Tää aihe menny ihan ohi..

Onneks nyt löyty.. Eli siis, bout 6v olen harrastanut ratsastusta, samalla tallilla Paimiossa, eli ensin Särvän tallilla ja myöhemmin nimi muuttu Ratsutalli Astoriksi. Opiskelun takia vähän viime vuonna jäi koko harrastus, satunnaisviikonloppuina kävin tunnilla tai vuokrasin hepan maastoon

Nyt olen kesän kesätöiden lomassa maastpainotteisella kurssilla ja maastoilen vakiotuntsariheppani kanssa, joka siis on sh ruuna Nellan Pasi elikkäs Neppari. Nepparilla on nyt ollut aika paljon sairaslomaa kun huomattiin selkävaivoja tutkiessa että pojalla on hankkarivamma vasemmassa takasessa ja seisontaahan siitä tuli. Huomas hyvin tuon viime maastossa kun ravissa NP veti ohjat käsistä ja lähti laukkaamaan. Nopeasti sain laukan alas, mutta vähän tuli orpo olo sydämmensä kyllyydestä laukkaavan ison suokin selässä

En kisaa ollenkaan, taito ja hevoset ei riitä koulukisoihin, joko hevonen liian reipas eikä kovin tuttu minulle tai kuten NP liian jäykkä ja pässinpää

Eikä oma taito mielestäni riitä, mutta voishan sitä perusmerkkiä joskus kokeilla..? Esteitä en harrasta, koska pelkään tippuvani ja taittavani vähintäänkin niskani ja NPllä ei kauheesti esteitä enää hypitä ja mitä estetunteja olen katsellut niin kellään muullakaan tallin hevosista en hypi yhtään mtn
Oma hevonen on unelmissa, joko musta suomenhevonen tai friisiläinen. Ne olisi unelmarotuja, tosin toista NPn kaltaista äijjää ei taida ihan heti vastaan tulla. Goottityyli näkyy mustina hiuksina ja mustana vaatetuksena, eipä sen enempiä, hevoset eivät vaatetuksesta välitä, ja olisivathan nuo epäkäytännöllisiäkin jo tallitouhuissa