Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: riippuvuudet julki ?

• Vastaa
onko kellään riippuvuuksia mitä kehtaa tuoda julki ?

toivoo nti. suonissani virtaa veren sijasta kofeiinia

l0lm0 0_o

• Vastaa
Olen riippuvainen suklaasta. Hieman outoa, mutta kumminkin.

Elämä on hengenvaarallista. Kukaan ei ole vielä jäänyt henkiin.

• Vastaa
Kahvi ja tupakka. Kahvi menee ilman lisukkeita, kylmänäkin. Tuolla tupakoinnilla tarkoitan itse käärittyjen sätkien sauhuttelua. Sellaisia tavallisia askeissa olevia savukkeita ei tule poltettua, ne kun tuntuvat olevan kuivia ja pahanmakuisia.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Itseni säännöllinen nolaaminen. Se nyt vaan on jotain mitä on pakko tehdä. Viimeisin esimerkki tästä on karaoken laulaminen kahdesti samana iltana...

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Lainaus: Piiskansiima Viimeisin esimerkki tästä on karaoken laulaminen kahdesti samana iltana...

Pääasia, että on hauskaa.

Mä olen kahviriippuvainen. Varsinkin aamukahvi on pakko saada tai muuten päivä alkaa huonosti. Olen varmaan myös riippuvainen lukemisesta ja kirjoittamisesta. Jos en osaisi kumpaakaan.. en tahdo edes miettiä. Ne ovat sen verran iso osa omaa itseä.
  • Vastaa
luonto- ilman ei voi olla
yksinäisyys- joskus sitä vaan haluaa suksia ulos ja olla yksin, rauhassa.

ja aineelliset

kahvi, tupakka ja josakin määrin myös alkoholi.

Leuka rintaan ja nöyränä kohti uusia pettymyksiä...

• Vastaa
Lainaus: mlrd luonto- ilman ei voi olla
yksinäisyys- joskus sitä vaan haluaa suksia ulos ja olla yksin, rauhassa.

Tullut edes mietittyä tuollaista.. Samoilla linjoilla liikun minäkin.
  • Muokkasi: MrLuckarin
  • Vastaa
Hei.

Olen Mr.Luckarin, hyvämusiikki-addikti..

amen..

• Vastaa
Musiikki !! Ilman sitä ei voi olla..
Ja yksinäisyys..Tosin ei aina, mutta tarvitsen sitäkin paljon.
  • Vastaa
Miul on tapana testailla, miten helposti pääsen riippuvuuksista eroon. Kahvista pääsi helposti, tupakasta tuli jo pahempi päänsärky.
en halua olla riippuvainen mistään. Vapaus-addiktio.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (neo_shaman, die Winterreise, UndyingDreams). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!