Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: "kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

• Vastaa
voisin luokitella tämänkin kategoriaan turhataiheetpistecom.

silloin kun oltiin pieniä nappuloita halusi tulla joksikin merenneidoksi isona tai vaikkapa linnanneidoksi millaisia sellaisia "suunnitelmia" teillä oli kun olitte taaperoita ja villapöksyjä?

minulla oli sellainen että halusin siivet, halusin lentää pois,maailman ääriin halusin myös olla jokin merenelävä joka asustelee synkimmissä paikoissa pinnan alla vaanien :P muahha

Naaraan pimeä puoli, häntä raadellen

• Vastaa
Halusin aina elää ikuisesti ja piitkät, siniset hiukset =)

-If you be the one to cut me I will bleed forever-

• Muokkasi: liothe
  • Vastaa
Uuh. Ihana aihe.
Mä suunnittelin joskus, että musta ois tullut laulaja johonkin kuuluisaan bändiin, mutta voi herranjestas tällä luonteella tuskin mentäisiin edes yksipäisen yleisön vihdyttäjäksi.. ja entäs jos kyseessä olisi suurempikin ihmisjoukko. Hrr..
Mun piti myös ostaa sellainen musta friisinhepo, jolla ratsastelisin metsässä kunnon keskiaikakamat päällä. Heh. Joo. Hepon voisikin ostaa muttei noista keskiaikareleistä tiedä...
Nii ja ihan niinku Hennakin, mäkin halusin elää pitkään ja ikuisesti.
  • Vastaa
Miä halusin pikkukakarasta asti kirjailijaksi. Fanitin H.C. Andersenia ja Astrid Lindgreniä.
Suunnittelin kans poliisin duunia. Lastenhoitajan kans, koska miun mielestä kaikki tarha-tädit oli ihan typeriä ja "tiesin" että olisin itse parempi.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Mä halusin joskus olla merirosvo xD.

What's this red thing? Looks like blood. Is it mine, they hit so hard...

• Vastaa
Minusta piti tulla Miss Suomi... *räkänaurua*

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Minä halusin muuttua joksikin omituiseksi mereneläväksi joka asuisi meren syvimmissä kohdissa ja saisin siellä vaan olla ja vaania,
toinen oli sitten suojelusenkeli,
ja kolmas lohikäärme.

Tuo merenelävä vaihtoehto kuulostaisi edelleen mukavalta.

http://dragcave.net/user/Miarai

• Vastaa
Minusta piti tulla pienenä opettaja. Ei herranperse sentään... Onneksi kasvoin vähän viisaammaksi aikojen saatossa.
  • Vastaa
Armeijaanhan mie oon 7-vuotiaasta asti suunnitellu meneväni, sama juttu vielä 10 vuotta myöhemminkin pitihän musta tulla laulaja, ammattinoita ja vaikka mitä *räkäti* mutta nyt todennäköisimmältä näyttää taiteen alempi kanditaatti (kirjotetaanko se noin? O______o), ja siinä tapauksessa valinnanvaraa onkin paljon. voin sitten lähteä vaikka sisustusarkkitehdiksi, pukusuunnittelijaksi , hopeasepäksi tai lavastajaksi

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Mä aattelin lapsena, että aikuisena mulla on englannissa vanha linna, jossa on hieno studio jossa teen musaa. Ja vaimo, joka on noita. Heh heh. Nyt mulla on musakamat hikisen yksiön nurkassa , eikä noitaakaan ole. No onhan se näinkin mukavaa. Mutta toive goottilinnasta elää yhä!

pimeys=hulluus

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!