Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

koppoti koppoti goth!

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.06.2008 12:01
No, se on hevosten tapa kommunikoida ( se hollywoodleffoista tuttu hirnuminen on erittäin pieni osa hevosten kommunikointia!) ja kyllähän ne sille ihan pakostakin ovat herkkiä kun ovat tapaa harjoittaneet evoluution alkuhämäristä.
Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.06.2008 22:07
Rakastan hevosia! Harmi vaan että en voi olla tekemisissä niiden kanssa kun täällä ei ole tallia missä voisin käydä :/
Mutta olen ratsastanut pari kertaa ja muuten hoitanut kulta mussuja kaverin luona sillon ku siellä oli vielä hepposkeja
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.06.2008 22:29
Mä oon ratsastanut jtn. 4 vuotta... Ja käyn kerran viikossa, talli niin kaukana. Mutta muuten käyn hoitamassa hevosia yhdellä toisella tallilla
Pitääkö muuten hankkia isompi kypärä jos laittaa kuiturastat päähän? Muutenkin tuo kypärä alkaa olemaan pieni ja vanha...
  • Lähetetty: 23.06.2008 20:04

Lainaus: Mindreal

Pitääkö muuten hankkia isompi kypärä jos laittaa kuiturastat päähän?

Luultavimmin kyllä.

Blaah, liikaa väärään suuntaan juoksevia hevosia, vesisadetta ja rapaa, ei hjuva...
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.06.2008 20:19
Tuli tuosta hevosen kehonkielestä mieleen.. Kukaan lukenut sitä Monty Robertsin "elämänkertakirjaa"? Siinähän Monty puhuu paljon juuri hevosen "kielestä" ja miten hevonen kommunikoi todella pienillä liikkeillä. Oon aina kyllä tiennyt ton, mutta jotenkin sitä lukiessa se vaan oikeesti vasaroitu päähän.

Muutenkin mielenkiintoinen kirja, kannattaa lukea! Nimi taisi olla "Mies, joka puhuu hevosten kanssa" tai jotain yhtä kliseistä :D. Onhan toi Monty Suomessakin käynyt, mutta itseltäni on jäänyt valitettavasti välistä.
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.06.2008 20:45

Lainaus: Piiskansiima

Pitääkö muuten hankkia isompi kypärä jos laittaa kuiturastat päähän?

Luultavimmin kyllä.

Okei... Muutenkin tuo vanha joutaa jo kaatopaikalle, hyvä kun päässä pysyy.
  • Lähetetty: 23.06.2008 20:53
Olen lukenut Montyn kirjan, ja nähnyt herran kertaalleen livenä. Kirja pitäisi ehkä lukaista uudelleen, koska jotenkin tuon shown sisältö oli hieman erilainen kuin päähän jäänyt mielikuva kirjan ajatuksista. Plus että se show oli tosiaankin melkoista shöytä... vähän liikaa ameriikkaa minun makuuni.

Kannattaa myös vilkaista hevostallinetissä parhaillaan pyörivä keskustelu otsikolla väkivaltainen ratsastaminen. Ketju on, ainakin tähän asti, ollut ko. foorumin fiksuinta antia pitkään aikaan, ja siellä on puitu mielestäni fiksusti ja suht kiihkottomasti väkivallan, voimankäytön ja paineen käytön eroja ja syy-seurauksia.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.06.2008 21:17

Lainaus: Piiskansiima

hevostallinetissä parhaillaan pyörivä keskustelu otsikolla väkivaltainen ratsastaminen.

Hahhah, kohta luultavasti tuokin keskustelu muuttuu "tyypilliseksi" ht.netin keskusteluksi jossa on jotkut alkaa viilaamaan pilkkua ja nostaa karmian älämölön jostain ja sitä rataa.

Onko kukaan koskaan käynyt näillä Kari Vepsän horsemanship kursseilla? Kyseinen herra olisi tänne Keskipohjanmaan peräkorpeen naapurikuntaan Halsualle ensikuussa tulossa, minun piti oman hoitohevosen kanssa sinne mennä mutta ottivat mukaan vain 4 hevosta, joten tuskin enää edes kannattaa ilmoittautua.
  • Lähetetty: 23.06.2008 21:39

Lainaus: Tiragen

Hahhah, kohta luultavasti tuokin keskustelu muuttuu "tyypilliseksi" ht.netin keskusteluksi jossa on jotkut alkaa viilaamaan pilkkua ja nostaa karmian älämölön jostain ja sitä rataa.

Noh, äläs nyt ole noin pessimistinen! Onhan tuolla joo alettu jo vääntämään kättä alfajohtaja vs. passiivinen johtaja... Pitääkin taas käväistä vilkaisemassa missä mennään.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.06.2008 22:40

Lainaus: Melia

Miten hevoset ovat osa elämääsi? Millaisia hevosiin liittyivä haaveita sinulla on? Näkyykö gootteus talli-tyylissäsi?

Selatessani keskustelua, huomasin etten ollutkaan kirjoittanut tänne.. Noh kirjoitetaan.

RAKASTAN hevosia! Ne ovat olleet iso osa elämääni melkein syntymästäni asti. Vaahtosammuttimen kokoisena kävin ensimmäisen kerran hevosen selässä ja se ei todellakaan jäänyt viimeiseksi kerraksi. Olen aina haaveillut omasta hevosesta tai edes hoitohevosesta. Nyt sain kaverini hevosen kuukaudeksi, hoitohevoseksi! Ihanaa!! En nyt tiedä että näkyykö gootteus talli-tyylissäni.. Tallilla näytän enemmänkin varmaan hevarilta (mutta vain silloin kun kaikki tallille tarkoitetus vaatteet ovat hukassa/ likaisia) muuten minulla on vain jotkut housut ja joku paita.. En voi kuvitella elämää ilman hevosia. Ne ovat vain niin ihania elukoita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit