Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä teet kun olet vanha?

Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.02.2007 18:27

Lainaus: Ximmo

Katsos kun se menee niin, että nainen kun tulee tiettyyn ikään,

Ei kun sitten kun nainen saa lapsenlapsia
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.02.2007 21:43
Kuolen. En tahdo olla 60-vuotias. En ikinä. Aion elää kahdestaan ton ukon kanssa ja olla alkoholisti ja polttaa päivät tupakkaa ja kuunnella Sisters of mercyä ja muistella menneitä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2007 13:11

Lainaus: mlrd

ja murrat lonkkasi, jonka jälkeen sosiaalitoimiston tätit kuljetuttavat hylkäystä vailla olevaan vanhainkotiin, joka on perustettu lappalaisten hautausmaalle...?

Jaa ainoat ystäväni ovat sossun tätejä vai...? Yeah right.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.07.2007 19:52
Uskon tämän tyylin säilyvän, mutta en tiedä miten pitkälle. Onhan tää ollu jo melkoisen monta vuotta.. Raskaasta musiikista kun olen ihan naperosta asti pitänyt
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.07.2007 20:31
ajattelin joko kuolla nuorena etten edes vanhene vanhaksi asti tai sitten olen vaan goottimummo...´mutta luultavasti ensimmäinen. on nääs kaverin kanssa suunnitelmakin ja sopimus että me ei vanheta.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.07.2007 00:12
Olen varmaankin vanhana lihava tai ihan helvetin laiha,ryppyinen ja heikko.Minun polveni on varmaankin kipeä ja valitan sitä kokoajan. Olen ihmisille mukava, ja olen liian nuorekas henkisesti. Ja varmaankin dementikko. Elän nuoruudessani, ja selitän kokoajan jostain FME:sta ja Tuskasta hoitajilleni.
Musta on ainakin varmaankin pysyvä lempivärini vaatetuksessani, myös vanhuksena. Nahkatakkia(mummonahkatakki HUOM) saatan pitää, mutta jos olen turkis päälläni, niin joku on raiskannut mieleni pahasti.
Keski-iässä olen äiti.Olen naimisissa(ehkä) ja minulla on 1-2 lasta. Käyn keikoilla ja hengaan lasteni kanssa mahdollisimman paljon, miten ne nyt kestävätkään minua.

En tiedä yhtään mitä työtä teen isona, en missä asun ja en minkälaisessa talossa. Asun varmaankin aika pitkään vanhempieni luona.
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2007 13:21
Vanhana olen varmaan jossain lämpimässä ilmastossa rennoissa kuteissa istumassa puun alla ja tuijottamassa kaukaisuuteen.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.07.2007 13:26
kaiken lisäks et olen vanha? no en tiiä tätä tahtii varmaan oon aika pian kuollut. mut jos en oo niin joko vanhainkodis tai sit maatilalla kiromas lapsenlapsia
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.07.2007 15:33
Varmaan istun keinutuolissa päivät pitkät ja valitan miten "vanhoina hyvinä aikoina" kaikki oli parempaa. Tai sitten käsityötaidot on parantunut sen verran, että tekisin vaatteita lapsenlapsille.
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: hupsu
  • Lähetetty: 17.07.2007 15:38
Monilla tuntuu olevan lapsenteko mielessä. No ainakin prosessi on hauska
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit