Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sisarukset

Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.11.2008 13:00
Faith Black: Tarkoitin, että sulla on enemmän sisaruksia kun ajattelet esmes veljesi kokonaisena, etkä puolikkaana. Äh, kuulostaapa groteskilta kun oikeen miettii syvällisesti. Henk. koht. se on musta ihan terve suhtautumistapa asiaan, kuitenkin ymmärrän sen, että esmes lääkärissä käydessä tietyssä tilanteissa jos kysytään sisaruksista, asia on hyvä selventää...
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.11.2008 20:41

Lainaus: BronzeRain

Myös isojen perheiden lapset ovat usein kuspäitä ja pilalle hemmoteltuja.

mulla on (ikävä kyllä) 8 sisarusta, 4 veljee ja 4 siskoo. ja kaikki mun veljet on kuspäitä, jos multa kysytään toki en mä vanhimmille sitä menis sanomaan, nehän on mua 2 kertaa vanhempia. Vanhimman siskon kanssa on hyvät välit, toisen ja kolmanneks vanhimman siskon kanssa pärjää, ei mitenkään läheisiä olla. sitten, kaksos siskoni: tunnetaan toisemme lähes yhtä hyvin ku itsemme.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.11.2008 16:10
mul on 1 zipale pikkuveljeä ja pikkusisko
broidi tykkää kloonata pukeutumistaan multa > perkele
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.11.2008 15:56
mul on 10 v. pikkuveli joka kuuntelee mayhemia....joo ei saa multa vaikutteita tai mtn...
Kirjoittanut: Kaiku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.11.2008 16:24
Oon ainut lapsi. Pienenä se oli tosi mälsää, mutta näin isompana ei niinkään. Jos mulla olis sisaruksia nii haluaisin varmaan isoveljen, joka vois aina puolustaa mua : D
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortica
  • Lähetetty: 15.11.2008 21:42
Miu omaa yhden 3 vuotta vanhemman isosiskon On kovin rakas, luultavasti rakkain immeinen tässä maailmassa. Ei me edes olla niin kovasti tekemisissä toistemme kanssa, mutta tullaan aina hyvin toimeen ja luotan häneen aivan täydellisesti! Ei koskaan huudeta toisillemme tai mitään, pienenä tosin kiusasin häntä aikalailla... *köhköh* jos kukaan aikois hänelle mitään pahaa niin repisin kyllä sen lurjuksen paljain käsin kilon palasiksi tai ainakin yrittäisin!
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.11.2008 20:30

Lainaus: BronzeRain

tiedän enemmän pissipäisiä suurperheiden lapsia kuin ainokaisia.

No, en nyt ihan itseäni pissipäiseksi sanoisi. Itselläni on 7 sisarusta; 3 isoveljeä, 1 isosisko, 2 pikkuveljeä ja 1 pikkusisko. Itse pyrin olemaan mahdollisimman nöyrä ja palvelualtis ja suvaitsevainen ja avoin muita kohtaan, ja muutkin meidän lapsista on hyvin paljon samanlaisia. Anteeksi, jos kuulostaa kehumiselta, mutta tarkoitukseni ei ole kehua.
Niin, kaikkiin veljiin ja siskoihin suhteet ovat kunnossa. Joskus (vaikka 9 päivän päästä olenkin 17-v) leikin vielä pikkuveljeni ja -siskoni kanssa, ja en koe sitä mitenkään pahaksi asiaksi. Yritämme auttaa ja kantaa toisiamme murheissa ja suruissa ja iloitsemme jos jollakulla on hyviä uutisia. Ja tämä vielä: vanhin meistä on 31-v ja nuorin 9-v
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.11.2008 22:54

Lainaus: die Winterreise

No, en nyt ihan itseäni pissipäiseksi sanoisi.

En sanonutkaan että kaikki suurperheiden lapset olisivat kuspäitä, vaan humioin että kaikki ainokaisetkaan eivät ole. Stereotypiat mitkä stereotypiat.

Huomasin muuten että en ole itse kunnolla vastannut omaan topikkiini.

Minulla on siis neljä sisarusta, vanhin, isosiskoni on 26, eli seitsemän vuotta minua vanhempi. Hän ei ole enää vuosiin asunut kotona, ja en ole oikeastaan ikinä ollut häneen erityisen läheisissä väleissä. Olemme vähän kuin hyvänpäivän tuttuja, vahdamme äkkiä kuulumiset ja sen jälkeen olemme puolin ja toisin vaivaantuneita. Pidän kyllä hänestä, mutt ei meillä oikein ole mitään yhteistä (perhettä lukuunottamatta).
Toiseksi vanhin on veljeni, ikäeroa minuun viisi vuotta, on minulle omalla tavallaan todella rakas. Puhumme harvoin, mutta silloin kun puhumme, saatamme käydä tunteja kestäviä, syväluotaavia pohdiskeluja ihan mistä tahansa. Vaikka hän ei ole likimainkaan gootti, hän kunnioittaa minun tyyliäni ja tietää paljon goottikulttuurista. Hän on ehkä hiukan raaka/kylmä luonteeltaan, tai vaikuttaa helposti sellaiselta ulkopuoliselle, mutta itseasiassa, mitä sarkastisempi hän on, sitä enemmän hän ihmisestä pitää.
Toinen veljeni on minua kolme vuotta vanhempi, ja luonteeltaan minuun ja velipoikaansa verrattuna juurikin se päivä, kun me olemme yö. Hän nauttii juhlimisesta ja pukeutuu viimeisimmän tyylin mukaan. Siitä huolimatta että olemme niin erilaisia, meillä on useita yhteisiä harrastuksia ja tuemme toisiamme.
Viimeisimpänä, mutta rakkaimpana on pikkusiskoni, 14v, jonka kanssa asun edelleen samassa osoitteessa (ainakin paperilla). Siskon kanssa juttelemme päivittäin, aiheesta kuin aiheesta, ja riitelemme paljon, kuten sisarusten kanssa kuuluukin.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.11.2008 23:12
Minulla on 14 vuotta vanhempi sisko. Oikeasti kylläkin vain puolikas, mutta ollut minulle aina kokonaisen arvoinen. Koskaan emme ole asuneet saman katon alla, mutta paljon olemme tekemisissä olleet keskenämme.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2008 16:33
Mulla on maailman ihanin pikkusisko ja isosisko.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!