Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä teet kun olet vanha?

Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.07.2007 21:14
Tämä täällä valmistuu, sit se tekee töitä ja sit se kuolee.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2007 13:59
Vanhana olen katkera nuorille ja näteille, syön liikaa, olen läski ja raihnainen. En jaksa kiivetä edes yhden kerroksen rappuja. Värjään edelleen tukkaa mustaksi ja siitä onkin jäljellä n. 1 hius per neliösentti, silti pidän sitä sinnikkäästi pitkänä. Koruja käytän edelleen liikaa ja tungen liian pieniä sormuksia turvonneisiin sormiini. Yritän peittää ryppyjä paksulla meikkikerroksella, joka vaan pahentaa asiaa. En käy juuri missään. Palkkaan siivoojan käymään kerran kuussa, muuten en jaksa siivota. Kuljen rullatuolilla kun olen rikkonut jalkani liian korkeilla koroilla, eivätkä ne enää kanna ylipainoani.

Lapsia tai lapsenlapsia ei ole, enkä pidä niistä vanhanakaan. Jos ukko on vielä elossa, niin olen siitä erittäin mustasukkainen. Olen myös katkera, kun elämäni on mennyt ohi ilman että olen tehnyt mitään suurempaa. Olin työikäni ns. ************** pätkittäin, eikä eläkettäkään ole juuri kertynyt.

Valoisa tulevaisuus siis.
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.09.2007 15:40
Kun minä olen vanha olen varmaan sellainen naapurin pelottava noita-akka joka istuu sisällä mölläämässä kaiket päivät ja lähtee pimeän tullen ulkoiluttamaan paksua kissaansa. Halloweenin ja muiden juhlapyhien aikaan, tarjoilisin naapurin pikkukakaroille toffeeomenoita jotka saatuaan lapset juoksee lujaa karkuun nurkan taakse syömään niitä. Mun kodissa todennäköisesti tuoksuu pullalta ja kissanpissalta, koska mun selkä ei kestä laatikon putsaamista.

Lupasin paremmalle puoliskolleni että jos se saa kasvattaa sellaisen joulupukkiparran niin mä saan pitää irokeesin mummona. Kaikki lävistykseni ovat todennäköisesti valuneet useita senttejä alemmas ihon vanhetessa ja meikkaan yhä paksusti ja käytän tekoripsiä.
Vaatteeni varmaan muuttuvat aika samettigoottisiksi ja pyrin käyttämäään korsettia vanhanakin. Vaarini tulee olemaan kalju, parrakas ja sarvekas(implanttisarvet)

Sitten meillä käy varmaan lapsenlapset hoidossa ja ne on kaikki paksuja, koska ahdan ne täyteen piparia
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.09.2007 12:37

Lainaus: Ximmo

* ne karseat "mummonväriset" eli mukamas ihonväriset sukkahousut + alusvaatteet
* miks mummoilla on aina kiire
* miks mummoilla on aina käärepapereissa olevia karkkeja (fazerin parhaat, pihjalanmarja- eli kettukarkit jne)
* miks mummon auto on aina Nissan Micra tai muu mitättömän ahdas ja pieni
* miks mummot kutoo sukkia
* miks ne laittaa sokeripalan suuhun ja hörppää sitten kahvia
* miks ne matkii pingviiniä kävellessään
* miks niillä on aina kaapissa ruokaa koko armeijalle
* miks jokaisella mummolla on päässään hattu tai joku huivi

Melkeen jokainen noista pätee mun mummoon...paitsi et sillei oo autoo
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.09.2007 13:46
Vieläkö tietäis mitä huomenna.

Mutta vanhana mummona haluaisi olla kuin Inge Löökin mummo korttien mummot. vauhdikas tapaus joka nauttii elämästään ja jakaa sen parhaan ystävänsä kanssa. Pitkät hiukset nutturalla ja mustia hameita ja kävelykeppi. Kahvipannu aina valmiina kuin partiolainen...
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2007 09:56

Lainaus: diamond_385

Mutta vanhana mummona haluaisi olla kuin Inge Löökin mummo korttien mummot. vauhdikas tapaus joka nauttii elämästään ja jakaa sen parhaan ystävänsä kanssa. Pitkät hiukset nutturalla ja mustia hameita ja kävelykeppi. Kahvipannu aina valmiina kuin partiolainen...

Ja minä olen se toinen mummo
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 04.09.2007 20:27
Luojan kiitos en pukeudu tänäkään päivänä (pelkkään) mustaan niin ei tartte siitä ressata. Porukan puheista päätellen vielä vanhainkodissakin saa pelätä skenepisteiden romahtavan... *wirn*
Epäilen vahvasti, että vanhana olen about yhtä ulkonäkökeskeinen kuin nytkin, että tervetuloa tuulipukumummous!

Toivon, että musta tulee ennemmin sellainen pullantuksuinen höppänä kuin valituslapuilla rappukäytävää tapetoiva nalkuttava akka.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.09.2007 11:06
Mä ajattelin kuolla ennen kuin musta tulee liian vanha.. Näillä elintavoilla ainakin. Mutta jos hengissä pysyn, niin todennäköisesti musta tulee kiukkuinen vanha akka, joka hutkii kakaroita kepin kans.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2007 13:54

Lainaus: Melia

Toivon, että musta tulee ennemmin sellainen pullantuksuinen höppänä kuin valituslapuilla rappukäytävää tapetoiva nalkuttava akka.

Musta ei saa pullantuoksuista höppänää millään, höppänän kyllä. Toisaalta onhan tässä vielä aikaa opetella leipomaan ennem mummoutta
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.09.2007 14:54

Lainaus: diamond_385

Lainaus: Melia

Musta ei saa pullantuoksuista höppänää millään, höppänän kyllä. Toisaalta onhan tässä vielä aikaa opetella leipomaan ennem mummoutta

Minusta tulee se oudon näköinen mummo, jonka luota lastenlapset tulevat 5 kiloa lihavampina pois, jolla on mystinen puutarha ja joka ei ole kokoajan nalkuttamassa nuorisolle. Ja sitten leivon paljon, sekä jatkan yhä maalaamista, vaikka tauluista tulee ehkä yksinkertaisempia kuin ennen mahdollisen tärinän takia. Ja minun luotani virpojat saavat aina en iten karkkia! (Siis jos uskaltavat kävellä sen puutarhan läpi etuovelle )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit