Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sisarukset

Kirjoittanut: SpiritusDeath (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.05.2010 15:50
Myö isoveljeni kanssa noin pari vuotta sitten vihattiin toistemme mielimusaa ja pukeutumista.. melkeempä vihattiin toisiamme ihan täysin. Nykyään sitten tullaan täydellisesti toimeen ja ollaan aika samantyylisiäkin musan ja pukeutumisen puolelta
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.05.2010 17:43
Ainokainen olen. Pienenä en niinkään kaivannut sisaruksia, (serkkutyttö, hänkin ainut, oli meillä niin paljon, että hän oli silloin se "puuttuva" sisko). Mutta vanhempana olen kyllä kaivannut sisaria, varsinkin kun vanhemmat erosivat, silloin olisi voinut keskustella asiasta heidän kanssaan.
En oikein ymmärrä sitä, että sisarukset ovat huonoissa väleissä keskenään...se tuntuu pahalta, mutta jokaisella on kai siihen omat syynsä.
Oon aina ollu arka, vieläkin, puolustamaan itseäni muita vastaan, ehkä oisin rohkeampi, jos ois ollu sisaruksia joiden kanssa "ottaa mittaa" toisista. Sanallisesti.
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2010 17:18
Olen kuopus, tietä helpommaksi raivasi 3 siskoa. Äiti tappeli ensin heidän kanssaan kaikista "itsenäistymis" pyrkimyksistä kuten vaatteet, ystävät ja ulkona liikkuminen, ulkonäkö ym. omat valinnat. Kun tuli minun aikani, ilmoitin vain että näin teen ja tällainen olen eikä siitä sen enempää keskustella, äitini ei kai enää jaksanut neljättä kertaa kinastella kaikesta, luovutus-voitto
Välit on oikein hyvät kaikkien kanssa mutta kolmanneksi vanhin on läheisin, täysin erilaiset luonteet mutta ajatellaan samoin, hän on "rikostoverini"
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2010 13:24
Kaksi veljeä minulla on ja molemmat ovat nuorempia. Hyvät väliin heihin molempiin on. Nuorempi on niin ulkonäöltään kun luonteeltaankin lähes kopio minusta itsestäni. Toinen on melko erilainen, mutta hän on minulle ehkä se läheisempi. Ei itseä aina jaksaisi katsellakkaan.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2010 03:54
Minulla on maailman paras pikku sisko. Hän on minua viisi vuotta nuorempi ja olemme kyllä toistemme parhaimmat kaverit, vaikkakin olemme luonteiltamme melko vastakohtaisia niin jotenkin ymmärrämme toisiamme hyvin. Huumori ja musiikki taitavat olla juuri ne yhdistävät tekijät. On meissä kieltämättä samojakin piirteitä esim. ulkonäössä.
Sitten mulla on tavallaan iso sisko, vaikka hän ei olekaan biologinen siskoni. Olemme vain päättäneet
olla ns. sisaruksia. Hän on taas minua n. 5 vuotta vanhempi, ja outoa kyllä, meillä on hyvin samankaltaiset kasvonpiirteet. Hieno persoona hänkin.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.06.2010 16:04
Minulla on kaksi vanhempaa siskoa. (toinen 5- ja toinen 7 vuotta vanhempi kuin minä) Siskoni ovat tärkeimmät ihmiset elämässäni ja he ovat tavallaan minulle myös jonkilaisia vanhempia, sillä olen varttunut ilman äitiä ja isäänkin on melko etäiset välit. Heidän silmissään olen ikuinen lapsi.
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.09.2010 21:53
Isoveli ja isosisko. Molemat yli 25 vuotiaita. Jännä juttu, mutta pidän myös isoveljen tyttöystävää eräällä tavalla sisaruksena. Isoveljen heilaan on ihan täysin samanlaiset suhteet kuin itse veljeenkin, eli hyvät. Mitään biologista siinä ei ole.
Eli suhteet sisaruksiin on hyvät, veljeen erinomaiset. Veljeä ja sen heilaa näkee aika usein, siskoa paljon vähemmän. sisko on välillä aika rasittava mutta kyllä sitä kestää, molemmat asuu jo yksin.
Vois kai sanoa että veli on jonkin näköinen hengenheimolainen. Sen tyttöystävä on on vähän gootahtava kun veli on hevari, niin että hyvin tässä toimeen tullaan.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.09.2010 23:58
Kaksi isoveljeä, olen katraan nuorin. 4 ja 6 vuotta minua vanhempia. Aika normaalit välit, sanoisin. Ehkä voisi enemmänkin pitää yhteyttä jne, mutta emme me erityisen huonosti tule toimeen tai mitään. Aika erilaiset elämäntilanteet ja jossain määrin myös arvomaailma, niin se vaikuttanee siihen että ei nyt tule kauheasti huvikseen hengailtua velipoikien kanssa. Asuvat vielä eri kaupungissakin. Mutta yleisestiottaen hyvät välit.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2010 17:10
Minulla kaksi vuotta nuorempi pikkuveli.
Välit ei siinä teini-iässä olleet mitenkään lämpöiset, etenkin kun veljeni oli aivan kaamean itsepäinen ärsyttäjä (itsehän en siis ollut.. ), mutta nykyään soitellaan ja kysellään kuulumisia aina silloin tällöin. Musamakukin on joltain osin sama tai samankaltainen, joten mikäs siinä höpistessä
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.09.2010 20:39
Minulla on oikein ihana 9,5v. vanhempi isoveli. Aina ollaan tultu hyvin toimeen keskenämme. Viime aikoina sitä vaan on vähän kaikki duunijutut stressannu, niin on valitettavasti ollu välillä aika poissaolevan oloinen, mut toivottavasti se tilanne siit tasottuis ajan kanssa. ^ ^
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit