Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sisarukset

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.05.2008 20:34
Mulla on yksi isosiskonpuolikas, todella rakas ja tärkeä. Olemme täydellisiä vastakohtia toisillemme, niin ulkonäöltä, kuin luonteeltammekin.
Pienenä toivoin aina pikkusiskoa, mutta kyllä minä olen ihan onnellinen, että meillä on pieni perhe. Ja minä myönnän sen, että me olemme molemmat lellipentuja.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.05.2008 23:29
Kaksi pikkusiskoa.
Vanhempi on puolitoista vuotta nuorempi kuin minä, kirjoitti tänä vuonna ylioppilaaksi. Hänen kanssaan tulen juttuun melko hyvin vaikka olemmekin kuin päivä ja yö. Pukeudun "kummallisesti", siskoni "normaalisti". Siskoni on hyvä kaikessa missä itse olen huono, ja vice versa. Mutta mielipiteemme elämän tärkeistä asioista on melko samat. Riitelemme harvoin, ja siskoni on luultavasti perheessä ainoa joka hyväksyy minut omana itsenäni.
Nuorempi siskoistani on peräti kymmenen vuotta nuorempi. Meillä on hyvät välit, mutta joskus hän rasittaa minua. Vanhemmat kun hemmottelevat häntä. Olen luultavasti ainoa toisen siskoni kanssa joka häntä komentaa, ja siitäkin on tullut hankalaa vuosien mittaan. Pidän hänestä, vaikka se nokkava asenne saa minut joskus karjumaan kuin karhu.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.05.2008 09:15
Mulla on yksi puolitoista vuotta nuorempi sisko. Meillä on varmaan keskimääräistä voimakkaampi sisarussuhde, me ollaan erittäin läheisiä, kerrotaan kaiki asiat toisillemme mutta toisaalta me myös riidellään ihan mielettömästi. Jossain vaiheessa oli niinkin kauheeta että me lähinnä vaan hakattiin toisiamme, mustelmillekin joskus. Ollaan molemmat aika temperamenttisia ja jos ei ole hyvä päivä, se heijastuu automaattisesti aina toiseen. Tämmöinen väkivalta on nyt lähes loppunut kokonaan, se oli enemmänkin sillon ku oltiin pienempiä. Ajan myötä meidän läheisyys ei oo kuitenkaan hälvennyt, kaikki on oikestaan paremmin ku koskaan ennen.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.05.2008 11:52

Lainaus: Piiskansiima

Minä olen perheen ainut lapsi, enkä oikeastaan ole koskaan sisaruksia kaivannut. Mitäpä sitä vanhempien päätöstä vastaan vikisemään.

Kato kato, säkin oot ainoa lapsi! No ei sinänsä yllätys. Ja ei, en ole saanut kaikkea mitä haluan; mutta kaiken minkä olen tarvinnut. Olen joutunut jakamaan viikonloppunamit serkkujen (hyvin läheisiä) kanssa, oppinut epäitsekkääksi jne jne. Kaikki ainoan lapsen syndroomaan viittaavat oireet ovat sitten tulleet ihan aikuisiällä, ähhähähä!
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.05.2008 12:43
eyrien tekstissä oli paljon samaa kuin mitä ajattelin kirjoittaa mun ja keskimmäisen veljeni suhteesta Mulla on kaksi isoveljeä, vanhimman ja mun ikäero on 14 vuotta, mun ja keskimmäisen välillä vain viisi vuotta. Keskimmäisen kanssa olin/olen todella läheinen. Lapsina leikimme aina yhdessä ja olinkin aikamoinen poikatyttö. Hän on myös aina ollut esikuvani ja olen aina arvostanut hänen mielipiteitään sekä totellut hänen käskyjään. (Mua kun ei saanut helposti siivoamaan, mutta veli sai aina.) Kuten eyriellä ja hänen veljellään, minun ja veljeni musiikkimautkin olivat samanmoisia nuorempina. Enää ei ole meilläkään sama maku musiikissa. Ajattelutapammekin kulkevat pitkälti samaa rataa nykyäänkin ja olemme yleensä samaa mieltä asioista. Keskimmäinen veli asustaa Vantaalla kihlattunsa kanssa, joten mulla on heitä kauhea ikävä.
Vanhimman veljeni kanssa en ole ikinä ollut erityisen läheinen. Johtunee ikäerosta sekä siitä, että ajattelemme asioista aivan erilailla. Hänen kanssaan en kaikista asioista voi keskutella, mutta tiedän hänen auttavan mielellään, jos apua tarvitsen. Veljeni olivat ennen läheisiä keskenään, mutta nykyään heidän välinsä ovat aika tulehtuneet. Yritän tässä olla hyvä pikkusisko molemmille vaikka usein olenkin keskimmäisen kanssa samaa mieltä. Vanhimman veljen kanssa usein puhun puuta heinää enkä yleensä kerro mielipiteitäni asioista. Ne kun tosiaan ovat yleensä erilaiset kuin hänellä. Loppujen lopuksi rakastan heitä molempia vaikka toinen heistä ei oikein mua ymmärräkään.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.05.2008 15:18

Lainaus: Iiriva

Ainoa asia, mikä on ehkä mitetityttänyt, on se, etten oikeastaan tiedä, millaista on omistaa veli.

Sama on minullakin käynyt aina välillä mielessä ja pienempänä tahdoinkin veljeä. En kuitenkaan saanut, mutta on se hyvä näinkin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.05.2008 15:27

Lainaus: Heetteri

Kaikki ainoan lapsen syndroomaan viittaavat oireet ovat sitten tulleet ihan aikuisiällä, ähhähähä!

Tuosta ainoa lapsi asiasta tuli mieleen vähän OT juttu, mutta pakko päästä kuitenkin kertomaan:
Ukkoni siskolla, Miialla, on kaksi poikaa. Lapsilla on ikäeroa vain 1,5 vuotta, joten Miia ei paljon töissä ehtinyt käydä. Kun hän oli käynyt työpaikalla ilmoittamassa raskaudestaan ja jatkamassa äitiyslomaa, oli eräs työkaveri (joka on itse ainoa lapsi) kysellyt kovaan ääneen että etkös sä enää rakasta sitä sun esikoistas ku sä hankit uuden. Oli Miia ollut tukehtua kahviinsa. Tokaissut vaan että rakastan, just siksi hankin toisen lapsen.

Tämä kaikella rakkaudella teitä ainoita lapsia kohtaan, tiedän enemmän pissipäisiä suurperheiden lapsia kuin ainokaisia.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.05.2008 15:31
Mulla on kaksi vuotta vanhempi isosisko (20.v). Ollaan aika erialisia ja lapsena tuli vähän otettua matsia, mutta nykyään tullaan juttuun ihan hyvin. Sisko on kuitenkin muuttanut jo kotoa pois, eli käytännöllisesti katsoen pääsin perheen lellipennuksi ja ainoaksi muksuksi .
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.05.2008 22:30
Minulla on kaksi veljeä ja yksi velipuoli. Nuorimmalla veljellä ja minulla on ikää 7 vuotta, mutta meillä on todella hyvät välit, Tuskaankin hän on minua raahaamassa Vanhemman veljeni kanssa on myös hyvät välit, mutta velipuolta en edes ole pitkiin aikoihin tavannut
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.05.2008 10:08
Mulla isosisko ja pikkuveli, molempien kanssa tulee riideltyä suhteellisen usein..
Niin sitten on tietenkin vielä 5 siskopuolta, joista nuorin 5 ja vanhimmalla on jo pari lasta.
Molemmat vanhempani ovat siis menneet uudestaan naimisiin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit