Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Pyrittekö täydellisyyteen? - Sivu 2

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pyrittekö täydellisyyteen?

Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.04.2007 17:37
Todellakin. Pakko olla täydellinen tietyissä asioissa, arvatkaa ärsyttääkö. Mutta sellanen oon aina ollut. Pyrin täydellisyyteen esimerkiksi meikeissä, vaatteissa ja varsinkin hiuksissa!! Se koulunkäynti on kyllä pahin. Stressaan niistä numeroista aivan liikaa. Mutta sellaista se on.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.04.2007 17:42
Vain tietyissä asioissa, ja kun en onnistu, otan pahasti itseeni. perkkeles. Itsekriittisyys on kirous.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 25.04.2007 19:24
joo, todellakin, tulee mieleen aika montakin asiaa. Taide on varmaan ensimmäinen, piirtämisessa ja musiikissa en siedä sitä ,että asiat eivät ole juuri niinkuin mielestäni niiden pitäisi olla. Myös tyylin kanssa ,kaikkien vaatteiden, korujen, meikkejen jne. on aina sovittava yhteen ja usein aamulla kun jonnekin lähtee, meinaa niiden takia myöhästyä
ja myös opiskelussa välillä tulee sellainen tietty fiilis saada parhaimmat arvosanat ,vaikka niiden takia joutuisi tekemään paljonkin töitä. (no, onneksi sellainen tunne on harvemmin, sitä ei kovin kauan jaksaisi)
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.04.2007 13:06
Pyrin, muttei se aina/ikinä onnistu. Esims. meikkien kanssa tahtoo pyrkiä koko ajan täydellisyyteen, muttakun on P.A:n varat, ei hommaile kalliita Joe'n meikkejä. Siis kasvot on useimmiten suttaiset... Mutta sitten kun pääsee lytijykynällä väkertämään esims. puiden lehtiä, ah, pienintäkään virheviivaa ei sallita. Addikti väkertää pikkutarkkoja lehtiä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.04.2007 13:12
Minä olen myös jollain tasolla perfektionisti, vaikka en ihan kaikessa täydellisyyteen pyrikään. Ensimmäisenä kuitenkin tulee mieleen, että olen aikamoinen äidinkieliperfektionisti, etenkin kun on kirjakielestä kyse. Yhdyssanavirheet ovat kamalia ja omistusliitteiden puuttuminen inhottavaa.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.04.2007 13:21
myönnän, olen perfektionisti itseni ja muiden kanssa.

ainoa poikkeus on siivoaminen
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.04.2007 16:19
Yritin olla, mutta en sitten jaksanutkaan, voisin jopa sanoa olevani täysi vastakohta perfektionismille.

Olen oikeasti varmaan maailman pahin sählä, en ole ikinä ajoissa ja jos olenkin, niin olen tietysti unohtanut jotakin tärkeää.
Koulussa en ole koskaan edes pyrkinyt perfektionismiin, sillä minun on luonnostaan hyvin vaikea keskittyä asioihin, en myöskään koskaan ole loistanut kirjallisisssa aineissa.

Ennen ulos lähtemistä innostun aina laittamaan hiukset nätisti ja tekemään siistin meikin, mutta yleensä näytänkin sitten määränpäähäni päästyäni täysin myrskystä revityltä.

Hehee.. että siinä teille perfektionismia.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.04.2007 16:23
Eipä tarvitse pyrkiä täydellisyyteen, mähän selkeesti olen perfektus maximus.

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.04.2007 16:36
Olen muuten huomannut, että jos tarpeeksi kauan pyrkii kaikessa täydellisyyteen viimeistä piirtoa myöten, lopulta voi käydä niin, että väsyy siihen ihan kokonaan. Sitten ei enää jaksakaan tehdä oikein mitään kunnolla.
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.04.2007 12:00
^Ja huomaakin että vajaavaisena onkin ihan täydellinen

Tosin ulkonäköseikka on semmonen joka epätäydellisyydellään harmittaa,
sitten se typerä muihin vertailu. Mutta turhamaisuuttahan täydellisyyden tavoittelu on, se sallittakoon!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit