Gootti.net

Pelkäätkö kuolemaa?

Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.03.2008 10:06
en pelkää, itseasiassa toivon sen tapahtuvan mahdollisimman pian. pystyn kuolemaan vaikka tällä sekunnilla enkä katuisi tai jäisi kaipaamaan mitään. kuoleman hetkellä mielessäni olisi luultavasti vain se että sukulaiseni eivät saa vangita minua arkkuun.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.03.2008 11:39

Lainaus: Kyumin

pystyn kuolemaan vaikka tällä sekunnilla enkä katuisi tai jäisi kaipaamaan mitään.

Sama täällä. Ei haittaisi vaikka kuolema tulisi nyt.
En haluiaisi elää kovin vanhaksi. Tarkoitan, etten halua joutua laitoshoitoon sängyn vangiksi vanhoilla päivilläni.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.03.2008 14:07
Huomaan, että moni ei pelkää kuolemista vaan enemmänkin vanhenemista. Minä en pelkää kumpaakaan, ainoastaan toisten armoilla elämistä pelkään kuin mitään. Haluan elää pitkän elämän, ihan vain uteliaisuudesta. Kuinka paljon kohtalo viskelee jaskaa niskaan ennenkuin kyllästyy. Toisaalta se kuoleman jälkeinenkin... ööö... aika tai mikä lienee herättää uteliaisuutta. Mutta tosiasia on, että haluan ns. kävellä omaan hautaani itse.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.03.2008 14:24
Mä olen jo kerran kuollut (vuosia sitten kun vedin kamasta överit pysähtyi sydän) ja silloin mä yhtäkkiä seisoin pellolla. En nähnyt mitään kirkkaita valoja tms, mut taivaalta mua kohti lensi 6 valtavaa, kirkkaan valkoista joutsenta, joilla oli kotkan päät. Ne linnut otti mut hellään otteeseensa, ja lähti viemään pois. Mulla oli rauhallinen olo, ympärillä oli vaan ruskehtavaa ja mä ajattelin: "Tää elämä oli nyt tässä". Yhtäkkiä mun tavallaan annettiin katsoo alas päin, ja näin siellä pellolla variksenpelättimiä, jotka oli mun perhe ja frendit. Mulle tuli tunne, et nyt mulla jäi jotain kesken ja pahasti. Sillä hetkellä ne linnut päästi otteensa musta, ja siinä samassa mun pulssi oli palautunut täysin vakaaksi (ennen sydämen pysähtymistä oli kammiovärinä) ja mä avasin silmäni ja hoin silloiselle kundifrendille joka mua piteli ja itki, et: "Näitsä ne linnut? Näitsä ne linnut?"
Eli en pelkää kuolemaa.
Kirjoittanut: Anna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:44
Ninni, vau :O tuo sun tekstis vetää aika hiljaseksi. Näit ihan tosissaan ton kaiken? Väärä sanavalinta varmasti, mutta mahtavaa! Kuulosti vaan niin upealta..
Kirjoittanut: Xelia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.04.2008 13:15
En pelkää kuolemaa, itseasiassa odotan sitä innolla , toivon sen tapahtuvan pian.
En luultavasti elä kuin noin kaksikymmentä vuotiaaksi... Se on "oma arvioni" tästä asiasta.
Ainoa pelkoni on lihoaminen, ei kuolema. Se tulee olemaan siunaus.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.04.2008 21:32
en edelleenkään.
tulee taas kun tulee taas ja däm-di-däm-täts it-täl'kertua.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.04.2008 22:14
Odotan mielenkiinnolla, mitä tapahtuu sittenkun kuolee. Ihmisen mielen sopukoita voisi miettiä loputtomiin, pää siinä vain sekoaisi
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.04.2008 22:44

Lainaus: Anna

Minä oikeasti kerran melkein teinkin itsemurhan silkasta uteliaisuudesta. Kiitän nyt ystävää joka sattui paikalle.

Ei kovin teiniangst?? LOL. Ei voi muuta sano ku hyvää päivää ja silleen................
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.04.2008 16:02
En paljon ajattele kuolemaa, näin nuori kun olen, ja se tuntuu lähinnä kaukaiselta asialta joka ei vielä koske minua - tietysti on olemassa kaikenlaisten onnettomuuksien ja sairauksien mahdollisuus, plaaplaa, mutta hei, ei turhaan kannata murehtia siitä mitä ei voi tietää.

Eli voisin sanoa, etten pelkää kuolemaa. Joskus harvoin on tullut pimeinä, synkkinä yön hetkinä jonkinlaisia pelkotiloja aiheesta, mutta ne ovat onneksi harvinaisia ja nopeasti ohimeneviä. Eihän kuolemassa sinänsä ole mitään pelkäämistä, vaan paremminkin elämässä ja siinä, mitä kaikkea kivaa ei ehdi sen aikana tehdä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit