Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sisarukset

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.07.2008 23:49
Isoveli löytyy, jota en tosin koskaan ole tavannut. Sitten on 'isoveli' ja 'pikkuveli', eli kaksi hyvää miespuolista ystävääni.
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.07.2008 11:05
Yksi kolme vuotta vanhempi isosisko, ollaan kieltämättä aika samannäköiset, joten porukka vääntää aina vitsiä siitä että ollaan kuin kaksoset. kysymys siis kuuluu: näytetäänkö me viisitoistavuotiailta vai kahdeksantoista? ollaan tosi läheisiä ja pukeudutaan kumpikin mustaan, mutta siskoni on se ns. normaalimpi tapaus. Mä olen se perheen musta lammas, joka järkyttää ihmisiä goottiretuilla, niittikaulapannoilla ja musiikkimaulla...
Kirjoittanut: Dragoon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2008 03:19
Kaks velipuolta ja yks siskopuoli... ne on suoraan vaa veljiä ja siskoja... ei ne oo mitää pahoja siskoja tai veliä ainakaa viel osoittanu olevan
Kirjoittanut: Gothic romance (Jäsen)
  • • Muokkasi: Gothic romance
  • Lähetetty: 09.07.2008 13:40
Minulla on 3 vuotta vanhempi veli ja 3 vuotta nuorempi sisko

Lainaus: BronzeRain

millaisia he ovat ja millaisissa väleissä olet heidän kanssaan?

välillä aika ärsyttäviä ovat, mutta hyvissä väleissä olemme
Kirjoittanut: Lucianne (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2008 15:07
Kaksi isosiskoa ja isoveli, minua kuusivuotta vanhemman (sen vanhimman) siskon kanssa olen todella hyvissä väleissä, kaksi vuotta vanhempi veli on kuin suojelusenkeli ja neljä vuotta vanhemman siskon kanssa en ole missään tekemisissä.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.07.2008 17:56

Eli siis, mitenkäs teidän perheenne rakentuvat? Onko siskoja ja/tai veljiä? Sisarpuolia kenties?

Vanhemmat erosivat kun olin 6v. Minulla on 2 vuotta nuorempi veli, eikä onneksi sisarpuolia. On ollut jossakin välissä hetken aikaa kun isällä ollu eri seurustelukumppani, eli joskus mulla oli "pikkusiskopuoli" (3vuotta nuorempi) joka ei kylläkään ollut minulle oikeasti mitään sukua (eikä myöskään tämän isoveljet), meidän isi ja niitten äiti vaan oli monen monta vuotta yhdessä. Ollaan edelleen kavereita ^_^ Molemmilla vanhemmilla uudet kumppanit nykyään eikä niistä liitoista ole lapsia tullu eikä tulekkaan varmaan.

Jos sinulla on sisaruksia, millaisia he ovat ja millaisissa väleissä olet heidän kanssaan?

Veljeni on loistotyyppi! Vähän niinku minä, mutta mies : D Ei lukeudu juurikaan mihinkään luokkaan kuten en minäkään, tummissa kulkee ja pitkä tukka hulmuaa tuulessa. Musiikkimakumme ovat olleet melko samanlaiset ihan pienestä pitäen. Sekalainen, se mikä kuulostaa hyvältä on hyvää! : ) Oon kasvanu veljen kans melko läheiseks, tuettu toisiamme aina ja kaikesta pystytään puhumaan. Joskus kun kotona asuin vielä niin tapeltiin joskus mutta nykyään ei juurikaan kun niin harvoin ikävä kyllä nähdään. : /
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2008 20:47
Mun veli on puolitoista vuotta nuorempi. Täydellinen vastakohta mnulle paitsi hiuksissa siihen asti ku värjään ne tummiksi. Hän on urheilullinen, siksbagin omaava lenttiksen tän vuoden hopeamitalisti joukkoeen jäsen. Oon myös laiha mut en niin laiha. Kuuntelee Amista. Välit on ihan jees nykyään. Ja ei ne enempää vois olla ku se ei oo koskaan kotona ja mä oon omassa asunnossani.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.07.2008 20:52

Lainaus: Endelin

siksbagin omaava

offia, offia. sorisorisori.... olen kamala kielipoliisi. sixpack. olen hyyyyvin pahoillani.
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2008 21:11
ei meikäläistä haittaa jos joku on kielipoliisi tiiän et oon aina ollu huono oikein kirjoittamisessa
Kirjoittanut: psychotic_sphincter (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.07.2008 16:46
Mulla on kolme vanhempaa sisarusta, joiden kanssa en ole asunut koskaan saman katon alla, 2 siskoa joiden kanssa on 5 ja 6 vuotta ikäeroa ja veli, 12 vuotta vanhempi. Veljen kanssa olin tosi läheinen pienempänä, nykyään ei olla enää niin läheisiä. Sitten on 3 nuorempaa sisarusta, 2 siskoa ja veli. Vanhempi heistä on 2 vuotta mua nuorempi, jonka kanssa olemme aika läheisiä ja myös tappelemme ja riitelemme tosi paljon (on ainut jonka kanssa on samat vanhemmat). Sitten on nämä ihanat pikkusisko (4)- ja veli (3). Ovat tosi kivoja kun eivät huuda. Pikkusisko on 11 vuotta nuorempi ja pikkuveljeen on saman verran ikäeroa kuin isoveljeen, eli hän on 12 vuotta nuorempi. En vaihtaisi heistä ketään mistään hinnasta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit