Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pelkäätkö kuolemaa?

Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2008 16:15
Kuolemaa en pelkää, mutta liian vanhaksi elämistä pelkään. Kaikki kuolee joskus, jotkut aikaisemmin jotkut myöhemmin, meikä menee varmaan narun jatkeeks sit ku alkaa liikaa ikää tulemaan eikä pysty itse tekemään mitään ilman että joku auttaa...
Kirjoittanut: Kryptonice (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2008 19:12
No en juu pelkää kuolemaa. Mietityttää vaa mitä sit tapahtuu.
Mä en nää elämässä mitään muuta tarkotusta ku et siitä pitää nauttii, kaikkihan kuolee aikanaan. Msta tuntuu ettei kovin moni pelkää kuolemaa, kukaan vaan ei tiedä mitä sen jälken tapahtuu, erillaisia uskomuksii on vaa liikaa ja niistä pitäs valita sit yks.
Mä en siis pelkää kuolemaa, nautin vaa nii kauan ku voin elämästä.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.04.2008 21:15
Musta kuolemaa on turha pelätä, koska ei se hyödytä mitään. Painutaan kaikki mullan alle jossain vaiheessa. Ainoa pelottava asia on siinä, että entä jos en ehdi tehdä kaikkea mitä tahtoisin ennenkuin noutaja tulee.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.04.2008 18:25
"Kaikki me kuolemma joskus, itse saamme vain valita kuolemmeko polvillamme armoa anoen vai ylväästi vastaan taistellen!" -Alien III
Kirjoittanut: pimuonpeto (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.09.2008 13:59
joo ja ei esim joo:pelkään että kuolen kituamalla esim jos palais ja näin
ja esim en:jos mut nukutetaan ja kuolen nii siitä ei tiiä mitää ja se ei pelottais
Kirjoittanut: Petrax (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.09.2008 14:12
Aika huvittavaa, tuntuu ettei kukaan pelkää kuolemaa täällä. Voihan olla ettet nyt sitä pelkääkään, mutta iän karttuessa voi olla toisin. Minua ainakin hirvittää koko ajatus kuolemasta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.09.2008 14:48

Lainaus: Petrax

Aika huvittavaa, tuntuu ettei kukaan pelkää kuolemaa täällä.

Minä ainakin olen ilmoittanut pelkääväni. Kuolema tuntuu niin hirveän oudolta ja kaukaiselta ajatukselta, ja koska en usko mihinkään kuoleman jälkeiseen, kaiken loppuminen kammottaa.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.09.2008 16:26
Kuolema lopettaa kaiken, mutta en silti osaa sanoa siitä mitään mikä on se juttu miksi se on pelottavaa. Ite en varmaan siis oikeasti pelkää, mutta ajatus elämän loppumisesta on kamala. Onhan mun elämä mun koko elämä.
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.09.2008 19:09
No en usko että olen vielä mitään jälkiä jättänyt viidessätoista vuodessa, mutta jos saisin tietää että kuolen lähi aikoina, surisin varmaan elämätöntä elämää, niinkuin jossain fantasia leffassa sanottiin..
Tiiähäntä miä jälkiä tässä tulee jätettyä jälkeensä
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.09.2008 19:26

Lainaus: Petrax

Aika huvittavaa, tuntuu ettei kukaan pelkää kuolemaa täällä. Voihan olla ettet nyt sitä pelkääkään, mutta iän karttuessa voi olla toisin.

Niin.. ehkäpä tosiaan iän karttuessa tai sitten se vaan on mielentilasta ja omasta ajatusmaailmasta kiinni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit