Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pyrittekö täydellisyyteen?

Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.04.2007 21:05
Huomaako kukaan itsessään sitä piirrettä, että joissain asioissa ei mikään muu kelpaa kuin se mikä on omasta mielestä täydellinen. Itse huomaan joskus töissä että piirustuksen on oltava täydellinen. Ennen en sitä vie eteenpäin. Toinen asia on vaatteet. Jos kengässä tai hameessa on sauma väärässä kohtaa, en voi yksinkertaisesti ostaa kappaletta. Koska itse tiedän että sauma on siinä ja se on mielestäni väärässä kohtaa, se häiritsee minua.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.04.2007 21:19
Mä en ihan suoraan nyt keksi mitään sellasta, mut kyl mullakin on sellasia. No jos esim meikit menee huonosti ni ärsyttää ihan hemmetisti ja sit raivoon itelleni ja haukun peilikuvaani ja muuta.
Että kyllä mä ainakin pyrin täydellisyyteen, en ehkä tietoisesti mutta joka tapauksessa ainakin jossain asiassa. Niin luulisin.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.04.2007 22:43
Voi kyllä. Kaikissa asioissa. Ja nyt poden hirveää syyllisyyttä, kun esim. repsahdin yhden dietin kanssa. Ja kun en ole ollut koulussa jnejnejne... -.- Vaikeaahan se joskus on,mutta parempi ei kelpaa, mikä on joskus huono asia ja joskus hyvä. Esim. just koulussa ja töissä, kun tahdon vain täydellisyyttä. Sen takia varmaan inhoan itseäni niin paljon,kun en voi olla täydellinen ulkoisesti O_o
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.04.2007 11:22
Meikit ei oo onnistuneet ei millä kahtee päivää, kulmakynä on loppu ja ******** kaikki niin saatanaasti, että voi tavarat lentää kämpässä.-- Pyrin esimerkiks meikissä just eikä melkein- linjaan ja vaatteissa kans..
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.04.2007 12:14
En pyri, koska se ei onnistu minulta kuitenkaan. Olen enemmän "ei se ole niin justiinsa" ihmisiä eli jos joku ei ole täydellistä annan sen olla. Ainoa täydellisyyden tavoittelu kysymys on meikkaus, jos meikit on huonosti tunnen oloni todella vaivautuneeksi ja saatan korjailla meikkiä/ vilkuilla peiliin jatkuvasti kiusallisissakin paikoissa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.04.2007 14:11
Komppaan lilithiä, mäki ooon aina tuijottamassa peilii jos meikit vaivaa..
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.04.2007 15:21
Ei voi olla täydellinen, muuten puuttuvat virheet
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.04.2007 15:45
en oikein jaksa pyrkiä täydellisyyteen. paitsi äidinkielen essee ja tekstitaidon kokeissa. minen jaksa! mulla on aina jotasin ****** takissa ja kengät kurassa ja hiukset törsöttää ja vaatteet nurinpäin ja meikit levähtäneet kaikinpuolin..
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 25.04.2007 16:02
Olen sairaalloisen perfektionistinen. Näen jotain millin heittoja huulipunan rajoissa, ja luomarien pitäisi mennä symmetrisesti. Pelaan niiden kanssa vaikka tuntitolkulla.

Enemmän tämä haittaa koulunkäyntiäni. En aloita mitään työtä, koska pelkään etten ole niin hyvä, että saisin siitä mielestäni tarpeeksi hyvän numeron.
Sama juttu vähän kuviksen ja omien maalausten/piirustusten kanssa.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.04.2007 16:30
^millin heitot huuliussa kyllä huomaa. ei siinä mitään
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!