Gootti.net

Mitä teet kun olet vanha?

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.01.2012 17:24
^ Tuo suunnitelma kuulostaa hyvälle.

Enpä ole tätä itse pahemmin miettinyt. Toivon, että osaan olla onnellisempi ja aidosti tyytyväinen elämääni.
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.01.2012 21:52
Minusta tulee toivottavasti samanlainen kuin omasta mummostani. En paheksu nuorison vaatteita enkä menoja. Jos lapsenlapsia on siunaantunut, syötän niille kaikkea hyvää. Lisäksi en jumitu kotiin kiikkutuoliin, vaan koitan olla menevä vielä melko vanhanakin.

Haluan kuolla ns."saappaat jalassa" joskus kun ikää on reippaasti yli kahdeksankymmenen. Mihinkään pitkäaikaissairaalaan en haluaisi joutua.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.02.2012 18:01
Asun mökissä keskellä korpea parin kissan ja valjakkokoiran kanssa. Maalailen, menen höperöksi, kasvatan pitkän erakkoparran ja -tukan, enkä leikkaa niitä koskaan. Ja unohdan miten puhutaan, joten tyydyn vain murahtelemaan silloin kun näen ihmisiä.

Tai sitten jos käy niin, että kyrsiinnyn Suomen ilmastoon ja kaikkeen muuhun, niin siinä tapauksessa lähden jonnekin Aasian maahan ja rupean buddhalaismunkiksi.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2012 20:04

Lainaus: byron

Asun mökissä keskellä korpea parin kissan ja valjakkokoiran kanssa. Maalailen, menen höperöksi, kasvatan pitkän erakkoparran ja -tukan, enkä leikkaa niitä koskaan. Ja unohdan miten puhutaan, joten tyydyn vain murahtelemaan silloin kun näen ihmisiä.

Sama, mutta ilman partaa. Tosin musta tulee kyyninen erakko, jolla on haulikko kädessä nukkuessaankin ja varomattomat marjastajat saavat hauleja perseeseensä. Mä haluan olla se sekopää josta vanhemmat varoittelevat lapsiaan.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2013 01:29
Näytän samalta kun se tyyppi Finntrollin Nifelvindin kannessa. Ja asun pelottavassa mökkerössä keskellä metsää kissani kanssa. Olen myös taiteilija ja muusikko niinkuin nuorempanakin olin. (jos)

No ei noita voi niin suunnitella, katotaan sitten. Minähän oon vasta 14.

Lainaus: Sad Angel

Mä haluan olla se sekopää josta vanhemmat varoittelevat lapsiaan.

Niin minäkin!
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 02.03.2013 11:33

Lainaus: byron

Tai sitten jos käy niin, että kyrsiinnyn Suomen ilmastoon ja kaikkeen muuhun, niin siinä tapauksessa lähden jonnekin Aasian maahan ja rupean buddhalaismunkiksi.

Muutama viikko tuon kirjoituksen jälkeen tapasin nykyisen avopuolisoni, joten voisin hieman muokata tuota suunnitelmaa nyt kun en ole enää yksinäinen ja katkera :

Vanhana asumme avokin kanssa jossain lähempänä luontoa omassa mökissä ja toivottavasti vesistön vieressä. Minulla olisi oma työhuone maalaamista yms. varten ja eläisimme rauhassa ja onnellisina päiviemme loppuun asti. Kamala omakotitalo-kuume on vaivannut jo jonkin aikaa. Sitä vaan tulee kateltua taloa vesistön rannalta jostain päin Itä-Suomea vaikkei tule olemaan rahaa sellaiseen ainakaan vielä muutamaan vuoteen.
  • Lähetetty: 05.07.2013 18:02
^ Ei pitäisi koskaan suunnitella tulevaisuutta ihmisten varaan. Suunnitelmat jää, mutta ihmiset lähtee.

Ja FYI: ei tuota viestiä voi enää muokata. Vissiin 2x on maksimi muokkausmäärä. Siksi teen nyt uuden tuohon perään.

Tulevaisuuden suunnitelmista ei ole muuttunut tuo mökki-idea. Yhä silloin tällöin googletan mökkejä/taloja vesistöjen rannoilta ja mietin miten rakennan sinne oman kirjaston ja saisin vihdoinkin oman kunnollisen työhuoneen yms.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2013 01:10
Todennäköisesti istun taloni kuistilla kiikkustuolissa ja tuumailen : Ennen oli kaikki paremmin. Oli hampaat, järki ja terveys. Eikä ne tainnehet tuossa järjestyksessä mennä. Kekkonen oli kova, vaikken niin siihen koskaan kerenny tutustumaan .
Katselen lastenlasteni leikkejä ja toivon heidän pysyvän viattomina ikuisesti, vaikka hyvin tiedän elämän potkivan heitä monesti persiisilleen. Leikkaan bonsai-puita ja hoidan emännän puutarhaa, kun ei se enää jaksa.
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Sieluton
  • Lähetetty: 09.07.2014 21:24
Uskontotieteitä haluaisin opiskella. ( en tosin tiiä miksi siitäkin voisi tosin valmistua)
Olisi ihanaa tehdä jälleensyntymis kokemus- hommissa töitä.
Ja en nyt sanosi että Suomi on rajana...Saksassa työskentely olisi ihanna, mutta mikseipä muuallakin?

Mikä tyyliin tulee...hmm...minä uskon kyllä että mustassa pysytään ja korsetti päällä sitä minutkin kuopataan.
Ei ois muuten paha idis, right?
Tulenko olemaan forever alone? -Todennäköisesti kyllä.

Haluaisin asua talossa vähän matkan päässä kukkulan huipulla ( niinkuin saksikäsi Edward)
Ja sitten kaikki tosissaan vaan varoittaisivat lapsiaan tulemasta minunlaisekseni.
Sitten asuisin siellä kissojeni kanssa. =^___^=
Musta viktooriaaninen mekko ja maahan asti tukka ( polviin asti on tällä hetkellä jo)
Eikös kuulostakkin hyvältä tulevaisuudelta?
Kirjoittanut: YönKirahvi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: YönKirahvi
  • Lähetetty: 10.07.2014 22:57
En ajatellut itse koskaan kasvaa aikuiseksi, niin en myöskään usko, että vanhenen. Se ei vaan kuulu suunnitemaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit