Ajattelin väkertää tällaisen ketjun jossa tyylitiedottomat voivat huhuilla vinkkejä. Joo, ehkä turhahko aihe mutta pakko tehdä uusi aloitus kun en oikein löytänyt sopivaa ketjua kysymykselleni (eihän tällaista ole tehty aiemmin, eihän?!), ja ajattelin että tämä ketju voisi ehkä olla yleishyödyllinen sen sijaan että se keskittyisi vain minuun, vaikka olenhan toki universumin keskipiste jne. jaadajaada.

Eli: ostin aivan ihanan puna-mustan Dane-mekon, jota haluaisin kovasti käyttää. Se on muuten sopiva, mutta helma jää takaa melko lyhyeksi koska se joutuu kiertämään kurvejani, enkä ole päässyt mihinkään tulokseen sen suhteen mitä laittaisin koltun alle. Edestä helma on sopiva, tuo takaosasto jäi mietityttämään. Mekon kangas on uimapukumaista.
Olen pyöritellyt vaihtoehtoina joko samanlaisesta materiaalista olevia mustia leggingsejä (laitan mekon kanssa saappaat, joten se karu tosiasia että olen pukeutunut leggingseihin ei näy) tai sitten jotain miniä hametta. Olen nähnyt kerran samankaltaisen mekon kanssa käytettävän jotain housuja, mutta ne olivat ehkä universumin huonoin ratkaisu. Joten, gootti.netin tyylileidit, auttakaa naista mäessä!!!