Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Pyrittekö täydellisyyteen? - Sivu 8

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pyrittekö täydellisyyteen?

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.11.2008 16:49
itse olen perfektionisti tavaroiden järjestelyssä.
Ne ovat kyllä kamalassa sotkussa pyödällä, mutta viivasuorassa sotkussa
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.11.2008 11:30

Lainaus: Neither

minä pyrin täydellisiin vahinkoihin

Hieno periaate. Minusta on tullut vuosien myötä melko suurpiirteinen. Työssä ei voi tuloksen järjellisyydestä tinkiä, mutta useimmiten niistäkin tulee luovia ratkaisuja ja jonkin mutkan kautta onnekkaitakin sattumia. Joskus olin erittäin tarkka ulkonäköni suhteen, roskistakaan ei voinut viedä ilman että on paraatikunnossa. Kun täydellisyyteen pyrkii, ei täydellisyyttä myöskään saavuta. Silloin tuntuu että on aina jotain fiksattavaa.
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2008 12:53
Usein jos tavara A on vinossa verrattuna tavara B:en, pitää siirtää A kunnolla. Siinä perus idea. Muuten pyrin omissa käsitöissän täydellisyyteen, piirtämisessä, koulun teknisissä töissä, koulun paperihommissa... Usein uuvutan itseni ennenkuin saan hommaani aikaiseksi, tai vaadin itseltäni liikaa niin jää se 'täydellinen työ' kesken.

Omassa ulonäössäni en tosin täydellisyyteen pyri, koska ensin minun itseni pitäisi olla täydellinen, joka on mahdotonta (kaunesha on muutenki katsojan silmissä jne). Epätäydellisyys on täydellistä minulle mitä tulee vaatetukseen.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.11.2008 19:10
Huomasin tänään, etten tyydy vähempään kuin täydelliseen, sillä käyn parast'aikaa jonkinlaista itsetuntokriisiä läpi lihottuani kesän jälkeen muutaman kilon. Huomasin, miten olennaisesti se vaikuttaa itsetuntooni, ja miten suuria paineita asiasta otan.

..Väsyttävää moinen.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2009 23:24
Olen joskus pyrkinyt, mutta onneksi tajusin alkaa ottaa rennommin...
Kirjoittanut: MOD (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.01.2009 01:14
Pyrin täydellisyyteen erittäin monessa asiassa ja se alkaa olemaan ongelmakin.
Mutta sille ei vain voi mitään. Muutamia tälläisiä asioita ovat ulkonäkö,
musiikki, ratsastus, piirtäminen yms yms. Siksi petyn useasti enkä juuri
koskaan ole tyytyväinen saavuttamiini tuloksiin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.01.2009 12:38
Tällä hetkellä pyrkimys on erittäin kova, ja päättäväisyys sitäkin suuremmalla liekillä. Täydellinenhän ei kukaan tietty voi olla, mutta omaa ihannettani kykenen kyllä vastaamaan, mikä riittäisi minulle mainiosti. Saattepa vielä nähdä - kesällä tavataan vallan uudistunut HetsQ.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.01.2009 23:58
Muiden mielestä liikaa, omasta mielestä liian vähän.
...okei okei vaatimukset on itsellä kovat. Ja taas lipsun.
Haluan olla oppinut, fiksu, hyvä keskustelemaan,luonnollinen, kaunis, taitava, ystävällinen, hyväkuntonen jne jne jne... Kaikkeen tohon en omasta mielestä pääse tarpeeksi ajoissa, mutta yritystä löytyy. Ainakin toistaiseksi.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.01.2009 10:33
Yritän olla äärimmäisen järjestelmällinen esim. kirjoittamisessa.
Oikea äidinkielen perfektionisti.
Haluan tietää todella paljon kaikesta, kuten biologiasta ja psykologiasta.
Se pakottaa lukemaan, todellakin
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.01.2009 12:56
En ainakaan mielestäni kauhean tietoisesti pyri täydellisyyteen. Mutta - Jos huomaan jonkun asian tai treenin menneen ei niin täydellisesti niin jaksan kyllä mielessäni analysoida sitä ja syyttää itseäni ja olla näin hyvin tyytymätön itseeni. Pidän itseäni sillin selkeästi huonompana, kuin muut..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit