Gootti.net

Pelkäätkö kuolemaa?

Kirjoittanut: gootihullu 18 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.06.2012 02:05
pelkään joskus kuolevan tai elän 70vuotta
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.06.2012 23:55
En pelkää, koska sitten kun on kuollut, on nimenomaan KUOLLUT, eikä sitä jää silloin suremaan.
Kuolintapa nyt sitten voi olla semmoinen mitä pelkää, toivottavasti kuolen nopeasti sitten kun kuolen. En usko, että minun pitäisi kuolemisesta vielä huolehtia, kun olen näin nuori. Toisaalta kuka tahansa voi kuolla millon tahansa, eli ei kannata olla niin varma.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2012 15:54
Komppaan Wormboytä tässä. En kyllä itsekään jaksa pelätä kuolemaa hirveästi, suhtaudun siihen oikeastaan varautuneen uteliaasti. Ja mielummin tässä kuolisi nopeasti ja onnellisena kuin viettäisi vanhuuden päivät täysin muiden ihmisten ja lääkityksen varassa. Pelkään ehkä dementiaa yms enemmän kuin kuolemaa. Toivon, että kun loppu tulee, se tulee nopeasti ja odottamatta tai sitten niin että siihen on valmistautunut ja sen voi kohdata sopivalla arvokkuudella. Oma kuolema ei siis niin paljon hermostuta, sillä kaikki kuolevat. Se on väistämätön ja luonnollinen asia. Mielestäni elämä pitää elää päivä kerrallaan, koska aina voi jäädä auton alle tms. Elämä on odottamatonta.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.08.2012 19:13
En, mua ei juurikaan haittais, jos jäisin vaikka auton alle :/ enemmän surisin muita, jotka jää suremaan... Ehkä sitten tarkemmin mietittynä, haluisin mieluummin elää... kumminkin 13 vuotiaana ois vähän liian aikaista kuolla...
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.08.2012 22:43
...hmm..................
en pelkää kuolemaa,koska kuolleena ei tunne kipua eikä murheita.
ja taivashan on vähän niinkuin tämä elämä.
niin miksi pelätä sitä?
kuolema on vain hengen poistuminen kuoresta.
näin ainakin minä ajattelen.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.08.2012 12:34
Do not fear Death, for when we are, Death has not come.
And when Death has come, we are not.
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2012 20:33
Mä pelkään kuolemaa juuri sen kivun takia. Myös siksi jos sattuu heräämään arkussa. Vasta oli lehdissä kun joku mies oli todettu kuolleeksi ja oli heränny arkussa. Otan mieluiten kuoltuani poltto hautauksen. Mummini kuoli tässä muutama kuukausi sitten ja oli aika järkyttävää nähdä hänet kuolleena arkussa. Oli hiljaiset hautajaiset, muutama sukulainen ja ystävät. Eno ja veli olivat muutaman muun sukulaismiehen kanssa kantamassa mummin haudan lepoon papan viereen.
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2014 22:05
Uskon jälleensyntymiseen, joten en pelkää kuolemaa vaan minusta se on vain uuteen astumista ja henkistä kasvamista.
Väliaikaiseen taivaaseen ja helvettiinkin löytyy uskoa.
En oikein ymmärrä ihmisiä jotka pelkää kuolemaa?!
Olenko minä vai he outoja...minä todennäköisesti..
BTW, voinko sanoa YOLO, jos uskon reinkarnaatioon?
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2015 11:07
Ennen pelkäsin mutta en enää. Niin monta kertaa on kuolema ollut lähellä että en enää osaa pelätä sitä. En todellakaan halua kuolla vielä vuosiin, mutta en myöskään halua elää niin vanhaksi että dementoidun tms. ja joudun johonkin osastolle odottelemaan kuolemaa surkeissa oloissa. Tavallaan odotankin kuolemaa, haluan tietää onko sen jälkeen mitään. Kuolema tulee kun on tullakseen, mutta toivottavasti ei vielä vuosiin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit