Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä teet kun olet vanha?

Kirjoittanut: bjorkmus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.02.2007 18:50
Mun ensireaktio tähän oli, että mähän olen jo vanha. Luettuani ketjun olen yhä sitä mieltä...

Mun elämä ei oikein noudata mitään suunnitelmia, joten minäkin otan aika lailla päivän kerrallaan. Sitten kun elämä lakkaa yllättämästä, olen kai tarpeeksi vanha poistumaan kuvioista. Yritän siis lähinnä säilyttää uteliaan asenteen maailmaa kohtaan, niin enköhän jonkinmoiseksi vanhukseksi elä. Muuten elämäntavat ei kyllä oikein tue pitkää ikää. Mutta minähän olen jo riittävän vanha. Todennäköistä on ainoastaan se, että muutun yhä omituisemmaksi. Ainakin olen tähän asti koko ajan outoutunut, eikä ihmiset yleensä tule vanhuksina aiempaa normaalimmiksi....
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.02.2007 19:06

Lainaus: Ximmo

Toi "oon gootti sitte vanhainkodissa" on kyl jo mun mielestä niin huvittava läppä, että kikati kikati. Siis oikeasti, luuletteko jämähtävänne yhteen asiaan koko iäksenne?

Jaa miten niin? Oo
Itse en pysty kuvittelemaan itseäni minään muuna kuin mustiin pukeutuneena. Olin sitten vanhana enemmän gootimpi tai hevarimpi. Olen huomannut, että vain silloin kun olen pukeutunut mustiin, osaan olla hermoilematta ja oma itseni. Ja kantapään kautta testitty, kyllä ><'
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 03.02.2007 23:33
No mä tiedän tasan tarkkaan miltä näyttäisin vanhana, mut tuskin elän kovin vanhaks. (elin katsokaas nuorena niin lujaa, että tiedätte kyllä miten sanonta päättyy)
Mut jos nyt niin kävis et olisin sellanen eläkeikäinen, niin mustissa vaatteissa kulkisin, luultavasti musta, pitkä hame, pitkät mustanharmaat hiukset jne. Luultavasti pvc:t, piikit, karvapörröt, ketjut jne ois jääny pois, mut kyl mä luulen et mulle ois vaan tullu lisää läväreitä ja tatskoja.
Kirjoittanut: Haudattu Banaani (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2007 17:02
Jokin suunnitelma on ollu, et tappaisin itseni aika nuorena, ennen kuin ehtisin mummeroksi muuttua, mut tätä viestiketjua luettuani, tuli vähän toisenkinlaisia ajatuksia.. 8D
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2007 18:06
Kun olen eläkkeellä teetän vampyyritekarit, värjään viimeisetkin ruskeat hiukset harmaiksi harrastan seksiä ukon kanssa aamusta iltaan ja matkustelen eläkesäästöilläni. XD
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2007 21:13
En tiedä mitä teen vanhana. En oikeastaan osaa ajatella niin pitkälle ja eihän sitä voi koskaan tietää jos vaikka kuolisinkin huomenna. Tulevaisuus on minulle suuri mysteeri.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.02.2007 21:24
Mä luulen kulkevani mustissa vielä vanhanakin, sillä mun goottius on kestänyt jo niin kauan. En mä teininä kuvitellut olevani vielä 2000-luvulla aivan samanlainen... joten kai tää jatkuu?

Lainaus: Ninni

(elin katsokaas nuorena niin lujaa, että tiedätte kyllä miten sanonta päättyy)

Niin elin minäkin. Enkä niin terveesti elä vieläkään, mutta toivon pitkää ikää
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2007 23:06
Uskoisin olevani vanhana mätänemässä haudassa.. (tai sitten olen polttohaudattu)
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.02.2007 13:43
Minä selitän kaverilleni usein, miten en tule ikinä alistumaan tuulipukumummon kohtaloon, vaan pukeudun rohkeasti niinkuin minusta näyttää hienolta, mitä todennäköisimmin mustaan edelleen. Korsettia tuskin enää 80-kymppisenä käytän, voi olla luut on olemattomat kun en maitoa juo juurikaan, ja sellasella rusentasin itteni vaan kasaan.

Keveri kattoi joskus tuskan sivuilta netistä, että olikos se yli 60 vai 70 vuotiaat pääsevät ilmaseksi sisään, niin sovittiin että sinne me mennään sitten joka vuosi, otetaan lapsen lapset mukaan ja nolataan nekin samantien, jos ei muuten niin ainakin tyhmillä jutuillamme.
Kirjoittanut: bjorkmus (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 12:29

Lainaus: TheSecret

Keveri kattoi joskus tuskan sivuilta netistä, että olikos se yli 60 vai 70 vuotiaat pääsevät ilmaseksi sisään,

Ihan tosi? Mua odottanee ihana vanhuus! Eläkeiässä voisikin vaikka ryhtyä bändäriksi, että tulisi sitäkin kokeiltua tässä elämässä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit