Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Pyrittekö täydellisyyteen? - Sivu 5

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pyrittekö täydellisyyteen?

Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.07.2007 18:21
En pyri täydellisyyteen, se olisi kamalan tylsää ja vaikka pyrkisinkin en onnistuisi.

Lainaus: Lovekiva

pieni sotkuisuus kertoo vain elämästä.

Mun huone on tosi siisti, koska inhoan sotkua... Enkö mä sitten elä ollenkaan?
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 11.07.2007 18:53

Lainaus: Niina

En pyri täydellisyyteen, se olisi kamalan tylsää ja vaikka pyrkisinkin en onnistuisi.

minusta tuntuu että lähes kaikki ihmiset pyrkivät täydellisyyteen tai ainakin tekemään parhaansa edes joissain asioissa, vaikka eivät itse sitä tiedostaisikaan.
Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2007 19:02

Lainaus: Lovekiva

minusta tuntuu että lähes kaikki ihmiset pyrkivät täydellisyyteen tai ainakin tekemään parhaansa edes joissain asioissa, vaikka eivät itse sitä tiedostaisikaan.

Kyllä mä varmaan sitten pyrin, mutta en tarkoituksella, ehkä joissain harvoissa asioissa. En ainakaan koulussa
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.07.2007 18:54
Tunnustan tavoittelevani täydellisyyttä, toisinaan vähän turhankin rajusti. Varsinkin niissä asioissa, joista olen kiinnostunut tai joista idän, täydellisyys on minulle suorastaan ehdotonta! Ja jos en onnistu siinä, masennun valtavasi... Sitten taas jos onnistun, en osaa iloita ollenkaan vaan se on itsestään selvyys, näin sen pitääkin olla. vaikeeta...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.07.2007 00:24
Yleensä pyrin täydellisyyteen vain meikissä ja vaatteissa...yleensä en onnistu, ******** saatanasti, että näyttää s.i.a.n p.e.r.s.e.a.u.k.ol.t.a. ja vähemmästäkin lähtee järki.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2007 14:11
Riippuu niin asiasta. Siivota en jaksa "viimeisen päälle", ei mua haittaa jos nurkissa luuhailee villakoira-armeija tai jääkaapin ovessa on sormenjälkiä. Siivoan silloin kun sotku alkaa haitata erinäisten asioiden tekemistä, siis imuroin sitten kun kissanhiekka pistelee jalkapohjiin ja tiskaan sitten kun kraanasta ei saa vettä lasiin ilman että raivaa tilaa.

Ulkonäöstäni olen väliin tarkka ja väliin en. Olen läski, mille en jaksa tehdä mitään, mutta esim. meikin teen viimeisen päälle huolella. Sitten en kumminkaan jaksa sitä meikkiä korjailla illan mittaan. Vaatteiden valinta on myös tärkeää, en vain pysty unohtamaan asiaa, jos vaatteissani on joku juttu huonosti, vaikka vain vääränväriset sukkahousut. Olen sitten koko päivän omituisella mielellä. Mieluiten käytän aikaa vaatteiden valitsemiseen, jotta voin esim. keikalla keskittyä täysillä siihen. Näin se vain, minkäs tekee.

Vaatteita tehdessäni tai esim. piirtäessä/ maalatessa pieleen mennyt asia jää kummittelemaan ja se on korjattava tai en saa mielenrauhaa. Pystyn sen unohtamaan jos se ei todellakaan näy, mutta näkyvät tai esim. vaatteen mukavuuteen liittyvät jutut korjaan kyllä. Huolella tehty työ innostaa tekemään enemmänkin.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2007 14:19
minun pitää tehdä meikit täydellisesti ja valita vaatteet..jos meiki ei mene niinkuin haluan yritän sitä kajaalia psitää silmään puolituntia ja jos ei onnistu niin menee hermot ja annan olla.....
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.07.2007 15:12

Lainaus: Doucat

jos meiki ei mene niinkuin haluan yritän sitä kajaalia psitää silmään puolituntia

Minullakin joskus sama ja joskus ei, riippuu päivästä. Joskus ei jaksa yhtään stressata tai välittää.. Mutta esim. jos on juhlimassa jossain niin pakko välillä (eli aika usein) katella peiliin, koska levinneet meikit eivät kaunista Mutta ei sitä voi oikein välttääkkään siinä kunnossa enää..
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2007 20:30
Tunnustan olevani perfektionisti. Koulussa tavoitteeni kaikissa kursseissa on vaatimaton 10, piirtämisessä en voi lopettaa työtä ennenkuin se miellyttää minua enkä enää löydä virheitä. Lisäksi kirjoittaminen on minulle joskus hyvinkin työlästä ja aikaa vievää, koska yritän miettiä parhaat sanamuodot, tarkistelen kielioppivirheet yms.
Siivoamisen kanssa olen myös melkein liialliseen täydellisyyteen pyrkivä. Saan aina sellaisia "puunaus-puuskia" ja hinkutan talon lattiasta kattoon. Tosin olen ihan yhtä hyvä sotkemaan paikat.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2007 20:37
Piirtämisen suhteen olen todellakin perfektionisti. Työn täytyy todellakin miellyttää minua (ja se on harvinaista) ettei se joudu roskakasan jatkoksi. En pidä itseäni hyvänä piirtäjänä ja vaadin aina vain lisää ja lisää. Se on joko justiinsa tai ei olleskaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit