Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä teet kun olet vanha?

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.01.2007 19:58
Minusta tulee hullu, mustissa kaavuissa kuljeskeleva, harmaasilmäinen kissamummo, joka muistaa valitella jokaikisessä käänteessä miten kamalaa nykynuoriso on ja miten asiat olivat silloin ennen vanhaan niin paljon paremmin, vaikka yhteiskunta pystyisikin jotenkin muuttumaan tästä parempaan suuntaan.

Eipä vaineskaan.
Todellisuudessa en ole edes miettinyt koko asiaa, koska en tykkää ajatella asioita kovin paljon eteenpäin.
Elämä on kuitenkin sen verran lyhyt aika, että se on joko elettävä tässä ja nyt tai sitten jätettävä elämättä ollenkaan.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.01.2007 06:28
my daddy was a rollin' stone. samaa rataa kai se on itsekkin siis jatkettava.
vierivä kivihän ei sammaloidu, kuten sanotaan.
joten jouduttekin kärsimään vielä pitkän pitkän aikaa tästä olennosta, samoin kuin lapsenlapsennekin.
Kirjoittanut: yzf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.01.2007 08:22
Näin se menee

0-10 vuotta niistä ei juuri muisitkuvia hirveästi jäänyt
11-20 Oman tyylin, musiikimaun, luonteen lopullinen kehittyminen. joitakin kokeilevia poikkeamia toki matkalla.
21-30 edellisten ominaisuuksien syventyminen (syventävät opinnot) ensimmäiset oireet siitä että pitäisikkö kasvaa aikuiseksi ja vieläkin muutama harha-askel.
31-40 Itsellensä ja tyylilleen uskollinen, harhailut hallinassa, edeleen tosinaan miettii pitäisikkö aikuistua.
41-50 entistä rataa, ehkä syysisyys jo hivenen heikkenee muuten mikään ei muutu. Aikusituminen hukassa.
51-60 Tyyli uskollinen joskin bingossa saattavat jotkut häirikkö mummot huomuttaa, isoksi tuleminen lopullisesti hylätty.
61-70 mikään ei muutu, ei lasketa sisään vanhainkotiin koska pidetään manalan sanansaattajana, muutama kokeilu aiheuttaa toisille ennen aikaisia lätöjä. jalka ei enää vippase niin vauhdikkaasti muskiikin mukana, tai kun vippasee niin ei varmuutta miksi.
71-80 pakko sijoitus vanhaikotiin, sterot takavarikossa ja pakko pukeutuminen...suljetulle osatolle mielipide vankina.
81- tämä vielä edessä.

(meillä on nyt -32C joten ei kai kumma että tällaista syntyy)
Kirjoittanut: yzf (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2007 08:24
perhana siis syysisyys on sama kuin fyysisyys ja lätö on lähtö
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.01.2007 12:44
mutta hei, aikuiseksi kasvaminen on lapsellista
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.01.2007 13:40
Life fast, die young. eletään tunti kerrallaan.

Mä en osaa miettiä oikein huomistakaan.
No, mä olisin varmaan joku höyrähtänyt mustiinpukeutuva mummo, joka käy ruokkimassa lokkeja ja puluja torinrannassa.
Mut mä en aio kävellä pingviimäisesti enkä kutoa sukkia.

Toinen visio, oisin jotain ikinuoren Aira Samulinin tapaista.
Pitkä ja riutunut, nahkakorsetti päällä ja näipoispäin. aika tyylikästä, vai mitä? eikös Samulin ole jo ainakin 7-kymppinen.
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2007 17:37
Värjään tukan vihreeks ja oon ilkee kaikille.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.01.2007 17:42

Lainaus: Cata

eikös Samulin ole jo ainakin 7-kymppinen.

Aira Samulin on yhtä vanha ku miun mummi ja täyttää siis tän vuoden aikana 80
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.01.2007 19:37
Mä en tiedä mitä teen vanhana, mutta sen tiedän että tahtoisin elää 100 vuotiaaksi. Olisi niin kiva nähdä miten maailma kehittyy ja muuttuu. Tulee kaikkia asioita joita ei olisi voinut kuvitellakaan
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2007 21:13

Lainaus: yzf

71-80 pakko sijoitus vanhaikotiin

Ja pashat. Minä en ainakaan laitostu vaan kaadun korkosaappaat jalassa!

On se aika vaikea sanoa, missä on edes viiden vuoden päästä, viidestäkymmenestä sitten puhumattakaan. Haaveena olisi olla arvokas valkohiuksinen mustapukeinen vanharouva, jolla on henkeäsalpaava vanhan grafiikan kokoelma (itse konservoitu tottakai... ), hyllyt pullollaan mystisiä vanhoja kirjoja ja vanhavanhavanha talo jossa pienet lapsenlapset temmeltävät leikkien piilosta. Miten voisi muuten saada lapsenlapsia tekemättä omia lapsia? Ehkä mä vuokraan... tai adoptoin niitä lapsia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit