Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Pyrittekö täydellisyyteen? - Sivu 4

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pyrittekö täydellisyyteen?

Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.07.2007 11:23
Ainoa täydellisyyden tavoittelu kysymys on meikkaus...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.07.2007 11:24
Ei jaksa, ei pysty, ei kykene...
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.07.2007 14:09
Minä olen aina ollut niitä sinne suuntaa ihmisiä.

Tottakai meikissä pyrkii niin lähellä täydellistä kuin vaan mahdollista. Mutta koska olen lähes sokea kuin lepakko ilman lasejani, ja silmämeikin teko silmälasit päässä on mahdotonta, joten lopputulos on taaskin sinnepäin. No en kai ole kenellekään vielä painajaisia aiheuttanut.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.07.2007 14:10

Lainaus: midnight

Ainoa täydellisyyden tavoittelu kysymys on meikkaus...

Luonnollisesti!!!
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.07.2007 11:05
Osittain tunnustan olevani perfektionisti. Vaadin itseltäni ihmeitä aineen, esseen, novellin, tarinan tai minkä tahansa tekstin kirjoittamisessa ja turhaudun luettuani kirjoittamiani juttuja ja huomattuani, että niissä on typeriä virheitä, typeriä lauserakenteita ja teksti vielä kompastuu huonoon sanojen käyttöön. Voisin hioa kirjallisia "töitäni" loputtomiin olematta koskaan tyytyväinen niihin.

Toisinaan tiedän, että pitäisi pystyä ja kyetä vielä parempaan ja parempaan suoritukseen ihan yleisestikin ja jossain vaiheessa se tunne tuntuu kääntyvän itseään vastaan: en vaan enää jaksa välittää vaikka tiedän, että pitäisi.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.07.2007 11:12
täydellisyydestä puheen ollen...

SUIHKUUN ! ------>
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 11.07.2007 11:14

Lainaus: liothe

Toisinaan tiedän, että pitäisi pystyä ja kyetä vielä parempaan ja parempaan suoritukseen ihan yleisestikin ja jossain vaiheessa se tunne tuntuu kääntyvän itseään vastaan: en vaan enää jaksa välittää vaikka tiedän, että pitäisi.

Tuossa mielessä minulle aloittaminen on vaikeaa koska vaadin alusta asti parempaa ja parempaa. En kuitenkaan tunnu onnistuvan siinä. Yleensä turhaudun ja lopetan. Nykyisin huomaan miten retuperällä sen takia kirjalliset työni ovat, vaikka vaan kirjoittelen omaksi huvikseni tarinoita. En osaa enää

Ennen olin kielissä ja äidinkielessä hyvä. Nyt... *huokaus* ihan p*ska.
Masentavaa.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.07.2007 11:49

Lainaus: M Chaosbreather

Ennen olin kielissä ja äidinkielessä hyvä. Nyt... *huokaus* ihan p*ska.
Masentavaa.

Aika kovaa itsekritiikkiä. Toisaalta tunne on tuttu minullekin. Joskus pitää antaa itsensä kirjoittaa pashaa, jotta voisi kehittyä ja kirjoittaa jotain parempaa. En ole paras henkilö sanomaan tuota, mutta yritän kovasti opetella tajuamaan sen.
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.07.2007 17:24
Ulkonäössähän sitä yrittää, mutta toinen asia onkin, miellyttääkö se lopputulos sitten lainkaan. Kuten eilen. Aluksi olin tyytyväinen, mutta sitten lopulta huomasin, että meikit oli ihan väärin ja sitten loppupäivän mietin vain niitä ja byäh.

Mut siisteydessä varsinkaan en pyri olemaan täydellinen, pieni sotkuisuus kertoo vain elämästä. Mutsi ei ikävä kyllä koskaan ota tuota selitystä suodattaakseen.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 11.07.2007 18:03

Lainaus: koulrofobia

pieni sotkuisuus kertoo vain elämästä.

Juuri niin. Minä en kuitenkaan tykkää varsinaisesti sellasiesta sotkuisesta tai varsinkaan likaisesta, mutta jos on paljon tavaraa ja ne lojuvat missä sattuu, vaikutelma on ihanan kotoinen.

Mutta siis aiheeseen. Minäkin vaadin itseltäni paljon, en tietoisesti tietystä asiasta, mutta huomaan sen kun epäonnistuttuani jossain tulee murehdittua liikaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit