Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sisarukset

Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2010 15:14
Pari vuotta nuorempi pikkuveli armeijassa ja kolme siskopuolta tietääkseni.

Natsi-mode korjasi kirjoitusvirheet. Ja olis myös ihan kiva niiQ jos ei kirjoitettaisi one-linereitä!
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.09.2010 13:09
Minulla on yksi pikkuveli .
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2010 13:37
Minulla on isovelipuoli ja pikkusisko. Tulen kummankin kanssa tosi hyvin toimeen. Velipuoleni on minua 10 vuotta vanhempi, ja tosi ihana ihminen! Ja kuuntelee hyvää musiikkiakin, hänen ansiostaan tutustuin mm. Animal Alphaan. Muff
Pikkusisko on minua 4 vuotta nuorempi. Tullaan toimeen hyvin, mutta riideltyäkin tulee. Hänen vaattensa sopivat nykyään minulle, joten joskus lainailen häneltä huppareita ja sukkahousuja
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit