Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sisarukset

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.05.2008 12:14

Lainaus: Penni

Kaksi pikkusiskoa.

nii täälläkin. Muutenkin aika samantyylinen stoori mullakin, mutta päinvastoin vaan.

Keskimmäinen on -92 syntynyt, mua kaks vuotta nuorempi siis. Ei olla oikein koskaan tultu juttuun. Ei me riidellä, mutta ei liiemmin puhutakaan. Ei oo mitään mistä puhua.
Mutta sitten tää iltatähtönen, vuosmallia -98. Alusta alkaen oon ollut sellainen kakkosäiti ja oon sitä edelleenkin. Ollaan muuten kaikki kolme synnytty kivasti peräkkäisinä kuukausina, heinä-, elo- ja syys, jouluntienoilla sattuneita ehkäisyvirheitä.

Ja no, sitten on "isobroidi", joka kylläkin on vain hyvä ystävä. mutta jos mulla olis isoveli, niin sen pitäisi olla just niin kuin hän. Muistuttaa tuota meidän iltatähtöstä, mutta 11 vuotta vanhempana. <:
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.05.2008 13:04
veli ja sisko,ovat kaksoset.Veli kyllä osaa päätään aukoa,sisko on pihi ja aika diiva joskus...
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.05.2008 14:51
Mulla on 6 vuotta vanhempi isosiskon puolikas isän puolelta ja 2,5 vuotta nuorempi pikkusisko. Isosiasko on aina ollut meille kuin oikea sisko, vaikka emme ole koskaan asuneet samassa huushollissa, mikä johtuu varmasti siitä, että oma äitini on aina pitänyt häntä kuin omanaan eikä koskaan ole ollut sellaista "mun lapsi, sun lapsi" -jaottelua.
Olen siis keskimmäinen, joista sanotaan että ne ovat juuri niitä perheen kummajaisia, mikä ehkä jollain tapaa pitää paikkaansakin.
Joskus tuntuu, että porukat ovat olleet reilumpia minua kohtaan, kuin pikkusiskoa kohtaan ja se on alkanut nyt vähän harmittamaan,koska en todellakaan ole sitä ansainnut. Oli aika vaikeet teinivuodet...

Molempiin sisaruksiin on hyvät välit, vaikka ei kovin usein tavatakaan: isosiskolla on jo oma perhe ja pikkusisko asuu vanhempien luona toisella paikkakunnalla.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2008 15:07
Kolme vanhempaa sisarusta löytyy. Tarkemmin sanottuna sisarpuolia, mutta en ole koskaan heistä puhunut tai heitä ajatellut sisarpuolina. Ikäeroa minun ja vanhimman sisareni välillä on lähes 15 vuotta ja tuo nuorinkin sisareni on viitisen vuotta vanhempi.

Emme ole kovinkaan paljoa olleet tekemisissä toistemme kanssa kun olin nuorempi. Vanhin sisareni muutti omilleen minun ollessa vielä konttausiässä. Kaksi seuraavaa asuivat oman lapsuutensa heidän äitinsä kanssa ja suhteet meidän uunituoreeseen pikkuperheeseen nyt tuolloin olivat mitä olivat... Ikinä ei kuitenkaan meidän sisarusten välillä ollut riitoja tai mitään vastaavia kahnauksia silloin harvoin kun tapasimme. Toisaalta, harvemmin noilla tapaamiskerroilla oli edes mahdollisuuksia siihen. Siitä huolimatta mie olin koko lapsuuteni ajan kovin ylpeä vanhemmista sisaruksistani. :>

Muutamia vuosia sitten toisiksi vanhin sisareni päätti ottaa missiokseen tutustua paremmin omiin sisarpuoliinsa, eli minuun ja vanhimpaan sisareeni (meneepä vaikeaksi :>). Ensimmäisiä kertoja elämässäni on sellainen olo, että minulla todella on sisaruksia.

Pikkusiskoja tai -veljiä en kaivannut edes nuorempana, vaikka olinkin melko yksinäinen muksu. Pienempien sisarusten korvikkeena toimivat sitten lopulta vanhimman sisareni lapsukaiset. Isoveljen olisin kyllä halunnut. :>
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.05.2008 10:53
Mulla on kaksi pikkuveljeä, jotka ovat mua 2 ja 4 vuotta nuorempia.

Lapsina oltiin hyvinkin läheisiä, tapeltiin keskenämme ja pidettiin toistemme puolta muita vastaan. Poikien kasvaessa he liitoutuivat jossain vaiheessa mua vastaan, ainoa tyttö kun olen. Taisin ansaita sen, sillä isosiskolla on kuitenkin tiettyjä etuja pikkuveljiin nähden...

Nykyisin soitellaan ja viestitellään poikien kanssa viikottain ja nähdään 5-10 kertaa vuodessa. Toivoisin, että asuisimme lähempänä toisiamme, niin voisimme nähdä useammin, mutta ei voi mitään. Välillä on pikkuveljiä ikävä, on ne niin mainioita äijiä.

Olen joskus miettinyt, että millaista olisi, jos olisi myös sisko. Onko siskoilla läheisemmät välit keskenään kuin siskolla ja veljellä? Varmaan, kun voi jutella tyttöjen juttuja... En saa koskaan tietää.
Kirjoittanut: Kaiku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.05.2008 16:26
Minulla on vain isosiskopuoli, jota nään about kerran vuodessa. Toisinsanoen voisin sanoa olevani ainoa lapsi. Ja sekös sapetti tosi paljon pienempänä, kun ei ollut leikkikavereita. Nykyään osaan ajatella positiivisesti (saampahan ehkä isompaa kuukausirahaa tämän takia.. tai sitten en).
Mutta olisihan se hauskaa jos olisi sisarus. Mieluiten haluaisin pikku- tai isoveljen (joka olisi tietysti kiltti ja tottelisi aina minua ).
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.05.2008 17:11
Mulla on isoveli ja pikkuveli, olen siis varttunut täysin jätkäseurassa. Meillä on aina ollut tosi hauskaa keskenämme, eivätkä reissut tylsiin paikkoihin kaukana sapettaneet juuri ollenkaan pieninä, kun keksimme aina jotain omaa kivaa Samanlainen huumorintaju ja omat insidejutut takaavat hauskuuden.. Meillä on kaikilla kaksi vuotta ikäeroa, olen keskimmäinen. Ja usein kun oletetaan että tytöt ovat helpompia kasvattaa, voivat vanhempani todistaa aivan toista, äiti aina jaksaa muistutella siitä, että kuinka paljon veljiä villimpi ja rauhattomampi olin pienenä. Puhelias olen edelleen, vaikka villeys onkin vähän karissut. Veljiin on aina ollut ja tulee olemaan hyvät välit. Me riidellään usein ja loukkauksia satelee jokaiselle osapuolelle, mutta annamme nopeasti anteeksi emmekä jää vatvomaan, riitely nyt vain kuuluu sisarustenväliseen kanssakäyntiin. Rakastan perhettäni.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.05.2008 17:27
Mulla on kolme vuotta nuorempi pikkusisko.
Ihan mukavasti tullaan juttuun
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2008 19:56
Mulla on kaksoisveli ja kaksi vuotta vanhempi sisko. Veljeä ei aina ihan kestä kun se on niin älyttömän puhelias, mutta sisko on mulle tärkein ihminen maailmassa

Ollaan kaikki kolme aika samanlaisia. Kuulemma kaikissa on vähän samaa näköä O_o

Siskolla on ihan samanlainen musamaku ja muutenki mun kanssa tosi samanlainen, eikä kukaan tunne mua niin hyvin kuin se. Mä ja veli ollaan jotenkin oudosti samanlaisia, en osaa oikeesti selittää. Kun ollaan kaksosia niin ollaan vaan tosi samanlaisia, se on outoa. Välillä oon just sanomassa jotain, niin veli sanookin sen. Jos mun veli olisi naispuolinen, se olisi varmaan ihan samanlainen kuin minä. Se on sellanen hevari. Tykkää samoista asioista pojilla kuin minä (siis tykkää pitkistä hiuksista ja sellasta, niinkun mäkin), ja tykkää samoista asioista tytöillä. (Esim. punaset hiukset yms.) Ja mä tunnen sen ihan helv.etin hyvin. En välttämättä tiiä siitä kaikkia asioita, mutta tunnen sen luonteen tosi hyvin.

En vois kuvitella minkälaista olis ilman sisaruksia o.O
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2008 21:03
Itellä kaksi isosiskoa ja yksi isoveli. Kaikki ovat minua n.10 vuotta vanhempia, ellei enemmän, joten en tiedä mitään tällaisesta ihanasta sisarusrakkaudesta. Kaikki muuttaneet aikoja sitten pois kotoa (paitsi nuorempi isosiskoni vasta vuosi sitten)..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit