Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: SOS - tyyliapua!

• Vastaa
Ajattelin väkertää tällaisen ketjun jossa tyylitiedottomat voivat huhuilla vinkkejä. Joo, ehkä turhahko aihe mutta pakko tehdä uusi aloitus kun en oikein löytänyt sopivaa ketjua kysymykselleni (eihän tällaista ole tehty aiemmin, eihän?!), ja ajattelin että tämä ketju voisi ehkä olla yleishyödyllinen sen sijaan että se keskittyisi vain minuun, vaikka olenhan toki universumin keskipiste jne. jaadajaada.

Eli: ostin aivan ihanan puna-mustan Dane-mekon, jota haluaisin kovasti käyttää. Se on muuten sopiva, mutta helma jää takaa melko lyhyeksi koska se joutuu kiertämään kurvejani, enkä ole päässyt mihinkään tulokseen sen suhteen mitä laittaisin koltun alle. Edestä helma on sopiva, tuo takaosasto jäi mietityttämään. Mekon kangas on uimapukumaista.

Olen pyöritellyt vaihtoehtoina joko samanlaisesta materiaalista olevia mustia leggingsejä (laitan mekon kanssa saappaat, joten se karu tosiasia että olen pukeutunut leggingseihin ei näy) tai sitten jotain miniä hametta. Olen nähnyt kerran samankaltaisen mekon kanssa käytettävän jotain housuja, mutta ne olivat ehkä universumin huonoin ratkaisu. Joten, gootti.netin tyylileidit, auttakaa naista mäessä!!!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Eeiii kannata leggingsejä käyttää. Ne näyttävät jotenkin puistattavilta. Etenkin jos niitä yhdistellään sellaisiin korottomiin jumppatossuja muistuttaviin kenkiin. Yhh. Muotitietoisuudella tuntuu olevan ikävä tapa tukahduttaa tyylitaju.

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Etenkin jos niitä yhdistellään sellaisiin korottomiin jumppatossuja muistuttaviin kenkiin.

Kuopassamies tarkoittanee varmaankin ballerinoja ?

Lainaus: Piiskansiima

Joten, gootti.netin tyylileidit, auttakaa naista mäessä!!!

Vaikken leidi olekaan, saati tyylikäs niin sanoisin että voinet laittaa siihen alle sen pienemmän hameen ? TAI... et laita alle yhtikäs mitään! ;D

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Pienempää hametta kannatan myös minä. Eikä IKINÄ legginsejä.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Muokkasi: Piiskansiima
  • Vastaa
Niin tyylitajuton en sentään ole että laittaisin cybermekon kanssa jotkut ballerinat!! Voi kääk teidän kans. Varmaan laitan sitten jonkin toisen hameen alle, jotain haluan kuitenkin koska en voi kumartua mekkoni kanssa kahta senttiä ilman julkkismaisia paljastuksia!

Niin, selvennyksenä vielä, että mekko on siis tuollainen, mutta punamusta.

• Vastaa
hame tietenkin. ei mitään legginseja

Ääretön turhuus ei ole turha

• Vastaa
Juu hametta kannatetaan täälläkin.

Itse voisin puolestani kysyä, että mitä voisi laittaa liilan korsetin kanssa häihin? Ajattelin vähän mustaa tyllihelmaista hametta ja sen kanssa ehkä mustaa puhvihihaista paitaa. Kelpaisiko?

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Vastaa
Paita kuulostaa hyvältä, mutta hameesta voisit kertoa tarkemmin tai jopa laittaa kuvia.

• Muokkasi: Heiaken
  • Vastaa
Piiskansiima: Kyllä mä sanoisin, että voit ne legginssit ihan hyvin laittaa jos ne siis menisivät saappaiden varren sisälle, että eivät näkyisi. Etenkin jos ovat saman tyyppistä kangasta hameen kanssa niin toimisi varmasti. Näyttäisivät luultavasti enimmäkseen vain sukkahousuilta.
Toinen vaihtoehto olisi laittaa alle hotpantsit joita sitten ihan rauhassa voi vilkutela ympäriinsä Hame tuon mekon alla kuullostaa vähän oudolta mun korvaan..
  • Vastaa
Heiakenin hotpants- ehdotusta kannatan. Olen jossain nähnyt sen henkisen asun, näytti törkeän hienolta!

pikkumyyn asu kuulostaa kivalta, vaikkakin tarkempi kuvailu ei tekisi hallaa. Kokokorsetti vai vyötärökorsetti? Hihojen pituus? Helman pituus? Kengät?

Primadonna ja ilotyttö.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.