Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pyrittekö täydellisyyteen?

Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.01.2009 13:41
Tietyissä asioissa olen perfektionisti tai silloin kun olen sillä tuulella.
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2009 11:28
Täydellisyyteen pyrkimyksiä ei miun mielest mius ilmene. Myönnän kuitenki, et harvoin oon tyytyväinen suorituksiini, mut miust iha syystä. Jos pyrkisin täydellisyytee vois kuvitella mun kurssinumeroitten olevan enemmä jotai 9-10 tasoa.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2009 17:49
Mä oon saanu päähäni piston, että en oo hiuksiini tyytyväine ennenku ne on alaselkään asti pitkät, nyt ne on tavoitteesta 10-15cm päässä, näyttää vieläkin liian lyhyiltä -.-
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.01.2009 18:16
Olen luovuttanut tämän suhteen, sillä mikään ei koskaan riitä itelle, eikä ihmisille... haistakaa vit...
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 02:16
Joissain asioissa pyrin täydellisyyteen. Joissakin taas nautin kun asiat menee "jotenkin sinne päin".
Pidän esimerkiksi maalaamisesta. Ja kun maalaan en maalaa pikku tarkkaa. Kastan pensselin vain maaliin ja teen isoin vedoin taulukankaalle kuvan.
Mutta kun laitan ruokaa, meikkaan, imuroin.. silloin olen hyvinkin tarkka.

Lainaus: Vampiric_

Mä oon saanu päähäni piston, että en oo hiuksiini tyytyväine ennenku ne on alaselkään asti pitkät, nyt ne on tavoitteesta 10-15cm päässä, näyttää vieläkin liian lyhyiltä -.-

Minulla aivan sama päähän pinttymä. Kasvattanut pian puolitoista vuotta hiuksia sen ansiosta. Ja juuri se about 10-15 cm. puuttuu täälläkin pituudesta.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 24.01.2009 15:36
Ömm, en, pyrin aina vain parempaan. Tiedän ettei sellaista asiaa ole kuin täydellinen, mutta parantaa voi aina.

Huvittavinta on, että mielestäni "täydellisyys" (pikemminkin se miksikä ihmiset sen määrittelevät) on aika tylsää.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2009 22:26
Pyrin kyllä täydellisyyteen,että kelpaisin äidille. Olen ollut hänen mielestä pilalla eikä hän tiedä mitä on tehny kun on miut saanu. joskus vielä kelpaan sille. ei tarvitse hävetä minua..
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 19:06
Olen melko perfektionisti, jos asiat liittyvät millään tavalla taiteeseen ja luovuuteen. Esimerkiksi en ole koskaan täydellinen valaistukseen, soundiin, etc... Myös valokuvan ottaminen kestää minulta vaikka kuin kauan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!