Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä teet kun olet vanha?

Kirjoittanut: valo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.01.2007 13:07
Siis, miten näette itsenne vanhoina? Aiotteko yhä kulkea vanhainkodissa korsetissa ja pitkä hame päällä? Entäpä keski-ikä, mitä teette silloin? Tähän voisi myös hiukan sanoa, mitä aiot tehdä isona, eli mikä sinusta tulee?

Omista vaatteistani en osaa mutta sanoa, kuin että epäilen mustan säilyvän päävärinä koko elämän, vaatetyyleistä en tiedä...Ehkä hillun vanhainkodissakin yhä innoissani nuoruuden mielimusiikin tahdissa pitkä hame ja musta paita päälläni...Haa tulee jotenkin Muori Säävirkkumainen olo tuosta mielikuvasta

Ja itse haluaisin isona perustaa oman luontaispuolen yrityksen, sellaisen suuren luomu-ekologia tilan maalle, jonne ihmiset sais tulla paranemaan ja lepäämään, jossa olisi paljon eläimiä ja vanha, sopivasti ränsistynyt mutta käyttökuntoon korjattu puutalo asuntona, mielellään tiheän metsän keskellä...Olen aloittamassa kouluttatumista noihin vaihtoehtohoitoihin.
Tähän visioon kuuluu myös lapsia, olisi hienoa olla joskus sijaisvanhempi muutamalle kaltoin kohdellulle yksilölle omien lisäksi. Perustaa vaikkapa pelastakaa goottilapset ry ( Heh, se oli vitsi)...

Vaan entäpä te? Millaisen vision itsestänne saatte vanhoina?
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2007 13:18

Lainaus: valo

Perustaa vaikkapa pelastakaa goottilapset ry

Heh tuohan on mahti idea

No jaa itse haluaisin olla aivokirurgi(tai kenties sydän tai neurokirurgi). Varmaan vielä vanhempanakin pidän tätä goottityyliäni yllä, ainakin itse uskon niin. Ja vielä vanhaiskodissakin sitä hampaattomana kuuntelen jtn. goottimusiikkia ja hillun mustissa hameissa ja tällaisissa.
Myös lapsia olen suunnitellut, ja kaksoset tai kolmoset olisi ihana saada. Sitten tietenkin heistä tulisi gootteja samoin heidän lapsistaan ja heidän lapsien lapsistaan ja heidän lapsien lapsien lapsistaan (no joo).

Ei tuon suurempia visioita ole päähän putkahdellut.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.01.2007 13:26
minusta tulee joko graafinen suunnittelija tai äänitekniikko, vielä en osaa sanoa kumpi. kai se perhe tulee perustettua, jos nyt vakituinen mies/nainen löytyisi elämään edes joskus
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.01.2007 13:28
Itse näen itseni noita-akkamaisena hahmona, minulla on edelleen mustat paksut hiukset joita pidän monesti nutturalla (siihen mennessä olen siis oppinut tekemään kunnollisen ja kestävän nutturan!). Pukeudun pitkiin hameisiin ja varmaan edelleen sellaiseen kivan vanhanaikaiseen tyyliin. 70 vuoden ikään mennessä olen jo kyllästynyt jo metalliin ja muuhun, ja kuuntelen paljon kelttivaikutteista kansanmusiikkia (säkkipillimusiikki on oikeasti kaunista).

Olen rauhallinen ja arvokkaan oloinen, mökkeröiseni keittiön katossa roikkuu erilaisia yrttejä kuivumassa ja lähialueiden lapset kilpailevat siitä kuka uskaltautuu lähimmäs "noidan taloa"

Sairaanhoitajan virasta olen jäänyt eläkkeelle jo aikoja sitten, ja aikani kuluksi annan reikihoitoja ja aromaterapiaa sekä muita vaihtoehtohoitoja. Harrastan myös lukemista takan ja kynttilöiden valossa ja pidän lukulasejani aivan nenänpäälläni, niin että ne ovat melkein tipahtamaisillaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.01.2007 16:19
Minä ajelen mummona tuunatulla turbo-rollaattorilla ja hakkaan nykynuorisoa pois tieltä käsilaukkuni avulla! ja rollattorissa on tietysti kromivanteet ja liekkumaalaus.

jos edes elän vanhaksi, haluan asua kotona niin kauan kuin terveys sen sallii. vaikka muu tyyli muuttuisikin, en usko, että musta väri kuitenkaan katoaisi, se kun on ollut tyylikäs läpi aikojen. ja kuuntelevathan monet nykymummotkin nuoruusaikojensa musiikkia, miksen siis minäkin?

voisin ehkä näyttää vanhalta noita-akalta vanhana, mutta pitkää nenää ja syyliä en aio silti kasvattaa. ja pari valkoista raitaa mustassa tukassa olisi tyylikäs.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2007 18:02
Olen kauan jo halunnut historian opettajaksi, mutta en tiedä otettaisiinko minua ikinä mihinkään kouluun tämän näköisenä, että en tiedä siitä. mua kiinnostaa moni muukin asia, kun historia.

Aikoinaan sanoin jollekkin, että sitten kun olen vanhainkodissa, niin hiihtelen siellä mustissa hameissani ja villasukissa. Kutsun sinne nuoria gootteja ja hevareita, joille tarjoon pullaa ja kahvia. Soitamme myös musiikkia älyttömän kovaa hoitajatätien ja setien iloksi
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.01.2007 18:19
Jos minusta tulee vanha, niin vanhenen arvokkaasti. Korsettiahan varmaan on kätevä vanhempana käytellä kun saa sen per*eleen mahan pidettyä kurissa (Kyllä, tiedän, mille näytän vanhana. Aika varmasti kopio meidän mummosta)

Pitää säilyttää pitkät hiukset, että saa ne nutturalle, millekään kiharruslinjalle en lähde. Jos saan valkoiset hiukset tulee, niin sitten ne, mutta muuten mustaksi. Virkkuukoukku käteen, koppa lankaa ja kiikkutuoliin kiikkumaan. Ja tietysti, topakkana tätinä pysytään eli rakkaripoikien on ihan turha häiriköidä. Ostan teleskooppisateenvarjon ja mäjäytän sillä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.01.2007 18:55

Lainaus: Raivonkyynel

Pitää säilyttää pitkät hiukset, että saa ne nutturalle, millekään kiharruslinjalle en lähde.

niimpä, suurimmalla osalla mummoista on lyhyeksi leikattu ja sitten permanentattu tukka. Miksi ihmeessä?!

kuulemma on helppohoitoinen, mutta minulla aivan varmasti typerän näköinen.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.01.2007 19:19

Lainaus: Iiriva

niimpä, suurimmalla osalla mummoista on lyhyeksi leikattu ja sitten permanentattu tukka. Miksi ihmeessä?!

olen ihmetellyt ihan samaa, käyköhän ne kaikki samalla kampaajalla vai kuka pilaa niiden hiukset?
mummini taitaa olla ainoa poikkeus, sillä on sellainen tumman ruskea pitkä tukka joka on aina letillä (tosin se pitää huivia niin tiukasti päässään että ei sen hiukset juuri koskaan näy)
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.01.2007 19:55

Lainaus: Iiriva

Katsos kun se menee niin, että nainen kun tulee tiettyyn ikään, niin hänet otetaan jäseneksi mummojen salaiseen lahkoon. Lahkoon liityttäessä saadaan teos nimeltä Mummouden ABC. Tässä opuksessa selvitetään syyt meitä muita ikuisesti askarruttaviin seikkoihin, joihin lukeutuu myös tuo tukkakysymys.

Muita hämmentäviä asioita, jotka opuksessa selvitetään:

* ne karseat "mummonväriset" eli mukamas ihonväriset sukkahousut + alusvaatteet
* miks mummoilla on aina kiire
* miks mummoilla on aina käärepapereissa olevia karkkeja (fazerin parhaat, pihjalanmarja- eli kettukarkit jne)
* miks mummon auto on aina Nissan Micra tai muu mitättömän ahdas ja pieni
* miks mummot kutoo sukkia
* miks ne laittaa sokeripalan suuhun ja hörppää sitten kahvia
* miks ne matkii pingviiniä kävellessään
* miks niillä on aina kaapissa ruokaa koko armeijalle
* miks jokaisella mummolla on päässään hattu tai joku huivi

Me ei-mummot vaan emme voi näitä asioita mitenkään käsittää, vaikka tuon kirjan käsiimme saisimmekin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit