Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pelkäätkö kuolemaa?

Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.03.2008 19:10
Eli pelkäättekö kuolemaa ja jos pelkäätte niin miten? Oletteko ajatelleet, että kaikki on sitten ohi ja mitä jätitte jälkeenne. Ja onko elämänne ollu sen arvoinen tähän asti, että voisitte vaikka kuolla heti. Miettikää sitä hetkeä ku tiedätte kuolevanne. Mitä päissänne silloin liikkuu?
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.03.2008 20:01
En voi sanoa pelkääväni kuolemaa. Enemmänkin minua ahdistaa ajatus jälkeen jäävien surusta kuin siitä kuolenko tänään vaiko 80-vuoden kuluttua. Me kuolemme kaikki ennemmin tai myöhemmin. Pelkään jonkin läheisen kuolevan, ja sitä surua mikä siitä seuraa, mutta omaa kuolemaani en pelkää. Miksi pitäisi?
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.03.2008 21:01
Kyllä ja ei....
Siis totta kai pelottaa ajatus, että kuolisi nuorena, ettei olisi ehtinyt ns. "elää".
Mutta kai mä hyväksyisin sen asian.
En mä kuitenkaan ajattele kuolemaa sen erityisemmin. Se on ajankohtainen ajatus sitten joskus
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.03.2008 21:22

Lainaus: Not the nicest girl

Siis totta kai pelottaa ajatus, että kuolisi nuorena, ettei olisi ehtinyt ns. "elää".

Sitten pitää elää jokainen päivä niinkuin se olisi viimeinen.

No tosissaan mä en ymmärrä tota logiikkaa.

Lainaus: Not the nicest girl

Se on ajankohtainen ajatus sitten joskus

Minusta sen pitäisi olla ajankohtainen ajatus jo nyt. Koskaan ei tiedä näemmekö huomista. Ehkä saatan kuulostaa angstaavalta teiniltä, mutta totta kuitenkin puhun. On hienoa, että joku ajattelee positiivisesti, se on ajankohtaista sitten joskus. Itse en siihen pysty, liikaa on kuolemaa viime aikoina ollut lähipiirissä. Ole sinut itsesi kanssa, kerro rakkaillesi rakastavasi heitä vaikka olisitte juuri tapelleet, niin ei tarvitse kuolemaa pelätä. Lukekaa vaikka Ninnin allekirjoitus , Kuolema on meidän jokaisen joskus tavattava, sillä pitkällä tähtäimellä olemme kaikki kuolleita.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.03.2008 23:08

Lainaus: diamond_385

Minusta sen pitäisi olla ajankohtainen ajatus jo nyt. Koskaan ei tiedä näemmekö huomista. Ehkä saatan kuulostaa angstaavalta teiniltä, mutta totta kuitenkin puhun.

samaa mieltä. vaikka olisi asiat hyvin tänään niin huomenna jo voi sattua vaikka että juoppo ajaa kylkeen tai päälle 80 km tuntinopeudella.

en itse pelkää kuolemaa vaikka se seuraavan nurkan takana olisi viikate ojossa odottamassa. tässä maailmassa riittää murheita ihan riittämiin ilman kuolemanpelkoakin. en varmaksi tiedä mitä kuoleman jäkeen on vai onko mitään mutta se selviää sitten aikanaan. vaikka en ole saavuttanut elämässä kaikkea mitä haluaisin niin olisin silti valmis vaikka se nyt huomenna tulisi ja ojentaisi miulle luisen kätensä. eniten kai kuolemisessa "pelottaa" se millaisen mielikuvan itsestään jättää taakse. mutta silläkään ei ole siinä vaiheessa hevonp i l l u n vertaa väliä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.03.2008 13:01
Ei sinällää itteni puolesta, mutta se pelottaa, mitä mun lemmikeille kävis jos mulle tapahtuis jotain ja mite mun ukko siitä selviäis
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.03.2008 13:39
En pelkää kuolemista, ja vaikka elämäni on ollut hieno ja mitään en jäisi katumaan jos nyt heti kuolisin, niin silti en haluaisi vielä kuolla kun tietää että vaikka on ollut jo upea elämä, niin vielä voisi kokea vaikka mitä.. Minä haluan ehtiä saada perheen! Oon miettiny sen hienoutta seiskaluokalta asti.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.03.2008 15:11
En sanoisi pelkääväni kuolemaa, en vain halua kuolla liian aikaisin. Olisi hirveää, kun kuolinhetkellä tulisi mieleen asioita, joita olisi halunnut tehdä. Siksi yritän elää joka päivää kuin viimeistä ja kokeilla kaikkea mahdollista. Välillä tosin ahdistaa se, että kymmenen vuoden päästä kuolemastani minua tuskin muistetaan. Olen liian itserakas
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.03.2008 15:29
Pelkään kuolemaa, ja sitä, että jos synnyn uudestaan, niin synnyn kuitenkin kehitysmaaneekeriksi ja joudun synnyttämään 20 lasta, olla jatkuvasti aliravittuna ja lukuisat eri miehet raiskaisivat mua joka päivä.

TAi sitten jos synnyn eläimeksi,jota pahoinpidellään.
Parempi vain, että kuolema on loppu kaikelle.

Välillä en kestä omia ajatuksiani.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 23.03.2008 15:42
En voi sanoa pelkääväni pahemmin kuolemaa enään, kunhan se on kivuton tahi saan lievitystä siihen. Olen toki pohtinut mitä tullee tapahtumaan sen jälkeen kun päiväni päättyvät ja pääsen ns. 'paremmille metsästysmaille', mutten jaksa enään miettiä milloin se tapahtuu saati pelätä sitä. Kuolema korjannee minut kun aikani on tullut. Plain and simple.

Ajatuksena se toki ahdistaa jonkin verran, mutta sille ei voine mitään. Elämä on liian lyhyt elettäväksi, ja se on niin helvetin nopeasti ohitse. Ennemmin koen ja kadun tekojani myöhemmin, kuin se että katuisin myöhemmin niitä asioita mitä en tehnytkään..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit