Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kylänne sankarit

Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.03.2007 13:45
Meidän pikkukylässä sburguilla on oma kokoushuone aivan hautausmaan vieressä. Semmoinen puiden ympäröimä roskaleiri jossa ne majailevat sitten kun ilmat lämpenevät.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.03.2007 22:26

Lainaus: Lilith

Meidän pikkukylässä sburguilla on oma kokoushuone aivan hautausmaan vieressä. Semmoinen puiden ympäröimä roskaleiri jossa ne majailevat sitten kun ilmat lämpenevät.

No eipähän lepopaikka oo kaukana.
Kuolee kun maksa pahmahtaa niin ei ku sinne vaan kipataan tyhjään paikkaan.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 27.03.2007 23:49

Lainaus: M Chaosbreather

Lainaus: Lilith

No eipähän lepopaikka oo kaukana.
Kuolee kun maksa pahmahtaa niin ei ku sinne vaan kipataan tyhjään paikkaan.

Kyläspurgujen makaaberi ja dekadenttinen elämä ja sen vielä makaaberimpi päättyminen.
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 28.03.2007 04:12
Mua harmittaa että asun sen verran kaukana kylästä (8km) että en tiiä tarkalleen millasta sakkia siellä asuu. Mut mä kyllä ite oon ollu kerran jos toisenki puheenaihe ton pelkän maatiaiseni takia jota kuitenki mm. rokotutan ja en anna olla ulkona vapaana niiku normaalit ihmiset tekee. Toinen on sitten että mummot saattaa parhaimpina päivinä väistää jos kylän kauppaan eksyn mut onneks(?) tänne nyt on rantautumassa muitaki mustiin pukeutuvia pelottavia lapsia.

Kaks kovaäänistä mummelia kyllä tiiän, ei jää ees mulle kuulovammasena epäselväks millon on selkä kipee ja millon naapuri on meinannu pullaan tukehtua. Toinen mummeleista myös jaksaa pyydellä anteeks ku kiroaa mun kuullen, pitää nähtävästi aivan lapsena vaikka se on tota tapaansa multa anteeks pyydelly viimoset 20vuotta..

Lainaus: seidar

Suomileijona-miehen luulisin jokaisen Oululaisen tietävän.

Hee, mä kuulin tästä ku oulussa asuin muutaman kuukautta. Mä kyl luulin että kaveri vedättää ku kerto noista tatskoista, seku on vähä tatskoja vastaan joten saattaa liiotellakki pahasti.
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.04.2007 18:25
meilläpäin, tai paremminkin entisessä kotikylässäni liikkuu aina vanha mies pyörällä, Torppala sukunimeltään, on mm. yrittänyt pyydystää salamaa tyhjään viinapulloon (rautalangan avulla). Oikeasti hän on aivan fiksu tyyppi, mutta luultavasti liiankin fiksu kun aivot ei sitä ole kestäneet---> sairAstui skitsofreniaan.. Usein hän pyörii kauppojen parkkipaikalla väijymässä ja pyytämässä ihmisiltä eurosia ja tupakkia.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.04.2007 08:06

Lainaus: seidar

Suomileijona-miehen luulisin jokaisen Oululaisen tietävän.

Kuulostaa ihan yheltä "Siileltä". Asui joskus Muhoksella,nykyään kai Oulussa,ku Muholaiset ei enää pelänny ja arvostanu.
Hyi *****, muistan niin elävästi,ku oltiin pikkutyttöinä kännäämässä puistossa ja se tuli sinne... Heti alotti tyyppi sen kehumisen,ku hän on hyvä ja kokenu mies,et hän vois näyttää mistä tytöt tykkää,sit se rupes kehumaan,ku hänen kropassaan ei oo yhtään läskiä, pelkkää lihasta vaan -.- Hyi *****. Vieläki oksettaa,ku ajattelee sitä :S
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.04.2007 17:06
Hog, tuli tästä mieleen, että kun Edinburgissa ei saa enää juoda julkisesti, spurgut olivat Greyfriarsin hautausmaalla piilossa. Bobby <3
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.04.2007 17:14

Lainaus: Iiriva

spurgut olivat Greyfriarsin hautausmaalla piilossa.

Hehhe!
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.04.2007 12:29
"goottispurgut linnoittautuivat mausoleumiin"
Kirjoittanut: Zomby Woof (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2007 08:37
Ei niinkään vakiosankari, vaan uusi ilmestys.. 40 vee jamppa, häiritsi ihmisiä pankkiautomaatin vieressä polkupyöränsä kanssa. Totesi kovaan ääneen oudolla murteella, tietysti automaatissa asioiville vihjailuina että "KIVA JOS SE 3 EUR-ROOO OLIS VIELÄ, NIIN SAIS SEN KOSSSSSUPULLON OSTETTUVA". Muutaman minuutin se veti eri variaatioita tuosta lauseesta, pienellä small-talkilla höystettynä.
Se uhosi vähän samaan tapaan kuin jossain vanhassa Suomi-Filmissä tyypit vetävät. Eli siis jotenkin näin; "Kylä kyllä! Joku päivä, poijaat, minä vielä NAIN SEN VALLESMANNIN TYTTÄREN!" Eli pitkiä, venytettyä tavuja, ja hiukan väkivaltaisesti aaltoileva nuotti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit