Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sisarukset

Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.10.2008 14:40

Lainaus: Faith Black

en koe tarvetta joka yhteydessä mainita "Ja meillähän on kaikilla eri isät",

Jos sinusta ei itsestäsi tunnu tarpeelliselta sitä mainita, niin silloinhan se ei ole tarpeellista laisinkaan. Musta se on vaan terve tapa suhtautua asiaan, sitäpaitsi sullahan on paljon sisaruksia kun ajattelet asian noin!
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mina
  • Lähetetty: 29.10.2008 15:36
Itellä 13v nuorempi puolikas veli.. Ellen sitä jo aikaisemmin maininnut.. Puolikas, juu, karsin kirveellä liiat pois pojasta x)

Edit: Eli siis, veli on nyt 6v, täyttää juurikohta 7, ja 13v on ikäeromme..
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2008 17:51
Itselläni 12 vuotias Yasmin pikkusisko. Punk-glamour-rock-pink tyttö, joka jaksaa huutaa ja on kaikkea paitsi ihana viaton enkeli, jonka kaikki näkee hänen ihanissa sinisissä silmissä. Välit hänen kanssaan on sitä rakkaus-viha suhdetta, pääaiheena toimivat hänen riehuvat hormoonit. Yksi sekuntti tulee halaamaan ja läähimään kuolaa pitkin naamaani ja seuraavana hetkenä raivoaa kuin kiukkuinen äkäpussi. Ihan hullu lapsi ja rakastan .
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2008 18:50
Neljä vuotta vanhempi veli löytyy. Pienempinä oltiin ku paita ja peppu, muuton jälkeen nukuttiin samassa sängyssäkin pitkään.
Nykyään on hyvät, vaikkakin hieman hiljaiset välit. Hiljaisuutta lisää se, että herra asuu nykyään toisella paikkakunnalla.

Mut se on tosiaan maailman ihanin ja ärsyttävin isoveli. Se kiusaa mua koko ajan, mut se raahas mut kesällä Miljoonarockiin ja lupas tehä mulle tietokonepöydän kunhan löydän mieleiseni.

Ja sit mulla on melkeen pikkusisko, serkun tytär. Täyttää ens kuussa 8 vuotta. Maailman ihanin ja suloisin ja herttaisin napero.
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2008 19:41
Meikäläisellä on kolme sisarusta; kaks isosiskoo ja yks isoveli. Nuorimpaan siskoon on eroa 6 vuotta ja vanhimpaan 11 vuotta. Naperona olin kohtalaisen läheisis väleis nuorimman isosiskon kanssa ja leikittii paljo yhes, kunnes läksyt tuli ja varasti siskon. Isoveli opetti nöräämisen jalon taidon ja vanhimpaan siskoon en ole paljoa ollut yhteydessä ennen tätä vuotta. Nykyään suhteet o iha hyvät, nuorimman isosiskon kanssa on hauska ajella ympäri kaupunkia autolla ja huomata, että "kaikki tiet vievät Kouvolan keskustaan", vaikka kui eksyttäis. Son pari kertaa Tampereelt tänne tullu viikoks putkee ja hulvaton meno on ollu.
Isoveljen kanssa on aika hiljasta, ko ei oikei samat asiat oo puheenaiheena. Se jotai videopätkii armeijast tapas näyttää ja joskus jopa veti musasessiota mun kaa (veli = basso, mie = piano), mut nykyää son lähinnä kämästä small talkkia samal ko veli ryystää kahvia ja mie pyörin jaloissa. Joskus katellaa jotai uusii sotaelokuvii.
Vanhimman siskon kanssa on vähä miten on. Juttuun tulee, mut vuorokautta pidempää o vaikea olla. Tuntuu aina ko se mollais mua ja pitäs mua tyhmänä, vaikkei asia todellakaan niin ole. Sil on vaa sellain ikävä tapa järjestää sanat niin, et saa tuntemaa ittensä maailma suurimmaks idiootiks. Hää o silti rakas ja en menis vaihtamaa.
Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2008 20:15
Täyssisaruksia löytyy vain yksi veli, joka on 5 vuotta nuorempi. Meillä on ihan suht hyvät välit, tosin paremminkin voisi olla. Noo, se yrittää jäljitellä mua käyttämällä aina mahdollisuuksien mukaan mustia vaatteita (hajoilen aina välillä sen kummallisille vaateyhdistelmille: musta tuulitakki, mustat verkat, mustat lenkkarit .... siin on jätkä jolla on pokkaa!)

Puolsiskoon on vähän oudot välit, sillon harvoin kun nähään ni kummasti löytyy yhteisiä puheenaiheita. Tosin se on mua sen 7 vuotta vanhempi, ja nähäänkin useimmiten vaan sillon kun on "pakko" eli juhlapäivinä tms. Olishan sitäkin kiva nähä useemmin, tosin kummatkin ollaan vähän sellasia ettei saada aikaseks järkätä mitään.

Noo, mutsin uuden miesystävän tyttäret, jotka asuu mutsinsa luona. Voiko niitä laskee sisaruksiks? Iiha sama, noihin on kumpaankin melko jäiset välit, vanhempaan vielä enemmän kun ei tulla pätkääkään toimeen (kait sen takia että ollaan vaan niin erilaisia tyyppejä; ihan vaan luonteeltamme ja näin.) Toinen näistä, saman ikänen kun mä, sen kanssa tuun sentään vähän paremmin juttuun. Tosin nään sitäkin nii pirun harvoin ettei sen kanssa oikeen keksi koskaan mitään puhuttavaa, ja sit tulee kauhee jäätynyt tunnelma. Not so nice.

Umh, jos vielä kauemmas eksytään, niin faijan uuden vaimon pojat. Kummatkin (kaiketi) yli kakskymppisiä, toista en oo ees nähny koskaan. Toisen kerran vilaukselta kaupungilla, eipä kait oikeen sisaruksiks vois sanoo vaikka kuinka yrittäis.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.10.2008 22:55
Mulla on ihana, rakas isoveli. Oltiin pienenäkin aina yhdessä, vaikka ikäeroa on 2 v. Joutuivat veljen kaveritkin tottumaan minuun... Jopa murrosikäisinä tultiin suht hyvin keskenämme toimeen. Jos ei paljon puhuttukaan, niin kuunneltiin yhdessä musiikkia ja diggailtiin samoja bändejä. Koskaan ei olla tosissamme riidelty, ihan pienenä joistain leluista kyllä. Aina, kun tulee atk -asioissa hätä, niin soitan veljelle, hän kun tekee kaikenlaisia ohjelmia työkseen. Tänään tarvitsin hänen neuvojaan MP3:n päivittämisessä. Asutaan kaukana toisistamme, joten emme näe montaa kertaa vuodessa. Soitellaan, kun on asiaa, jolloin juttu jatkuu siitä mihin viimeksi jäätiin. Veljeni on täysin korvaamaton minulle. On tosi hienoa, kun tietää, että hänelläkin ovat asiat hyvin.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.10.2008 18:04

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Jos sinusta ei itsestäsi tunnu tarpeelliselta sitä mainita, niin silloinhan se ei ole tarpeellista laisinkaan. Musta se on vaan terve tapa suhtautua asiaan, sitäpaitsi sullahan on paljon sisaruksia kun ajattelet asian noin!

Minulta kyllä meni nyt hieman ohi pointtisi... Selventäisitkö hieman, mitä tarkoitat esim. Mitenniin minulla on paljon sisaruksia jos ajattelen asian niin millä tavalla? Eikä minulla ole oikestaan koskaan ollut halua isompaan sisaruskatraaseen...
Ja joissakin tilanteissa on selvyyden vuoksi hyvä mainita, että emme ole ns. "kokonaisia" sisaruksia, mutta normaalissa arkipäivän tilanteessa jos joku kysyy montako sisarusta minulla on, vastaan "kolme".
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.10.2008 19:11
Kolme sisarusta, riivattu pikkusisko (ikä tais olla 11v), hulivili pikkuveli 14v ja laiskahko 18v isosisko. Biologisesti olen heille velipuoli, koska minulla on eri biologinen isä (monimutkane tarina), mutta olemme kaikki toisilemme kyllä ihan täysverisiä sisaruksia. Kuitenkin, olemme suhteellisen riitaisia, minä usein hermostun pikkusiskolle, veli hermostuu minuun, isosisko ja pikkusisko sitten kaikkiin. Mutta sitten kun on jotain hauskaa meneillään, meillä on kaikilla erittäin hauskaa .
Kirjoittanut: Grauzer (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.10.2008 21:26
Perheeseen on joskus kuulunut: Äiti, Isä, Minä ja 2 siskoa. Nyt on enää saman katon alla minä, faija ja yks sisko. Mutsi on jossai, en tiedä eikä kiinnosta. Toinen sisko muutti vuos sitte omaa asuntoo mut on viellä yhteydessä sillä tavalla et se käy ostaa mulle juomat jos mahollista :P Toisen siskon kanssa on aina jotai sanaharkkaa mutta kait se kuuluu tähä elämää. Faijan kans meil on vähä enemmä yhteistä: Sama harrastus (faija jaany eläkkeelle) ja sitte sttuu samalla olee mun työnataja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit