Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä teet kun olet vanha?

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.09.2007 15:24
Mä ajattelin päästä lukion läpi ja sitte johonki ja töihin ja muuttaa ton mun rakkaan kanssa yhteen ja elää elämän onnellisena loppuun (eli siihen saakka kun jaksan) asti.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2007 15:29
Musta tulee varmaan vanhana vanha.... ._. Jos elän niinkin pitkälle, luultavimmin menehdyn jossain moottoriajoneuvokolarissa... (eikös rollaattoritkin lasketa moottoriajoneuvoiksi ? =D )

Mahollisesti viiletän älasti laitoksen halleja pitkin huutaen eläimellisesti (lue: könkkään eteenpäin jonkin laitteen avulla öristen matalasti)

Sen näkeepi sit, paha sanoa nyt...
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.09.2007 22:18

Lainaus: diamond_385

Toisaalta onhan tässä vielä aikaa opetella leipomaan ennem mummoutta

Mä opetan sua muru! XD
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2007 22:20

Lainaus: DeathMask

Toisaalta onhan tässä vielä aikaa opetella leipomaan ennem mummoutta

Mä opetan sua muru! XD

Sulla on kyllä aika pitkä pinna mussukkani, mutta hieman epäilyttää sen kestäminen
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.03.2009 10:49
Nyt tuntuu sille että kun sitten joskus olen wanha, niin alan enenevässä määrin tehdä kaikkea vähän hullua ja alkaa rikkoa lakia ja yleisiä määräyksiä.
Kuten:
-ajelen ilman ajokorttia (sehän otetaan wanhuksilta pois)
-virittelen kulkuneuvojani enemmän kuin laki sallii, mukaanlukien pyörätuoli ja rollaattori
-uin alasti uimahallissa ja uimarannoilla
-pidän viktoriaanisia vaatteita ja huutelen kaikkea paskaa taviksille kaupungilla
-etuilen röyhkeästi kassa- ja pankkijonoissa
-valtaan hedelmäpelin carlsonin ala-aulassa moneksi tunniksi vaikken pelaakkaan
-liityn johonkin anarkistiporukkaan
-käyn takuulla kaikissa Suomen kuuttitapahtumissa
- perustan goottibändin
-parkkeeraan aina parkkiruutuun niin, että autoni vie tilan kahdelta ajoneuvolta
-hommaan niin ison auton että saan vallattua neljä parkkiruutua kerralla
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.03.2009 13:02
Sanctus Sanctorum

Awwwws, siustahan tulis aivan ihana pappa, senkin mussukka.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2009 08:38
Minä kun (jos) elän vanhaksi, teen näin; Istun rollaattoriin ja viiletän jyrkkää autotietä vastaantulijoiden kaistaa myöten alas. Siitä jos selviän niin selviän mistä vain. Hyppään ilman laskuvarjoa Eiffeltornista.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Lähetetty: 24.03.2009 09:50

Lainaus: die Winterreise

Awwwws, siustahan tulis aivan ihana pappa, senkin mussukka.

Kiitos.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.03.2009 10:24
Alan kyttäämään ihmisiä ikkunasta. Valitan kaikesta mahdollisesta ja olen muutenkin se ihana naapuruston vanha ukko.
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2009 10:42
Vanhana pappana olisi unelma asustella muorin kanssa jonkun norjaisen kalastajakylän laitamilla! Mut melkein mikä tahansa menettelee, kunhan ei vaan tarvitse olla se ukko joka kyylää verhojen raosta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit