Hei vaan kaikille.
Pienessä humalatilassa rohkenin kirjautua tänne ja syykin minulla oli: Näin unia foorumilaisista yks yö. (Olin vakoojana aiemmin, please don't shoot.) Elikäs selostan tän unen eka, olin mukamas mun kotona (ei ollut oikeasti mun koti) ja siellä oli Ninni, Chrystal (Christal? Suuri anteeksi, en muista oikeaa vastausta) Iiriva, HepZusi ja joitain muita joita en nyt nimeltä muista. Noo, kuitenkin, minulla on kissa ja tämä kisu oli kotona talutushihnassa ja ilmeisesti ikkunani oli jäänyt auki, en kyllä muista avanneeni, ja kissoja oli ilmestynyt kotiini enemmän ja vähemmän. Kaikki te katsoitte minua kun mitäkin hylkiötä ja tunsin itseni niiiiin huonoksi huoltajaksi ettei tosikaan. Ainii ja Ninni sanoi mulle jossai vaiheessa ettei kannata jättää saappaita pihalle vaan lukita visusti talteen ettei kukaan varasta niitä

Sitten minuun. Minähän olen tämmönen teinari, vaikka olen 24v. Musiikkimausta vaikka sen verran, että lemppareita on Cradle of filth, The Horrorpops, The Creepshow, Deathstars, Mötley Crue, Slipknot ja Sonata Arctica ja muita tämmösiä. Vaikka pitkän mustan tukan omaankin, en ole niinkään kuutti kuin ehkä metallisti jos nyt nimikkeihin pitää tunnustautua.
No tämä minusta, törmällään.

Fuckin' grrreat.