Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Pyrittekö täydellisyyteen? - Sivu 7

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pyrittekö täydellisyyteen?

Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:11
Tahtoisin olla onnistunut äidinkieliperfektionisti, mutta aina kirjoitan niin pieleen että hävettää vielä kuukaudenkin päästä..
Täältäkin olen lukenut joitain vanhoja viestejäni ja kauhistuin, miten paljon olinkaan kirjoittanut pieleen!

No mutta, tänäänkin havaitsin kaupungilla kävellessä, etten voinut antaa hameen yläreunan repsottaa niin, että ihoa tulee näkyviin ilkeästi korsetin ja hameen välistä. Alituiseen vemoin hametta ylöspäin ja yritin epätoivoisesti tunkea sitä korsetin alle, mutta hyvinhän juu monta sormea + tukko hametta mahtuu kireällä olevan korsetin alle.
En siis onnistunut olemaan perfektionisti pukeutumisessakaan, koska muuten toki olisin pistänyt jonkin ei-repsottavan hamosen.
Ja myöhemmin huomasin että maihareiden kanssa (joissa n. 4cm pohja) hameenhelma oli liian ylhäällä.. Voi että ärsyttikin! Se vain näyttää mielestäni niin hassulta, jos kengät pilkistävät helman alta, joka ulottuu hädin tuskin nilkkoihin.. Se 4cm:kin oli siis liikaa, niin pienestä kiinni.
No, se siitä hameenhelman sadattelusta.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:21
Jos menen katsomaan tanssiesitystä, odotan tanssijoiden olevan täydellisiä ja ammattimaisia, muuten petyn. Tai jos joku soittaa tai laulaa jotain tuntemaani kappaletta, huomaan pienenkin nuottivirheen. En kuitenkaan nosta mitään haloota näistä asioista.

Odotan täydellisyyttä myös itseltäni asioissa joita teen, ja aina jään märehtimään, kuinka olisin voinut tehdä sen ja senkin paremmin, mutta kun en tajunnut ja läälää... Ei riitä, että tein parhaani vaan olisi pitänyt tehdä vielä paremmin. Suutun itselleni, jos mokaan jonkun jutun vaatetta ommellessa, vaikka se olisikin korjattavissa. Ja voi hyvänen aika, jos ei ole!

Lainaus: Kuunsilta

ainoa poikkeus on siivoaminen

Tuo kyllä pitää paikkaansa munkin kohdalla =D suututtaa, kun on niin p*skasta, mutten kuitenkaan jaksa siivota.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:24
Lyhyesti sanottuna olen joissakin asioissa hyvin perfektionisti, joissakin en. Ennen olin kahta kauheampi, nyt osaan jo relata enkä stressaa kaiken maailman pikku asioista. Tosin kaikki riippuu hyvin paljon millä tuulella olen. Kun koen itseinhoa ja olen hyvin väsynyt, asioiden täytyy mennä juuri sillä tavalla kuin haluan, vaikka se pitäisi tehdä miljoona kertaa veren maku suussa. Se vintuttaa, mutta macht nichts.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.10.2007 11:33

Lainaus: Heetteri

Toivottavasti tuo kommenttisi oli sellainen "koska itsestäänselvyyksien ja korulauseiden laukojille on kiva nälviä" -tyylinen, kieli poskessa tehty.

Siis todellakin oli, ei kaikkea aina pidäkkään ottaa niin tosissaan
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.10.2007 11:43

Lainaus: Dragonfly

Siis todellakin oli, ei kaikkea aina pidäkkään ottaa niin tosissaan

Huh! Helpotuksen huokaus.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.10.2007 19:26
Joissain asioissa olen liian tarkka. kuten maalaaminen/piirtäminen. En sallisi itselleni pienintäkään virhettä tai huonommin onnistunutta kohtaa. Siivoaminen taas on ohi mahdollisimman nopeasti, vähät siitä vaikka jonnekin jäisi pari pölymakkaraa. Kokeissakin vaadin itseltäni vähintään kasin, samoin todistukseen. Muuten olen oikeastaan todella suurpiirteinen.
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2008 22:49
Olen aivan kamala näissä asioissa, sillä jos en ole huithapeli, olen pilkkua äärimmilleen viilaava ja hermotvievä perfektionisti. Se on joko tai -en ole moneen vuoteen osannut mitään välimuotoa. Ja kyllä, pyrin aina täydellisyyteen ja siksi varsin moni asia jää sitten loppujen lopuksi tekemättä tai kokematta, koska "ei sittenkään vielä kelpaa vaan kaipaa vielä vähän jotakin" ajatus vainoaa jatkuvasti.

Kyllä olen joutunut opettelemaan nykyään luopumaan asenteestani ja sietämään myös spontaaneja juttuja, olen oppinut huomaamaan, että niistäkin voi nauttia, vaikka ei olisikaan juuri miten omassa päässäni viimeisen päälle suunnittelin

Ehkä meni vähän asian vierestä, sry, my bad
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.11.2008 15:12
Ainoat asiat joissa olen perfektionisti on piirtäminen ja meikkaaminen. Piirtämisessä on se että kuvan täytyy olla minusta täydellinen, en salli virheitä, jos on turhaudun enkä jatka(jos en saa korjattua piirustusta)
Kirjoittanut: Neither (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.11.2008 15:25
minä pyrin täydellisiin vahinkoihin
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2008 15:51
no joo!!! oon ihan kauhee perfektionisti. erityisesti piirtämisessä, meikkaamisessa ja hiuksien laitossa. jos meikit menee pilalle, ni sitten vaan jotain kiroon ja hermot menee. sekin on ihan kauhea katastrofi jos en saa laitettua hiuksia niin, kuin niiden minun mielestäni pitäisi mennä. kaikkein eniten kuitenkin ärsyttää jos piirustus menee pilaalle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit