Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä teet kun olet vanha?

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.01.2007 21:29
Mä en yhtään tajua, miten te voitte ees ajatella tällaisia juttuja. Mä ainakin elän vaan tälleen hötkyilemättä eteenpäin ja katson mihin suuntaan asiat menee. Jos jotain päättää, niin se nyt menee ainakin päin prinkkalaa. Parempi, ettei pohdi mitään valmiiksi, niin ei stressaa turhia.

Toi "oon gootti sitte vanhainkodissa" on kyl jo mun mielestä niin huvittava läppä, että kikati kikati. Siis oikeasti, luuletteko jämähtävänne yhteen asiaan koko iäksenne? En nyt tarkoita, että pitäisi kasvaa jotenkin ulos jostain, mutta kehitys tarkoittaa muutosta, oli se sitten mihin suuntaan tahansa.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.01.2007 08:13
no tosiaankin.
tai no, minuu vaan ahistaa ajatella jotain tommosta. ehei. luultavammin jään huomenna auton alle ku elän vanhaks. se ajatus ahistaa, nääs.
okéi
Kirjoittanut: Kamrusepas (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.01.2007 17:20
Toivon että kuolen ennen kuin olen vanha.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.01.2007 20:22

Lainaus: Kamrusepas

Toivon että kuolen ennen kuin olen vanha.

Miksi pitäisi kuolla nuorena? Minä ainakin toivon pitkää ikää, paitsi että mun elintavoillani (lähinnä herkkuruuat) ei ehkä ole pitkä eliniänodote
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.01.2007 21:09

Lainaus: poison

Miksi pitäisi kuolla nuorena? Minä ainakin toivon pitkää ikää

Osa ihmisistä ei vaan ymmärrä, että ikää voi karttua ilman pystyyn kuolemista ja siihen iänikuiseen "vaimo, kaks lasta, koira ja rivitalokämppä" -muottiin alistumista. Mä vähän luulen, ettei esim. Iggy Pop nuorena halunnu koskaan tullut vanhaksi. Nyt se on yli 60v ja rokkaa silti täysillä. Varmaan on sen elämä tosi kamalaa, kun se on niin vanha.
Kirjoittanut: Demonology (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.01.2007 22:11
Istun katkerana sohvalla ja keskityn olemaan vanha... Hajotan sydämentahdistimen huudattamalla :wumpscut:ia täysillä.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.02.2007 22:50
Myyn asuntoni pois, ostan mökin... ja nykyisillä asunnon hinnoilla pääkaupunkiseudulla jää jotain käteenkin. Vietän laatuaikaa itseäni sivistäen tai muuten vain rauhoittuen. omalla pikku mökillä.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.02.2007 23:15

Lainaus: Piiskansiima

71-80 pakko sijoitus vanhaikotiin

minun isäni täyttää 71 pian ja en häntä vanhainkotiin halua!
pelaa vielä tennistä ja golfia ja omistaa yrityksen. jos siitä pakolla vanhainkotiin pistettäisiin, niin miltä se tuntuisi! hakisin faijan pois sieltä alta aikayksikön
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.02.2007 23:16
ja ximmo on oikeassa, miksi liikaa suunnitella? kunhan tietää mitä aikoo ainakin tehdä suurin piirtein seuraavan 1-3 vuoden sisällä. Ei siihen muuta tarvita. day by day
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.02.2007 17:10

Lainaus: Piiskansiima

Ja pashat. Minä en ainakaan laitostu vaan kaadun korkosaappaat jalassa!

ja murrat lonkkasi, jonka jälkeen sosiaalitoimiston tätit kuljetuttavat hylkäystä vailla olevaan vanhainkotiin, joka on perustettu lappalaisten hautausmaalle...?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit