17:39

Lainaus: Kuunsilta

vaan pitää edes yrittää oppia hillitsemään itsensä, ei muuten pysty elämään yhteiskunnassa

... Tai muuttaa keskelle metsää.
Potilashan on menossa ilmeisesti parempaan suuntaan jos tiedostaa että hänellä on vaikka nyt aggressiohäiriö.
Mutta jos henkilö on peruuttamattomasti sairas ja silti toimii yhteiskunnassa ja menee rikkomaan lakia, niin pitäisikö muka siitä rankaista samalla mitalla kuin sitä joka tietää että näin ei saa tehdä? Tietysti se on vähän voivoi uhrin kannalta kun perustellaan että "Kun se nyt on sairas." -tyylillä, mutta niin kai se toimii myös nuorien ja tietääkseni myös vammaisten kohdalla, että kun ne eivät välttämättä ymmärrä että näin ei saanutkaan tehdä, että ei rankaista koko mitalla.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.03.2007 22:12
vähän kun vauva saisi revolverin ja tappaisi sillä veljensä, ei se tiedä mikä on pyssy tai ainakaan että mitä sillä saa ja ei saa tehdä. sen takia laki sanoo, että alle 15 vuotiaan ei tarvitse korvata rikoksiaan hyvällä syyllä, sakot ym rikkeet vanhemmat maksavat. sama juttu on pahoilla skitsofreenikoilla, pahoilla adhd-tapauksilla, autistisilla, si-oireyhtymästä kärsivillä (sensodaarisen integraation), cp-vammaisten tai alzheimerin taudista kärsivän ei tarvitse korvata rikoksiaan hyvällä syyllä, vanhemmat tai yhteiskunta korvaa.

tiedän tämän laitosajoilta
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2007 11:00

Lainaus: Ximmo

Mua v*tuttaa myös ylipainoiset ihmiset, ylipainosta koituu yhteiskunnalle paljon enemmän harmia rahallisesti kuin vanhuksista tai ulkomaalaisista.

riippuu miten ylipainoset ihmiset.kaikkihan varmaa tietää ne big mamat jotka kiilaa jonos,rääkyy kännyynsä,polttaa 24/7,ja joil on semmonen kunnon turbomaha ja jotka käyttää vaatteina semmosii räikeit takkei mis on jtn violettii,tummanvihreetä ja kirkkaanoranssii sekasin,juu nou?!
tommoset aiheuttaa v*tusti harmii,mut onko se nyt niin hirveetä jos joku 5 kiloo ylipainonen,siis normaalivartaloinen tai vähän pullee tyyppi tulee teit vastaa kadul.ja vanhuksist puheenollen teki ootte joskus vanhuksia ellette kuole sitä ennen

kiitos<3
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Gothic13
  • Lähetetty: 18.03.2007 11:05
hehee
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.03.2007 14:11

Lainaus: Kuunsilta

sama juttu on pahoilla skitsofreenikoilla, pahoilla adhd-tapauksilla, autistisilla, si-oireyhtymästä kärsivillä (sensodaarisen integraation), cp-vammaisten tai alzheimerin taudista kärsivän ei tarvitse korvata rikoksiaan hyvällä syyllä, vanhemmat tai yhteiskunta korvaa.

tiedän tämän laitosajoilta

Minä tiesin myös, mutta en laitosajoilta. Tiesin sitä ennen.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 11:35
Vihaan rikollista roskakansaa!!! Oli ne minkä maalasii tahansa, perjele!!
Kirjoittanut: GothicGirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.03.2007 23:39

Lainaus: Ximmo

Mua v*tuttaa myös ylipainoiset ihmiset, ylipainosta koituu yhteiskunnalle paljon enemmän harmia rahallisesti kuin vanhuksista tai ulkomaalaisista.

Ilmeisesti ei minua täällä kaivata... *hipsii kauemmas*...
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.05.2007 14:51
Yleensä meidän koulussa nuo tummahipiäiset tyypit kulkee nokka pystyssä ohi, ja sanovat kaikille vastaantulijoille että: "hyh".
Juoruilevat ne keskenään, eikä niillä ole mitään halua edes tutustua muihin ihmisiin. Rupesi kerran tuossa talvella neekerineiti tönimään.. Ottaa tuollainen päähän.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2007 15:01
jotenkin humalaisten varsinkin humalaisten miesten ympäröimänä ei oo kivaa... oli niitä yks tai kymmenen... yksi humalainen mies oli ruvennu mua ahdisteleen ku olin odottamassa bussia linkkiasemalla. karmivaa...
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.05.2007 15:20

Lainaus: darkAngel

jotenkin humalaisten varsinkin humalaisten miesten ympäröimänä ei oo kivaa..

Juu, ne kannattaa kiertää kaukaa, saattavat alkaa väkivaltaisiksi. Itse en enää liiku mielellään öisin yksin kaupungilla juuri ollenkaan, kaikenlaisten oulussa sattuneiden tapahtumien vuoksi, ja muutenkin olen juoppomagneetti. Ne tulevat aina vonkaamaan jotain sinne missä minä olen...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit