Gootti.net

Kylänne sankarit

Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.02.2007 15:29
Pöllinpä tän hassun hauskan topicin muusikoiden.netistä. Eli kertokaapas oman kylänne sankareista. Minä voin aloittaa: Täällä Lappeessa seikkailee tälläinen jamppa, jota kutsutaan "festaritopiksi". Jamppa on iältään jotain päälle 40 ja on aina kännissä. Ensi kuulemalta ei varmaankaan eroa tavallisesta pulsusta, mutta tämä Topi pukeutuu erittäin rockisti ja viettää aikaa kesäisin teinien kanssa puistossa dokaamassa. Olen itse yrittänyt välttää kyseistä ihmistä, mutta välillä pääsee yllättämään. Hauskinta koko hemmossa oli viime kesänä, kun eräs mieshenkilö, joka on asunut muualla jo monta vuotta, istui meidän kanssamme puistossa ja näki Topin, niin hän tuumasi että "Vieläkös tuo Topikin täällä pyörii samalla tavalla kuin 10v. sitten"

Muita kylänsankarinimiä: Tuksa, Nakki, P-p-p-pPekka P-p-ppalomies, Ritu....
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 21.02.2007 15:53

Lainaus: Transylvania

"festaritopiksi"

Ei liity aiheeseen, mutta olin eka että mikä ihmeen festaritoppi?! Kunnes tajusin et toi topi on sen nimi xD.

Täälläpäin ei ole oikein ketään vastaavanlaista sattunut ainakaan minun tietooni...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 21.02.2007 16:11
Täälläpäin pyörii reilusti eläkeikäinen täti-ihminen, jota sanotaan Maija Meikäläiseksi. Hän on aika kumma tyyppi, jolla on aina melko järkyttävät mummomeikit ja jotakin vahvaa parfyymia. Se täti kulkee ilmeisesti joka päivä saman kauppareissukierroksen vetäen aina perässään sellaista vedettävää laukkua. Ja hän on ollut aina samanlainen ja samannäköinen niin kauan kuin muistan.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.02.2007 17:18
Täältä en oo ktn kerenny bongaamaan,ku niin vähän aikaa täällä oon asunu..

Mut Savonlinnassa oli Lapio-Jussi, sillä oli aina lapio mukana,meni se minne vaan. Kerran kaupassa se pysäytettiin ja sen käskettiin viedä lapio pois,mut se äijä lähti mielummin kokonaan sieltä, ku olis jättäny lapionsa.
Vaalassa taas oli yks metri-heikki. Se otti aina metrin mittasia askelia ja sitten se puhu kaikille hirveen isolla äänellä. Sit se kehu ku se oli käynyt uimassa.
Muhoksella taas.. noh,siellä ei muita ookkaan ku pulsuja Parhaiten on jääny mieleen appi-esko,joka aina jutteli meille ku mentiin kouluun. Se oli oikeestikki kiva pulsu Sit oli sarvikalle.. hyi s*atana se oli ällö! Se tuli kerran kaverille kertomaan kuinka upiat silmät sillä on ja "muodot ku laivan purjeet" '
Et sellasiin mä oon törmänny..
  • Lähetetty: 21.02.2007 19:00

Lainaus: raavittu

Mut Savonlinnassa oli Lapio-Jussi, sillä oli aina lapio mukana,meni se minne vaan. Kerran kaupassa se pysäytettiin ja sen käskettiin viedä lapio pois,mut se äijä lähti mielummin kokonaan sieltä, ku olis jättäny lapionsa.

Pisti hymylyttämään ja kovasti
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.02.2007 22:12
Minun kotikyläsessäni pyörii semmoinen vanhahko täti-ihminen kuin Pullo-Kaija. Nimensä mukaisesti Kaija keräilee siis pulloja erittäin ahkerasti saadakseen rahaa kuningas alkoholiin. Talvisin Kaijalla on aina päässään koinsyömä karvalakki ja vuodenajasta riippumatta hän kulkee hieman rikkinäiseen, todella vanhaan suksisauvaan nojaillen. Äitini mukaan Kaija on ollut nuorena oikea kylän kaunotar, mutta sitten jokin miehenryökäle meni pettämään häntä pahasti, ja se suisti Kaijan mielen raiteiltaan johtaen siis alkoholismiin. Ihan harmiton tapaus, mutta joskus vähän säälittävä (vaikka sääli on sairautta).
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.02.2007 10:48

Lainaus: Sharwynn

Minun kotikyläsessäni pyörii semmoinen vanhahko täti-ihminen kuin Pullo-Kaija. Nimensä mukaisesti Kaija keräilee siis pulloja erittäin ahkerasti saadakseen rahaa kuningas alkoholiin.

heh , tuollaisia aina löytyy täälläpäinkin, puistossa jossa olemme usein kaveriporukalla kesällä olleet juomassa, on yksi vanha nainen joka ainatulee keräämään pullot, se vie pullon vaikka kädestä jos huomaa sen tarpeeksi tyhjäksi
  • Lähetetty: 22.02.2007 12:12

Lainaus: Kuutar

se vie pullon vaikka kädestä jos huomaa sen tarpeeksi tyhjäksi

Saman ongelman olen huomannut joka kesä käydessäni Imatra BB-festareilla. Paikallisessa puistossa dokaillessa, saa olla välillä tarkkana, ettei juomat lähde vajaana kävelemään paikallisten pullokeräilijöiden matkaan. Ärsyttävintä koko hommassa on, että suurin osa keräilijöistä on jotain ulkomaalaisia pentuja, jotka jää siihen kyttäämään pullon tyhjentymistä. Yritä nyt sitten siinä dokata, kun joku vaahtosammutin toljottaa vieressä.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.02.2007 12:41
Kun asuin Raahessa, siellä oli (on varmaan vieläkin) sellainen p*llu Erkki joka pitää päässään sellaista lännenhattua, kantaa akustista kitaraa mukanaan ja häiriköi tyttölapsia. Kerran pienempänä olin kaverini kanssa kaupanoven edessä kun se tuli sieltä nurkan takaa ja hyppäsi kaverini eteen ja huusi "tanssitaan!" kaverini alkoi kiljua ja juoksi karkuun. Sitten P erkki tuli minun luokseni ja teki rivon eleen ja sanoi "huips, saiko tyttö orgasmin?"
Sillä P Erkillä on semmoinen tyyskä kaverikin...
Sitten vanhempieni nykyisellä asuinpaikalla on sellainen vanha pappi "pastori" joka veisaa virsiä ja kävelee vinossa kun sen lääkitys on kohdallaan ja kun se ei ole muistanut ottaa lääkkeitä se kuseskelee keskelle tietä yms sekoilee, ja lausuu rukouksia.
Kirjoittanut: Usayabi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.02.2007 14:33
Meidän ihastuttavassa uimahallissa käy aina välillä sellanen vanha mummo joka menee uimaan pitkän matkan altaaseen ja alkaa porukalle selittämään jotain että pitäis ottaa kisa sen kanssa.... Jonkun ajan päästä se hakee pukuhuoneesta litran täysmaitoo ja alkaa sitä ryystämään suoraan tölkistä. Tulee vähän ne Koff-mainokset mieleen siitä...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit