Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sisarukset

Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Vampira_666
  • Lähetetty: 03.06.2008 14:18
7 vuotias pikkusisko..(oikeastaan puolisisko.. meillä on eri isät.) oikee maanvaiva. Koko ajan tapellaan kumpikin osaa ärsyttää toisisaan. äiti jankuttaa mulle että mun pitäis olla rakastava ja huolehtiva isosisko, niin kuin muutkin. Sillon kun olin pienempi niin me oltiin sovussa, mutta nyt kun on jotain 8-9 vuotta ikä eroo ja muutenkin kun ollaan molemmat isompia niin ei tulla yhtään juttuun.
Kirjoittanut: Darknar S Darsor (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.06.2008 20:05
Emäntä, isäntä, pikkusisko, pikkuveli.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.06.2008 20:23
Kolme vuotta nuorempi pikkusisko löytyy. Hyvissä väleissä ollaan, tehdään kaikenlaista yhdessä, esim. eilen käytiin shoppailemassa. Aina välillä on jotain sisaruksille tyypillisiä ei-niin-ystävällisiä hetkiä, mutta nekin menevät nopeasti ohi.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.06.2008 23:56
Maailman ihanin isoveli, 17 v tällä hetkellä. Muusikko joka soittaa ilmakitaraa unissaan.
Joo, siis broidi on kitaristi, soittaa muutamassakin bändissä, ja miun mielestä maailman kovin kitaristi ^___^ Se on miun idoli. Broidini on puolikuuro (toinen korva ollut syntymästä asti kuuro), ja arvostan sitä tän takia ihan tajuttomasti, koska se silti harrastaa musiikkia ja soittamista, vaikka ei kuulekaan välttämättä kaikkea mitä kahdella korvalla. Vaikka se rakastaa intohimosesti musiikkia se ei oo lannistunu kuulovaurionsa takia, ja oppinu vaa elää sen kaa. Välil oon kyl tosi huolissani siitä että jos sen toinenkin korva kuuroutuu. Kai sitä nyt isoveljestään huolehtii?
Broidi on kiva tyyppi, tosi reilu ja mukava mulle, me voidaan jutella ihan mistä vaan. Vietetään paljon aikaa yhdessä, vaikka meissä onkin 2 vuotta ikäeroa. Hyvin meidän läheisyyttä osoittaa se, että broidini on uskovainen, mutta ei päässyt rippileirille (kiitos Vantaan seurakunta!), mutta sai silti 15v synttärilahjaksi hopeisen ristin. Noin vuosi sitten broidi antoi sen mulle jotta "Jumala suojelis mua aina" kun mun veli ei voi. Ite oon täys ateisti, ja mun broidi tietää sen, mutta se halus silti antaa ristinsä mulle jotta oisin paremmin turvassa. En ikinä ota sitä ristiä pois kaulasta, koska se symboloi mun broidia mulle, sitä että se suojelee mua, eikä Jumala. Mutta uskokoon niin jos haluaa.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.06.2008 10:47
Minulla ei ole sisaruksia, eli olen ainut lapsi perheessäni.
Äitini ja isäni eivät halunneet enempää lapsia kuin yhden, ja he eivät aijo hankkiakkaan niitä lisää
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2008 13:26
Mulla on eskari-ikänen pikkusisikopuoli ja kohta vuoden ikäinen velipuoli
Meillä kaikilla on ikäeroa vähintään se 15 vuotta..
Rakkaita ovat molemmat, vaikka näen heitä aniharvoin..
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2008 17:54
Neljä vuotta nuorempi sisar. Aiemmin olimme aivan kamalia, tappelimme jatkuvasti. Ihme, että sitä on jaksanut silloin, nykyään on paljon helpompaa, kun molemmat ovat "vähän kasvaneet".
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.06.2008 23:47
Sijais/perhekodin puolesta kolme isoveljeä joista yksi on siedettävä, muut raivostuttavia, saman katon alla mun kanssa asuvat huostaanotetut pikkusisko ja pikkuveli (molemmat pahimassa teini-iässä, pikkusisko varsinkin ja kuuluu vielä iloisesti paikkakunnan pahimpiin pissaliisoihin. Ja haukkuu minua saatanaksi. ) Äiteen puolelta kolme ihanaa isosiskoa. Onpas lauma, ja suurin osa noista ei ole edes sukua miulle, ei ainakaan nämä sijais/perhekodissa asuvat olennot.
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.07.2008 21:09
1 pikkusisko on, jonka kanssa tullaan yleensä tuun toimeen, riippuu ihan molempien mielialasta. harvemmin meillä minkäänlaista isoa riitaa on, joskus sellaista pientä naljailua.
Kirjoittanut: Lacrima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2008 23:01
kolme vuotta vanhempi veli löytyy kyllä mutta ei me olla toisillemme juurikaan läheisiä. joskus ihan pikkusena saatiin toisistamme hyvät vastukset tappeluihin, mutta se loppu aika pian sen jälkeen kun löin siltä etuhampaan sisään. onneksi se oli maitohammas eikä sitä enää huomannut kun toinen hammas oli kasvanut tilalle. nykyään ihan ok välit ja jos sattumalta kävellään kadulla vastaan katotaan toisiamme mutta ei me kyllä mitään puhuta, ei edes moikata. nyt kun miettii, ei me olla varmaan yli vuoteen sanottu toisillemme paria sanaa enempää, vaikka vielä saman katon alla eletäänkin. sikäli ihan harmi, se on ihan mukava tyyppi. ollaan vaan senverran erilaisia, että ei ole mitään puhuttavaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!