Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sisarukset

Kirjoittanut: StZonNe (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.07.2008 17:14
Mulla on 7 vuotta nuorempi sisko, joka on siis 13 tällä hetkellä ja on tässä viime vuoden aikana ruvennut vanhempiemme kauhuksi pukeutumaan melko samalla tavalla kuin minä..
Ja poppikin on vaihtunut raskaampaan musiikkiin.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.07.2008 17:34
mulla on (onneksi )vaan yks pikkuveikka. Ollaan ihan hyvissä väleissä, mitä nyt välillä tulee nahisteltua pikkuasioista turhankin innokkaasti .
Ikäeroa lötyy hieman alle 2vuotta, joten onhan siitä ollu seuraakin. Muksuna leikin ihan mielelläni velipojan kanssa pikkuautoilla. Okei , myönnän, lainasin niitä välillä ja leikin yksinkin .
Nyt ollaan kummatkin jo "aikuisia", ja tullaan toimeen varmaan paremmin kun muksuna. Vielä kyllä välillä veljellä on kova tarve ja yritys kovistella turhia. noh, veli on kuitenkin aina veli.
Ja hyvä niin
Kirjoittanut: TheRiddler (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2008 21:49
Miulla on kaks vuotta nuorempi veli, ja 4 vuotta nuorempi sisko. Välit heihin, noo.. Tietenkin voisivat paremmatkin olla, mutta jos miettii tässä vaikka vuoden tai kaks taaksepäin, niin ovat välit parantuneet huomattavasti. Joskus toisaalta tuntuu, että on aivan eri planeetalta kuin he kaksi, mutta sellasta se on. Siihen on jo tottunut, ainakin jossainmäärin.
Kirjoittanut: parasiteroot (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2008 02:38
Minulla on kaksi vuotta nuorempi sisko.
Tulemme hyvin toimeen ja harvoin riidellään oikein mistään.
Olemme toistemme vastakohdat ja
monikaan ei usko meitä siskoksiksi.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.09.2008 18:56
nyt menee asian vieresä, mutta mainitsen silti: Veli tuli eilen käymään meillä ja joo kaikki sanoo, että se on hirvee Jeesus kun sillä on hirvee Jeesus-look (parta ja sillee) no keksinpä hauskan läpän sitten. Piti sanoa äitille, että "Jeesus tulee, näytä kiireiseltä" mutta tuumasinkin ajatuksissani: "Jeesus tulee näytä häiriintyneeltä". Sain äitiltä katseen: ''O______. ja sitten korjasin silleen: jooo... sanon mitä ajattelen en ajattele mitä sanon, unohda. Kuiva juttu, mutta rupesin miettiin että mitähän veli olis sanonu, kun olis tullu käymään kotona ja äiti ja minä oltais näytetty häiriintyneiltä. :P
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2008 19:02
Ainoa lapsi oon... Enkä oo kaivannu sisaruksia pahemmin. Toisaalta välil tuntuu et haluis jonku toisenki tähä perheesee johon äiti tuhlais rahansa, ettei mun tarvi kuunnella sitä ''sä oot lellittykakara, saat kaiken'' touhua, ei kukaan sitä sano suoraan, mutta huomaan sen.
En tykkää lellittelystä, joten aina yritän sanoa äidille ettei sen tarvitse antaa aina rahaa joka paikkaan niin kauheasti...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.09.2008 09:39

Lainaus: SirMarylee

Piti sanoa äitille, että "Jeesus tulee, näytä kiireiseltä" mutta tuumasinkin ajatuksissani: "Jeesus tulee näytä häiriintyneeltä".

Heh, heh. Jostain syystä sain kunnon aamunaurut tuota lukiessani.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.09.2008 20:01
Kaksi vuotta nuorempi velipoika löytyy. Läheisiä ollaan oltu aina. Mikäs tässä on isosiskona ollessa.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.09.2008 15:23
Ai niin onhan mulla vielä velipuoli jota en ole nänyt vuoiin,mutta joulutervehdykset sun muut tulee kännykän kautta.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.10.2008 23:35
Minulla ei ole yhtään ns. "kokonaista" sisarusta, mutta aina olen heitä kaikkia pitänyt täysin siskoinani ja veljenäni, en koe tarvetta joka yhteydessä mainita "Ja meillähän on kaikilla eri isät", enkä edes ajattele sen suuremmin sitä, että olemme sisaruksia vain äitimme puolelta.

Kaksi isosiskoa, molemmat täysi-ikäisiä, toinen heistä ehtinyt jo 30 täyttää, sekä yksi isoveli. Vain veljelläni ja vanhimmalla siskollani on sekä sama isä, että äiti, kun taas nuorempi isosiskoni ei ole koskaan edes nähnyt isäänsä, joten käytännössä minun isäni on ollut aina hänellekin isä.

Minulla ja nuoremmalla isosikollani on vain 3,5 vuotta ikäeroa, joten olemme asuneet lapsuutemme saman katon alla, ja nyt kun asumme molemmat erillämme ja olemme aikuistuneet, niin huomaa, että tulemme paljon paremmin toimeen. Kun sitä toista ei näe niin usein, niin alkaa arvostamaan niitä hetkiä, jolloin on mahdollisuus olla sisarensa kanssa. Sama tilanne on kahden vanhimman sisarukseni kohdalla, he ovat aina asuneet 120km päässä minusta, joten se on aina arjesta erottuva hetki, kun lähtee heidän luokseen Tampereelle, tai he tulevat tänne Lahteen.
Kyllä sitä huomaa, jos joku meistä sisaruksista puuttuu, kun muut ovat koolla, sillä aina on jotenkin tyhjää, kun esimerkiksi veljenikin on töidensä takia usein yli kuukaudenkin maailman toisella puolella. Minulla ei ole erityisen läheisiä välejä veljeni kanssa, mutta eivät välimme ole kylmätkään. En vain ole koskaan päässyt kunnolla tutustumaan häneen, ikäeroakin kun on 10 vuotta. Mutta kyllä se silti tuntuu, jos me siskokset olemme yhdessä, ja hän puuttuu. Aina sitä vain jotenkin odottaa, että kohta hän astuu ovesta sisään (vanhin siskoni ja veljeni asuvat todella lähekkäin toisiaan, heidän talojensa välissä on n.100m, jos sitäkään, joten hän on todella yleinen vieras siskollani )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit